Hienot kisat olitte järjästänyt ,kaikki toimi hyvin ,vaikka katsojia oli Lauantaina aika paljon.
Sm-kisat
7
457
Vastaukset
- Plussaa!
Mahtava voimainponnistus pieneltä paikkakunnalta. Osoittaa sen, että jokainen on hoitanut sen homman, mikä on sovittu sopimuksen mukaan. Näin se homma toimii.
Jokainen, joka on ollut mukana järjestelyissä, saa olla rinta rottingilla!
Tämä on juuri sitä, mitä Jämijärven Jämi on; luonto kauneimmillaan, puhtautta, rauhallisuutta..... Tämä on markkinointia parhaimmillaan!- JormaJämi
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle. - rahajorma
JormaJämi kirjoitti:
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle.komiaa!
- local_fan
rahajorma kirjoitti:
komiaa!
tais olla niin kova meno että pulukin kaatu
- JormaJämi
Mulla on niin paljon RAHAA, että voisin ostaa koko Jämijärven vaikka kymmeneen kertaan!!
VOI TEITÄ KÖYHIÄ PIIPERTÄJIÄ.- porhho
En myy.
- Miklas97
Haistappa sinä äijjä paska:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333064Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441530Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928- 56924
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699