KIIRA KORPI MAITOMAINOKSESSA

Oudot silmät

Huvittavaa kyllä mutta mun mielestä kiiran naama näyttää jotenkin UFO-olion naamalta. Meikkaamalla saatu paremmaksi. Ei kaunis luonnostaan.

16

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateus vie kalatkin vedestä:) kamalaa että joku niin kauniista ja nuhteettomasta Kiirastakin löytää rumaa,hyi!
      Kiira niin luonnon kaunis, että häikäisee.

      • Uutta naamaa

        Kiira joutaisi jo pois julkisuudesta ja mainoksista. Eiköhän se ura jo ollut ja mennyt...yhtä kaatuilua ilman sen kummempaa menestystä.
        Ihmetyttää miten tästä on leivottu joku sankari. Ulkonäkö suht tavallinen ja ulosanti ihan ala-arvoista. Outoa jos tämmöisellä on mainosarvoa, luulisi olevan edustavampiakin urheilijoita.


    • naapurinrinsessa

      Kiira on kaunis naapurintyttö! kyllä hohtaa! mutta, ei hänessä seksiä ole tippaakaan! kauniinpiakin on, malli maailmassa ei pärjäisi laisinkaan! ja puhe tapa on järkyttävä

    • 6+7

      Juu, Kiira on niin kaunis, että silmiä häikäisee, mutta kun avaa suunsa, niin korvatulpat olisivat tarpeeseen.

    • ei pahalla

      Mustakin jotenkin suorastaan pelottavan näköinen olio mainoksessa. Muovinen ja liian puunattu, ei sovi yhtään maidon luonnolliseen imagoon.

    • Raikkali

      No totta...jotenkin UFO tulee mieleen. Ei pahalla muttei niin hyvälläkään. Kateellinen en ole, olen mies. Totuuksia saa sanoa. Ihan koulutyttöhän tuo. Ei laaksoa ei kukkulaa!!!!

    • Phöh

      Miksi tämä kirjoitus on Missit-palstalla? Ei Kiira ole missi. Mutta mitä tulee tuohon UFO-olion naamaan, niin olen kyllä täysin eri mieltä. Kiira on kaunis tyttö. Mainos olisi kyllä ollut tyylikkäämpi ilman puhetta.

    • ei pahalla

      On kaunis, en minä ainakaan sitä tarkoittanut, ettei olisi.

      Mainos on vain täysin epäonistunut. Kiira näyttää perin omituiselta ja räikeältä, kun tarkoitus lienee, että olisi "maidonraikas" tyttönen.

      • Tää on hyvää

        Kiiran ihana luonnolisuus loistaa poissaolollaan tosta mainoksesta...harmi! Jos vaikka Valiolla tajuttais tulevaisuudessa korvata Kiira Tuksulla?


    • ei häävi

      Sen kasvot muistuttavat heinäsirkan naama värkkiä. Ei pahalla. Onkohan se ufon ja sirkan ........

    • Siira1

      Minusta ihana. Panisin!

    • kiitos paljon

      Oi kuinka ihana oli Kiira Inhimillisessä tekijässä.

    • näin on kyllä

      Valovoimaisin urheilijamme.

    • lokijik

      kyllä hän kaunis on, malliksi sopisi. Mutta, ei valitettavasti huippu-urheilijaksi, koska he ovat erittäin vankkarakenteisia, ja lihaksikaita. Kiira on hento, siro, heikko, voimaton. Luistelijalla pitäää olla reidet, lihasta, vankkuutta, mikä ei aina ole kaunista. Siksi hän ei pärjää MM-mitaleille. Saa kauneuspisteitä luistelussa, "taiteellisuudesta". Liian hento, siro, ujo, ja voimaton.
      Nim: ex-kilpaurheilija.

    • Ritti

      Taitoluistelun lajianalyysi-->luepa. Mitä helvetin tekemistä puheella on huippu urheilijassa? Hieno urheilija,kauniskin vielä,taitolaji lihasmassa ei kyllä kerro mitään,hermotus laji.
      Sopii hyvin suomalaiseen mainokseen juuri herkkyydellänsä,kuvastaa häntä myös urheilijana.
      Kuinka moni näistä viestiketjun kirjoittajista kokeillut taitoluistelua kilpaurheiluna??

    • sakariina

      suksi sudaniin!!Kiira sucks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe