garminin ohjeissa mainitaan että elinkaaren mukainen HD päivitys koskee vain amerikkaa.
mitkä muuten oon tuo HD , onko se eri juttu kuin TCM?
garmin elinikäinen kartta?
2
241
Vastaukset
- gtr-318cid
Garmin laitteisiin saa karttoja laillisesti internetistä ilman rahallista korvausta, ei Garminin "omat" kartat ole niitä parempia, ihan turhaa mainostamista tuo elinikäiset ilmaiset kartat.
- Garmin-12
Garminin ns. elinikäinen karttapäivitys kattaa siis sen käytetyn gepsin eliniälle noin 4 karttapäivitystä vuodessa. Eikä suinkaan sen gepsin käyttäjän (Homo Habilis etc) koko jäljellä olevan eliniän ajaksi!
Garmin käyttää siis automobiilinaveissaan niitä Navteqin karttoja mitkä ovat niiden Teleatlaksen karttojen ohella sitä aivan parhainta globaalisesti kattavaa maantieaineistoa mitä yleensä on saatavissa.
Jos ei nuo Navteqin kartat tyydytä, aina voi sitten erityistarpeisiin esim. Garminin vehkeisiin ladata täysin vapaaehtoisvoimin laadittuja ilmaisia OSM karttoja erinäisiin erikoistarkoituksiin, kuten esim. fillarointiin tai vuorikiipeilyyn. Nämä ovatkin sitten kohderyhmä huomioiden paljon parempia kuin ne Navteqin (Teleatlaksen) yleiskartat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099