Hienot kisat olitte järjästänyt ,kaikki toimi hyvin ,vaikka katsojia oli Lauantaina aika paljon.
Sm-kisat
7
316
Vastaukset
- Plussaa!
Mahtava voimainponnistus pieneltä paikkakunnalta. Osoittaa sen, että jokainen on hoitanut sen homman, mikä on sovittu sopimuksen mukaan. Näin se homma toimii.
Jokainen, joka on ollut mukana järjestelyissä, saa olla rinta rottingilla!
Tämä on juuri sitä, mitä Jämijärven Jämi on; luonto kauneimmillaan, puhtautta, rauhallisuutta..... Tämä on markkinointia parhaimmillaan!- JormaJämi
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle. - rahajorma
JormaJämi kirjoitti:
Joo kyllä näin on, että moni hiihtäjätär ihaili mun uutta moottorikelkkaani.
Arvatkaas oliko illalla mun mökillä kova meno..:)
Onneksi on vielä naisia jotka ymmärtävät hyvän päälle.komiaa!
- local_fan
rahajorma kirjoitti:
komiaa!
tais olla niin kova meno että pulukin kaatu
- JormaJämi
Mulla on niin paljon RAHAA, että voisin ostaa koko Jämijärven vaikka kymmeneen kertaan!!
VOI TEITÄ KÖYHIÄ PIIPERTÄJIÄ.- porhho
En myy.
- Miklas97
Haistappa sinä äijjä paska:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727