kuka tapettiin säkylässä
kuka tapettiin säkylässä
3
284
Vastaukset
Kyse taitaa pikemminkin olla kuolemantuottamuksesta jos lehden tiedot pitävät paikkansa, että nainen oli miestä lyönyt joka olis sitten kaatunut lattialle kai lyönnin voimasta ja siinä vasta jonkin ajan kuluttua kuollut. Tappona luokiteltava teko olisi vaatinut tahallisúutta. Jos olisi lyönyt jollakin esineellä niin tällöin lyöjän katsottaisiin olleen tietoinen siitä, että lyönti aiheuttaisi mahdollisesti hengenvaaran.
- petrus von segersvär
Kaikenlaisia pöhköjä kysymyksiä tällekin palstalle kirjoitellaan ! jos olet niin utelias
niin soita poliisille. eivät hekään sitä sulle kerro !
seuraa lehdestä kuolinilmoituksia niin asia selviää aikanaan ! - saisipa se aidsin
Tuo kuolemista orgasmit saava paska on siis tälläkin palstalla utelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339