Huvittavaa kyllä mutta mun mielestä kiiran naama näyttää jotenkin UFO-olion naamalta. Meikkaamalla saatu paremmaksi. Ei kaunis luonnostaan.
KIIRA KORPI MAITOMAINOKSESSA
16
473
Vastaukset
Kateus vie kalatkin vedestä:) kamalaa että joku niin kauniista ja nuhteettomasta Kiirastakin löytää rumaa,hyi!
Kiira niin luonnon kaunis, että häikäisee.- Uutta naamaa
Kiira joutaisi jo pois julkisuudesta ja mainoksista. Eiköhän se ura jo ollut ja mennyt...yhtä kaatuilua ilman sen kummempaa menestystä.
Ihmetyttää miten tästä on leivottu joku sankari. Ulkonäkö suht tavallinen ja ulosanti ihan ala-arvoista. Outoa jos tämmöisellä on mainosarvoa, luulisi olevan edustavampiakin urheilijoita.
- naapurinrinsessa
Kiira on kaunis naapurintyttö! kyllä hohtaa! mutta, ei hänessä seksiä ole tippaakaan! kauniinpiakin on, malli maailmassa ei pärjäisi laisinkaan! ja puhe tapa on järkyttävä
- 6+7
Juu, Kiira on niin kaunis, että silmiä häikäisee, mutta kun avaa suunsa, niin korvatulpat olisivat tarpeeseen.
- ei pahalla
Mustakin jotenkin suorastaan pelottavan näköinen olio mainoksessa. Muovinen ja liian puunattu, ei sovi yhtään maidon luonnolliseen imagoon.
- Raikkali
No totta...jotenkin UFO tulee mieleen. Ei pahalla muttei niin hyvälläkään. Kateellinen en ole, olen mies. Totuuksia saa sanoa. Ihan koulutyttöhän tuo. Ei laaksoa ei kukkulaa!!!!
- Phöh
Miksi tämä kirjoitus on Missit-palstalla? Ei Kiira ole missi. Mutta mitä tulee tuohon UFO-olion naamaan, niin olen kyllä täysin eri mieltä. Kiira on kaunis tyttö. Mainos olisi kyllä ollut tyylikkäämpi ilman puhetta.
- ei pahalla
On kaunis, en minä ainakaan sitä tarkoittanut, ettei olisi.
Mainos on vain täysin epäonistunut. Kiira näyttää perin omituiselta ja räikeältä, kun tarkoitus lienee, että olisi "maidonraikas" tyttönen.- Tää on hyvää
Kiiran ihana luonnolisuus loistaa poissaolollaan tosta mainoksesta...harmi! Jos vaikka Valiolla tajuttais tulevaisuudessa korvata Kiira Tuksulla?
- ei häävi
Sen kasvot muistuttavat heinäsirkan naama värkkiä. Ei pahalla. Onkohan se ufon ja sirkan ........
- Siira1
Minusta ihana. Panisin!
- kiitos paljon
Oi kuinka ihana oli Kiira Inhimillisessä tekijässä.
- näin on kyllä
Valovoimaisin urheilijamme.
- lokijik
kyllä hän kaunis on, malliksi sopisi. Mutta, ei valitettavasti huippu-urheilijaksi, koska he ovat erittäin vankkarakenteisia, ja lihaksikaita. Kiira on hento, siro, heikko, voimaton. Luistelijalla pitäää olla reidet, lihasta, vankkuutta, mikä ei aina ole kaunista. Siksi hän ei pärjää MM-mitaleille. Saa kauneuspisteitä luistelussa, "taiteellisuudesta". Liian hento, siro, ujo, ja voimaton.
Nim: ex-kilpaurheilija. - Ritti
Taitoluistelun lajianalyysi-->luepa. Mitä helvetin tekemistä puheella on huippu urheilijassa? Hieno urheilija,kauniskin vielä,taitolaji lihasmassa ei kyllä kerro mitään,hermotus laji.
Sopii hyvin suomalaiseen mainokseen juuri herkkyydellänsä,kuvastaa häntä myös urheilijana.
Kuinka moni näistä viestiketjun kirjoittajista kokeillut taitoluistelua kilpaurheiluna?? - sakariina
suksi sudaniin!!Kiira sucks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936