auttakaa minua!!
olen ymmärrystä vailla oleva kaaso joka tarvitsisi vinkkejä polttarileikkeihin.
sellaisia asioita joita tehdään esim kaupungin kadulla tai baareissa vieraitten ihmisten edessä!!
kiitos kaunis kaikille jotka autatte minua!!
Siina
hauskat polttarileikit?
1
7252
Vastaukset
- kukka
Pidimme ystävälleni polttarit pari viikkoa sitten ja ohjelmassa oli vaimokoe. Idea vaimokokeeseen löytyi juuri näiltä keskustelusivuilta, kiitoksia vain. Tehtäviä oli n. 15 ja lopuksi morsian sain itselleen todistuksen. Tehtävät olivat mm. tanssitaidon testaaminen, polttarivala, ompeleminen, shampanjapullon avaaminen, Kauniit & rohkeat -tentti, sulhasen tunteminen -tentti, ym. Tehtävissä morsian sai käyttää apunaan yhtä ystäväänsä polttariporukasta, jolloin kukaan ei tuntenut oloaan ulkopuoliseksi. Meillä oli todella hauskaa vaikka etukäteen pelkäsimme tuleeko ohjelmasta hieman tylsä. Kun porukka on hyvällä ja avoimella mielellä (ja muutaman siiderin juoneena) oli tehtävien tekeminen mukavaa. Tarkoituksenamme ei ollut häiritä muita ihmisiä, mutta kävikin niin että sivulliset hakeutuivat meidän luo ihmettelemään mitä teemme (esim. ompelutehtävä keskellä toria). Koko illan kuljetimme mukanamme päiväkirjaa ja polttariseurue sai kirjoittaa siihen terveisensä morsiamelle ja ajatuksia polttareista. Myös tuntemattomat ihmiset päätyivät kirjoittamaan kirjaan elämänohjeita morsiamelle.
Hyviä polttareita teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234