putkassa

u4h

Oli lämmin kesäpäivä ja ajttelin että pieni lenkki ja sen jälkeen viileä suihku voisi piristää.
Olin päässyt vasta lenkin alkuun, kun eteeni jalkakäytävälle kaartaa musta Nissan.
En nähny kuljettajaa, mutta arvelin sen olevan mies. En ajatellut paljoa sitä että auto tlu eteeni käytävälle, joten jatkoin kevyellä hölkällä matkaa. kerkesin juosta n. kolme metriä kun auton ovi avautui. Katsoin taakseni ja näin n. 180 cm, varsin komean, pitkän miehen. Mies katsoi minua silmiin ja sanoi ystävällisellä, mutta samaan aikaan miehekkäällä,möreällä,äänellä, HEI! vastasin takaisin, no hei vaan!
Mies kumartui autolleen ja nosti sieltä pienen pullon ja liinan. En ruvennut arvailemaan mitään, mitä mies voisi minulle tehdä, sillä olinhan kaunis muodokas nuori, 27 vuotias nainen, otin taskustani hieman rikki menneen puhelimeni ja näppäilin jo varmuuden vuoksi siihen 112. Yhtäkkiä mies lähti holkkäämään minua päin ja ennen kun huomasinkaan hän oli vierelläni oma puhelin kädeessäni. Olin niin uppoutunut miehen kasvoihin, että en edes huomannut ajan kulkua.
- Seuraava muistikuva on kun löysin itseni alastomana vieraasta sängystä viiden miehen kanssa, sanoin poliisille jolla oli vihkonen ja kynä jolla hän kirjoitti.
-muistatko miltä miehet näytti?, poliisi kysyi.
Vastasin, en.
- Petri, pomolla on asiaa.
-OK, hoida sinä tämä kuulustelu loppuun.
Petri antoi vihkosen tälle toiselle poliisille. Poliisi kertoi nimensä. Hänen nimi oli Kari.
Kari kävi Petrin kirjoittaman tekstin läpi ja tokaisi, ''Raiskausko kyseessä?''
- Joo, vastasin varsin hyvän näköiselle poliisille.
Karin suusta putkahti ulos, noh...''kuka nyt ei noin kaunista naista haluaisi. Jos ei lakia olisi, niin en minäkään kauaa odottelisi.''
Ikävä kyllä kari ei edes pahoitellut sanojaan vaan näytti siltä ettö olisi saanut idean.
Kari nousi ylös tuolista ja otti esiin käsiraudat. Hän kävi taakseni ja laittoi käsiraudat käsiini. Kari lähti taluttamaan minua ulos huoneesta, olin ymmälläni, miksi minulle laitettiin käsiraudat.
Kävelimme pitkin poliisi aseman käytäviä, kunnes vastaan tuli viitta '' putka osasto -->''

1

4447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u2h

Kari vei minut tyhjään putkaan, enkä hämmennystäni älynnyt estellä, kun hän käski minut istumaan lattialle.
      " Mitä tämä on? ", kysähdin. Kari ei vastannut, vaan veti harteiltani valkean huivin, jonka sitoi suulleni, niin ettei sanoistani saanut enää selvää. Älysin tilanteen kokonaisuudessaan vasta, kun Kari alkoi vetää vaatteita yltäni. Rimpuilu ei tulisi kuuloonkaan, olihan poliisi lihaksikas ja vahva. Mies repäisi vielä vain pitsiset rintaliivini ja pikkarini yltäni, ja sitten istuinkin putkan betonilattialla ihan alasti. Kari ihaili pyöreitä, d-kupin rintojani , kuten myös posliiniksi ajeltua pilluani. Kehoni jännittyi, kun hän vei sormensa häpyhuulilleni, ja nappasi klitorikseni kahden sormen väliin. Sitten hän pyöritteli sitä sormiensa välissä hetken, saaden minut vääntelehtimään lattialla, ja voihkimaan hieman.
      " Tykkäätkö? ", Kari kysähti ilkikurisesti virnistäen. Sitten tunsin, kun hänen kaksi sormeaan työntyivät sulavasti nesteestä liukkaaseen pilluuni. Kaarsin selkääni, ja huohahdin kuuluvasti. Kari alkoi liikuttamaan sormiaan ees taas. Sitten hän lopetti sen kuin seinään.
      " Meneppä sängylle makaamaan, ettei poliisisedän tarvitse antaa sähköiskua ", Kari komensi, ja piteli kädessään sähkliskuvenpainta, jota käytetään rikollisten taltuttamiseen. Tottelin samantien, ja asetuin putkan kovalle nahkapedille makaamaan, levittäen jalkani valmiiksi. Kari riisui housunsa, ja sitten pudotti alushousunsa nilkkoihin. Näin hänen suuren, pystyssä olevan kullinsa, ja en voinut muuta kuin miettiä että vau. Kari siirtyi taakseni, ja tunki kookkaan peniksensä pilluuni, aloittaen samantien tihein vedoin.
      Hetken panon jälkeen käytävästä kuului oven naksahdus. Jo aiemmin tapaamani Petri käveli sellimme eteen, ja meni hämilleen näkemästään.
      " Ai Petri, hyvä kun tulit. Mukaan vaan ", viittoi Kari. Petri sai viimein sanan suustaan: " No miksette aiemmin kutsuneet", ja marssi selliin. Kari perääntyi, ja antoi Petrille käskytysvallan.
      " Lattialle kontalleen ", Petri määräsi, ja täten tottelin. Petri asettui polvilleen taakseni, ja laski housunsa. "Voi ei", ajattelin kun hän puristeli pakaroitani, persereikää avaten. Sitten hän työnsi kullinsa hitaasti tiukkaan persereikääni, ja sai minut ulvahtamaan tuskaisesti. Pakaroitani puristellen hän aloitti hitaat, mutta syvät vedot. Välillä Petri läimäytti kämmenellä pakaraani, ja kiihdytti tahtia. Minä ulvoin ja voihkin tuskasta. Lopulta hän lopetti, ja ruiskutti spermansa pakaroilleni. Lysähdin maahan voimattomana. Poliisit naurahtelivat, ja tekivät lähtöä.
      " Tulemme myöhemmin, kun taas tarvitsemme leikkikalua ", Kari huudahti, ja sitten ovi pamahti kiinni, ja he jättivät minut makaamaan yksin sellin lattialle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      4381
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      173
      4057
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      16
      3323
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      21
      1476
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      45
      1230
    6. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      115
      1107
    7. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      82
      1100
    8. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      1060
    9. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1052
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      163
      1019
    Aihe