Hei
Olisimme lähdössä tyttöystäväni kanssa vappuna risteilylle Tukholmaan. Yhden päivän tai 22 tai 23 tunnin risteilyt eivät riitä.Suunnitelmissa olisi seuraavanlainen matka = lähtisimme esim helsingistä vaikka nyt klo 17:00 aikaan, yöpyisimme laivalla. Aamulla lähtisimme kiertelemään Tukholmaa, jossa olisimme koko päivän ja illalla palaisimme takaisin laivalle yöksi. Aamulla olisimme kenties jo Helsingissä tai ainakin lähellä sitä.
Olen ollut vain muutaman kerran päivän risteilyillä Tallinnassa ja Tukholmassa, mutta eihän niissä ehdi kirtelemään kuin muutaman tunnin.
Miksei TallinkSiljan sivuilla kerrota tuommosesta kahden päivän risteilyviikonlopusta? Onko sellaisia edes tarjolla?
Olkaa ystävällisiä ja auttakaa :)
2 päivän risteily siljalla ? Onko edes mahdollista??
9
1345
Vastaukset
- aloittaja..
Olinpas tyhmä ja äkkipikainen. En sitten kyennyt vaivautua selvittämään melko yksinkertaista asiaa heti.
No, löysin sen ja tallinksiljan sivuilta reittimatkoista ja paluu eri reitillä kohdista.
No, kiitos kuitenkin. Olisitte varmasti auttaneet ;) - on se ihquuu
voiqu ihquuu
- Silja Line
Silja Linella onnistuu helposti kahden päivän oleminen Tukholmassa Helsingistä lähdettynä.
Joko Silja Serenadella tai Silja Symphonylla Tukholmaan ja siellä ihan Silja Terminaalin yhteydessä on esimerkiksi Ariadne-hotelli, jossa sitten yksi yö. Toisen Tukholma päivän illansuussa sitten taas Tukholmasta klo 17 lähtevällä laivalla Helsinkiin.
Tosi kätevästi menee ja kokeiltu on useamman kerran. Matkat hotellilta laivalle ovat ihan lyhyet ajatellen ostoksiakin. Myös hotellivarauksen voi tehdä matkavarauksen yhteydessä niin kaikki on kerralla selvää.- Tallink Silja 2013
onnistuu aivan samoin tallink siljalla sekä viking linella, molemmat tarjoavat kilpaa matkoja tukholmaan sekä turusta ja tukholmasta.
Tukholmassa ei ole silja terminaalia, ovat jo oppineet käyttämään yhtiöstä sen nykyistä tallink silja nimeä, Kaikki varustamoa koskevat asiatkin löytyvät vain tallink siljan sivuilta ruotsissa, tämä kannattaa muistaa käyttäessään tallink siljan palveluja, sekä ruotsissa että myös täällä suomessa - Korjattuna edellinen
Tallink Silja 2013 kirjoitti:
onnistuu aivan samoin tallink siljalla sekä viking linella, molemmat tarjoavat kilpaa matkoja tukholmaan sekä turusta ja tukholmasta.
Tukholmassa ei ole silja terminaalia, ovat jo oppineet käyttämään yhtiöstä sen nykyistä tallink silja nimeä, Kaikki varustamoa koskevat asiatkin löytyvät vain tallink siljan sivuilta ruotsissa, tämä kannattaa muistaa käyttäessään tallink siljan palveluja, sekä ruotsissa että myös täällä suomessaonnistuu aivan samoin tallink siljalla sekä viking linella, molemmat tarjoavat kilpaa matkoja tukholmaan sekä turusta ja helsingistä
- rkl1
tukholmasta en tiä, mutta ainaki silja ja viking tarjoaa kummatkin hel-tallinna risteily 23h ja yksi yö maissa, eli pe-la laivalla ja la-su hotellissa maissa ja su takasin laivaa. Edullisia matkapaketteja on ainakin matkavekan sivuilla, sieltä itse aina varaan. Kannattaa, Tallinnassa vielä halvempaa ko tukholmassa.
- ....,,,,
Taitaapi olla kohta kahdeksan vuotta, kun Silja lopetti liikenteen Tallinnaan.
- Löytyykgsg
On tarjolla
- Kaksi-yötä-laivalla
No itse asiassa perusristeily Helsingistä Tukholmaan on kolmen päivän risteily.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241