Hienot kisat olitte järjästänyt ,kaikki toimi hyvin ,vaikka katsojia oli Lauantaina aika paljon.
Sm-kisat
7
372
Vastaukset
- Plussaa!
Mahtava voimainponnistus pieneltä paikkakunnalta. Osoittaa sen, että jokainen on hoitanut sen homman, mikä on sovittu sopimuksen mukaan. Näin se homma toimii.
Jokainen, joka on ollut mukana järjestelyissä, saa olla rinta rottingilla!
Tämä on juuri sitä, mitä Jämijärven Jämi on; luonto kauneimmillaan, puhtautta, rauhallisuutta..... Tämä on markkinointia parhaimmillaan!- JormaJämi
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle. - rahajorma
JormaJämi kirjoitti:
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle.komiaa!
- local_fan
rahajorma kirjoitti:
komiaa!
tais olla niin kova meno että pulukin kaatu
- JormaJämi
Mulla on niin paljon RAHAA, että voisin ostaa koko Jämijärven vaikka kymmeneen kertaan!!
VOI TEITÄ KÖYHIÄ PIIPERTÄJIÄ.- porhho
En myy.
- Miklas97
Haistappa sinä äijjä paska:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän552747Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h982396Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on61721En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa541250Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2841165On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi711114- 201002
- 72964
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja23875Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m55803