O: vuoden ikäinen leikattu japanese chin uros kemi

eppu3

uutta kotia etsii ihana ja hyväluonteinen, rauhallinen japanese chin. Tottunut lapsiin ja toisiin koiriin. rokotukset ok, myös siru ja paperit löytyy. Asumme kemissä ja pyydämme pojasta 400€. soita tai laita viestiä jos sinulla on tarjota tälle söpöliinille hyvä ja pysyvä koti.
Hinta: 400
Yhteystiedot: 0404811505

1

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eppu-Rakas

      Liekö samasta Epusta kyse jonka ostin 14.2.2013 Kemistä ja asui Rovaniemellä. Se Eppu oli syntynyt 10.11.2011 eli tänä päivänä olis 4v synttärit. Eppu oli ihana koira johon rakastui niin lapset kuin aikuiset. Epulla oli sukutaulu mukana mutta ei minkäänlaista lääkärin lausuntoa terveydentilasta.Kastroitu oli. Sai todella hyvän kodin kun me kaksi eläkel. hoidettiin,pajattiin ja ulkoillutettiin kuin pientä lasta. Erityisesti tykkäs olla mökillä vapaana. Nyt sitten 28.10.2015 Eppu piti käyttää piikillä. Epun tila huononi ja tuli voimakkaita hengenahdistuksia,annettiin happea, ja yritettiin kaikkemme mutta lääkärit tuli siihen tulokseen että oli sydämen läppävikä jo syntymästä lähtien,henkitorven halvaus tai kääntynyt.Surumme on suuri sillä saimme pitää Epun vain hieman yli kaksi vuotta. Eppu on haudattu mökille ja muistokiveen laitetaan laatta - Meidän rakas pieni Eppu-koiramme s.10.11.2011- k. 28.10.2015. Olis mielenkiitoista tietää onko tämä sama ilmoitus jota silloin luin tori.fi vai onko kysessä joku toinen Eppu-samaa rotua. Aini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3649
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1476
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      760
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe