1v ja kauheet raivarit

toivoton.. :(

Onko ihan normaalia että 1v poika vetää jumalattomat raivarit. Karjuu kovempaa kun minä, hakkaa päätä lattiaan täysiä, ottaa vauhtia ja vetää pään taaksepäin (tuntuu että niskat menee poikki). En enään tiiä mitä tekisin. Jos otan syliin karjuu ja menee löllöksi.. En viitti laittaa lattialle kun hakkaa päätä lattiaan tai ruokapöytään. Laitoin sen pinnasänkyyn että sielä saat hakata päätä..
Mutta normaalia??

2

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu juttu

Meillä on samoja oireita pikku kakkosella muuten, mutta ei huuda (onneksi). Esikoisella en ainakaan muista tuollaista kautta. Luulisin, että on ihan normaalia oman tahdon osoittamista. Itse en reagoi mitenkään tai korkeintaan lailan hiukan kättä tai jalkaa pään alle, jotta ei päätään satuttaisi. Nopeasti menee ohi, kun ei kiinitä liikoja huomiota.

• k675y

Meidänkin kakkonen 1v 3kk harrastaa tällaisia ylettömiä raivoamisia. On melkoinen jääräpää, ei isosiskonsa koskaan ollut tämmöinen huutomaakari, vaikka sisua löytyy häneltäkin. Tämä neiti vetää itsensä ihan kaarelle ja välillä saa pelätä, että loukkaa itsensä, kun saattaa suuttuessaan nykästä suorilta maate ja pää kopsahtaa. Olen yrittänyt myös pitää sylissä, vaa heittäytyy makarooniksi tai sitten vääntää vastaan niin, että voimat loppuu. Tällä hetkellä paras ratkasu on ollut se, että tiukkaan ääneen sanon, että nyt pitää lopettaa kiukuttelu, äiti ei aio enää tuollaista kuunnella, nostan olkkarin pehmeälle matolle ja annan huutaa ja lähden pois. Pikkuhiljaa on alkanut nopeammin menemään ohi nuo raivarit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1182
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      619
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      301
      554
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      538
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      519
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe