Edellisessä parisuhteessa mieheni oli haluton osapuoli. Alussa seksiä oli kyllä usein, jopa monta kertaa päivässä/yössä, mutta sitten alkoi olla pitkiä aikoja ilman. Lopulta kahdeksan kuukautta ilman seksiä ja silloin erosimme.
No entäs nyt... Minulla on uusi hyvä suhde, jossa seksiä on sopivasti. Mutta silti ei tunnu siltä. Nimittäin kun mies on pari kertaa sanonut ei, kun ei unenpöpperössä ole edes ehtinyt tajuta mitä ehdotan, niin oloni on aivan äärettömän huono. Tuntuu siltä ettei hän enää halua minua.
Miehen on vaikea tajuta, miten arka asia tuo minulle on - siitä on kyllä keskusteltu. Tavallaan ymmärrän häntä, kun ei se ole hänen syynsä ollenkaan, mutta toisaalta miehenkin pitäisi ymmärtää minua. Niin vaikea kokemus edellisen suhteen haluttomuus näyttää olleen.
Haluttomuudella on kauaskantoiset seuraukset...
4
276
Vastaukset
- iyxlhcöjc
Pelkäänpä, että sinulla oleva trauma edellisen suhteen seksittömyydestä, voi johtaa tämän uudenkin suhteen kaatumiseen. Miehesi saattaa ahdistua kieltäytymisestään ja voi olla, ettei kohta kiinnosta ollenkaan. Suosittelisin puhumista jollekin psykologille, josvasia kovasti vaivaa. Jo pari kertaa saattaa auttaa tilanteen selvittämiseen.
- jotenkin noin
Ihan oikeesti,kuka unenöpperössä eli juuri heränneenä haluaa seksiä?Aika harva.Miehen aamustondis kun tarkoita aina sitä että on valmis kapuamaan selkään.
Anna ukkos herätä rauhassa ja sitten kokeilet olisko siitä seksin harrastajaksi.
Jotkut naiset on aamulla kiihkeimmillään ,jotkut miehet illalla.Ei tuosta kannata ottaa murheita.
Suorituspaineet vaan lisääntyy ja silloin on molemmat ongelmissa. - jotain rajaa
Vaimo kieltäytyy ilman unenpöpperöä n.50 kertaa viikossa. Onneksi jäljelle jäävät kymmenen yritystä tuottaa hedelmää. Mitä tästä nyt pitäis aatella? Kannattaa ottaa ensimmäisen postittajan ohjeesta vaari ja lähtä tarkistuttamaan kalloa.
- xzx
No en nyt tarkoittanut että just noi kaksi kieltäytymistä ajaa mut masennuksen syövereihin, ne oli vaan esimerkkinä. Vaan sitä että edellisen suhteen haluttomuus saattaa vaikuttaa seuraaviinkiin suhteisiin, vaikka niissä olisi riittävästi seksiä. Ihmismieli on kummallinen ja toiset meistä on herkempiä kuin toiset.
Kannattaa siis puuttua ajoissa asiaan jos suhteessa on haluttomuutta, joka häiritsee jompaa kumpaa. Ettei sitten tarttis kovin montaa kertaa käydä psykologilla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897