Onko epäluottamukseni muka aiheetonta ?

Sanokaa nyt totuus

Mitenkään en tunnu saavan enää luottamusta mieheeni takaisin.

Itse hän sanoo olevansa aivan syytön eikä ymmärrä miksen luota.
Hän on ihan loukkaantunut siitä, että epäilen hänen uskolisuuttaan.

Luottamuksen söi nämä seikat:

- Olimme seurustelleet vasta puoli vuotta , kun mies oli jo deittipalstoilla , vastailemassa naisten ilmoituksiin.
Hän tapasi siellä naisen joka oli huonossa parisuhteessa ja puutteessa, ja mieheni lupaili tälle kuumia seksioppitunteja jos nainen lähtee treffeille. En tiedä kauanko tämä suhde jatkui ja menivätkö sänkyyn asti vai ei, mies ei ollut katuva vaan sanoi että hän vain piti hauskaa kun oli tylsää.

- Samoihin aikoihin kun tuo edellinen tapahtui, mies ja minä emme vielä asuneet yhdessä enkä tiennyt deittailusta. Hän tuli joskus kotikaupungistaan luokseni ja halasimme. Hän oli jotenkin nolon näköinen ja halasi kaukaa, ei lämpimästi kuten ennen ( tyhmä pikku juttu , mutta vaikutti minuun, koska yleensä meillä oli hyvin kiihkeät kohtaamiset ja lujat halaukset . Siksi tämäkin jäi mieleen )

- Samalla hän aina tolkutti kuinka olen hänen elämänsä ainoa rakkaus,ja minä uskoin... muutimme yhteen.

- Kumminkin mies jatkoi outoa käytöstä , hän kuskasi puhelintaan suihkuun mukaan, vaikka olisi mennyt sinne muuten ilman vaatteita / taskuja, puhelin oli silti kourassa

- Vahti kännykkää ja hankki lopulta kotikäyttöön ihan itselleen neljä liittymää, kaikille liittymillä oma puhelin

- kun puhelin soi hän katsoi kuka soittaa ja säntäsi kesällä ulos puhumaan

- kerran hän katsoi kuka soittaa ja säntäsi sitten eri huoneeseen puhumaan, veti oven kiinni perässä..ja sanoi sieltä tultuaan että se oli vain puhelinmyyjä (!?)

- Kerran kun tulin töistä mies, joka ei koskaan siivoa, oli siistinyt makkarimme nätiksi ja se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun hän on meillä siivonnut. Makkarissa oli muuten siistiä, mutta lakana oli kastunut. Mies sanoi äkkiä " Tämä ei ole sitä mitä luulet ".. Ei kuitenkaan pystynyt sanomaan miksi lakana oli kastunut.

- Miehen ystävät kyseenalaistavat hänen luotettavuutensa ihan suoraan, ja yksi heistä kysyi minulta suoraan miksen ole jo laittanut miestä ulkoruokintaan

- Kun miehelläni oli synttärit, menin kotiin töistä ruusun kanssa. Halusin ilahduttaa, lin ( Olin jo aamulla antanut pikku lahjan ja kortin jossa lukiettä rakastan, mutta mies hymähti jotain kiusaantuneena.Paketti jäi sängylle ja mies ei ottanut koko korttia. Myöhemmin itse sen pois siivosin.) Mies ei ollutkaan kotona vaan jossain talkoissa kuulemma, joista soitti.. Pyysi että haen hänet keskustasta. Kun ajoin sinne muistin että kaupasta tarvii hakea jotain..Kun mies sen kuuli, hän kauhistui ja sanoi ettei mennä tuohon kauppakeskukseen, ei ainakaan ihan vielä . Minun seurassani ei yhtäkkiä olisi halunnut sinne mennä.

- Baarissa mieheni flirttali itseään 10 v nuoremmalle blondillle ja kyseli koska tämä aikoo alkaa lisääntymään. Nainen ei tuntunut panevan pahakseen.
Seuraavan kerran kun menimme baariin, tuo nainen ampaisi jo ovelle mieheni luo ja alkoi silitellä mieheni kättä, tuijottaen tätä pitkään silmiin sillä ilmeellä kuin olisi kyllikseen kermaa saanut.


Tässä vain muutama esimerkki yhteisetn vuosiemme ajalta, mutta olen jo kurkkuani myöten täynnä hänen selittelyjään ja en ole tehnyt mitään väitteitä..

Toimiiko joku noin huvikseen, kuten edellä kuvasin hänen tekemisiään, jos on puhtaat jauhot pussissa ?

Ja kysymys teille täällä, jokaiselle joka tämän lukee...luottaisitkio sinä kumppaniin joka on toiminut näin ?

10

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanokaa nyt totuus

      Jaksaako kukaan lukea tätä läpi ja sanoa oman mielipiteensä..kun tuli noin pitkä sepustus.. :/

    • hohhoijakkaa1

      Ja koko ton litanian jälkeen vielä haluat olla tän miehen kanssa? Lue ny hyvä ihminen oma sepustuksesi hitaasti ja kerro toki sitten mihin lopputulokseen tulit, onko luottamuksen arvoinen vai ei, heivaatko mäkeen vai et?

