Hienot kisat olitte järjästänyt ,kaikki toimi hyvin ,vaikka katsojia oli Lauantaina aika paljon.
Sm-kisat
7
426
Vastaukset
- Plussaa!
Mahtava voimainponnistus pieneltä paikkakunnalta. Osoittaa sen, että jokainen on hoitanut sen homman, mikä on sovittu sopimuksen mukaan. Näin se homma toimii.
Jokainen, joka on ollut mukana järjestelyissä, saa olla rinta rottingilla!
Tämä on juuri sitä, mitä Jämijärven Jämi on; luonto kauneimmillaan, puhtautta, rauhallisuutta..... Tämä on markkinointia parhaimmillaan!- JormaJämi
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle. - rahajorma
JormaJämi kirjoitti:
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle.komiaa!
- local_fan
rahajorma kirjoitti:
komiaa!
tais olla niin kova meno että pulukin kaatu
- JormaJämi
Mulla on niin paljon RAHAA, että voisin ostaa koko Jämijärven vaikka kymmeneen kertaan!!
VOI TEITÄ KÖYHIÄ PIIPERTÄJIÄ.- porhho
En myy.
- Miklas97
Haistappa sinä äijjä paska:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n312374Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002262Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181279Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481149Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o301119- 50790
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To10761Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o19720- 53695
- 56694