Liekkö eksäni luona, molemmat vanhoja kotkia, heh ja virn ja silmänisku..
"Jo pari päivää omilla teillään ollut Matti Nykänen on nähty seurueineen Porissa lauantaina, juorutaan Hymy-lehdelle. Vihjeen mukaan miehet olisi nähty tankkaamassa porilaisella huoltoasemalla, ja Nykänen nähtiin auton etupenkillä.
Hymy tietää myös kertoa, että mäkilegenda ei ole liikkunut paikallisissa baareissa, vaan hän on pysytellyt yksityisasunnossa."
Nykänen kateissa
2
239
Vastaukset 2
- von Lagerbom
Laitoin tämän ketjun sen vuoksi että jos vaikka joku kirjoittelisi oikein asiaakin tuonne sähköjuttualoitukseen niin on helpompi selata kun ei ole meidän henkilökohtaisia juttujamme, ja tietysti mustamaalaajien juttuja siellä.
Aloitan henkilökohtaisella paljastuksella. Vasemmassa korvassani on vaikkua. Kuivaa, minulla ei ole korvakäytävät eikä korvantauksetkaan märät ainakaan kuivalla säällä, heh..
Jk. Misu taisi mennä jo unten maille, hmm, vaikka kovasti odottelin kommentointiaan tästä keksinnöstäni.. - von Lagerbom
Voi piru. Tuli väärään aloitukseen tämä edellinen.. Näin käy kun katselee tekee kahta asiaa samaan aikaan, katselee telkkaria ja kirjoittaa. Vaikka.. Osaan minä, hmm, tehdä itse ja ajatella naista samaan aikaan ilman vaikeuksia, heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721107- 551008
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43966Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k62804Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.322728Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21724Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää49660- 33645
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani179606Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8602