    • kiireellä

      Hei, tosi raskasta luettavaa liian pitkä mutta luin läpi. Jos tuollainen on mies
      yritä päästä hänestä mahdollisimman kiireesti irti , koska tavat eivät parane.

    • avaa jo silmäsi

      Kuule, ikävä sanoa tätä, mutta olet miehellesi aivan liian kiltti. Totuus on että se kusettaa sua mennen tullen. Se valehtelee ja on pistänyt oman elämänsä sekaisin ja sitä myöten sunkin. Onko se niin komea ettet raski luopua siitä? Mitä yhteistä teillä oikeesti on?

    • En luottaisi

      Justiinsa. Miehellä oli tylsää ja hän meni seksiä hakemaan. Ei kannataaan luottaa tuollaisiin. Ei tule muuttumaan, seksi on joillakin miehillä vain piriste tylsyyteen harjoittaa sitä kenen kanssa tahansa. Seksiaddikti harrrastaa seksiä masennukseenkin. Älä usko älä luota, ei muutu.

    • herää todellisuuteen

      HUI! Herää pahvi! Tuo on niin läpinäkyvää ettei voi keltään jäädä huomaamatta.
      Hyi oksetus, mitenhän se sänky kastui ihan itsekseen. Mene hyvä nainen testeihin jos tumpelo ei edes ehkäisyä käytä. Sinulle vain nauretaan ja säälitellään selän takana =(.
      Yhteisten vuosiemme, kauanko olet antanut tuon jatkua? =( Tuhlaat elämäsi, todellakin.
      Lue ajatuksella läpi mitä kirjoitit, miten muka selität kaiken siten, että sillä olisi jokin muu järkevä selitys.

    • Adios vaan

      Rohkaise itses ja vaadi parempaa. Kannattaa jättää mies ja sanoa,että itse arvostaa ja tarvitsee rehellisyyttä,avoimuutta ja luottamuksellisen suhteen.

      Pahaa tekee ja kipeää,mut vain sen hetken. Mun mielestä toi on oman elämän ja jopa mielenterveyden tuhlaamista.
      Helppoa se on aina neuvoa,itsekin tuon tyylisten asioiden kanssa oon murehtinut.

      • Sanokaa nyt totuus

        Odottaisiko kukaan teistä enempää, siis jotain varmistusta sille pettääkö mies, noiden edellä mainittujen asioiden jälkeen ?

        Nythän minulla ei ole muuta varmaa näyttöä kuin miehen seksiviestit toiselle naiselle, mutta eikö siinä ole sitten jo tarpeeksi osoitusta siitä millainen mies on kyseessä.

        Pakko kai tässä on riuhtaista itsensä irti ja lähteä, vaikkei se todellakaan jhelppo siirto ole.

        Loppu elämää ajatellen kyllä pakollinen..eihän tällaistakaan elämää kauan jaksa,


    • Ratkaisun edessä

      Johan sulle tuli vastauksia roppakaupalla, usko nyt vaan.

      Jos kirjoittamasi on totta niin minä en odottaisi yhtään enää huomista päivää kauempaa.

      Onko susta muka normaalia että seurustelukumppani lähettää seksiviestejä muille, kun on tylsää?
      Eihän se kunnioita sinua, eikö se ole sinulle tärkeää, itsekunnioitus?
      Olet joutunut sen manipuloinnin uhriksi.

      Ei tuossa hyvänen aika mitään varmistusta enää tarvitse - ellet tee niin, että keksit lähteväsi illaksi (viikonloppu) jonnekin, ja sitten tuletkin kotiin niin voipi olla että yllätät sen rysän päältä.

      Jos jäät tuohon suhteeseen, niin sinun on hyväksyttävä tämä jatkuva käytös.
      Sitäkö haluat elämäsi olevan parisuhteessa?

    • kiss5

      Ihan vastaavasta hoitelin itseni eroon pari kk sitten. "seurustelua" kesti reilu puoli vuotta. Ihan samanlainen tyyli oli, tosin vähemmän merkkejä kun tossa sinun jutussa.

      Meillä tämä mies haki seuraa treffipalstoilta (tosin lopetti sen pari kk ennen eroa), kännykkä oli äänettömällä kun tuli mun luo, fb-kavereihin tuli uusia naisia, joista ei olisi halunnut sen enempää kertoa.

      Jo nämä merkit (ilman märkiä lakanoita ja vieressäni flirttailua) riittivät.

      Eli joku toinen on jättänyt jo vähemmistäkin merkeistä.

      Ja kyllä, rakastin aivan helvetisti. Ja kyllä, on ollut vaikeaa. Mutta tein koska ei ollut vaihtoehtoja. En anna itseäni vetää mihin vaan, syvemmälle oltaisiin varmasti menty.

      Jos toinen ei kunnioita ja rakasta, se on valitettavasti siinä sitten. Pitkässä juoksussa sellainen suhde vahingoittaa ja vie omanarvontuntoa.

      Yritän uskoa, että on parempiakin vaihtoehtoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe