Hur är det möjligt att någon år efter år får skriva kränkande inlägg och SUOMI24 kan inget göra ?
Man förstår inte.
14
115
Vastaukset
- antar jag
Det är säkert det som kallas yttrandefrihet.
- undrar jag
Trots 2 ärekränknings domar om just dessa skriverier!!Ligger inget ansvar i utgivaren??
- anser jag
undrar jag kirjoitti:
Trots 2 ärekränknings domar om just dessa skriverier!!Ligger inget ansvar i utgivaren??
Det verkar som om suomi24 moderator har kastat in handuken.
- tråkigt
anser jag kirjoitti:
Det verkar som om suomi24 moderator har kastat in handuken.
Inte hjälper det vad man än gör.
- turistiii
det har varit mycket i media vad man ska göra åt hot, kränkningar m m på nätet. jag tror att det kommer bli lagar på det. dom börjar spåra den som skrivit. att man inte på suomi24 gör något kan bero på olika saker som t e x det är svårt, alla tar åt sig av olika saker, var sätter man gränsen ? o s v. jag kan tycka att om man anmäler en kränkning till SUOMI24 så bör dom kunna göra en bedömning och ev. utesluta personen i fråga.
det finns mycket bra med nätet men också väldigt mycket dåligt, tyvärr.- sjukt!!!!!!!!!!!
Men ingen frisk människa håller på som den här "störaren " på Borgåspalten.
- leva på hoppet
sjukt!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Men ingen frisk människa håller på som den här "störaren " på Borgåspalten.
Ingen förändring,han fortsätter som förut.Suomi24 försöker få en luotsi till debatten,men ännu har det inte lyckats.
- så verkar det
leva på hoppet kirjoitti:
Ingen förändring,han fortsätter som förut.Suomi24 försöker få en luotsi till debatten,men ännu har det inte lyckats.
Jag tror inte att de ens på allvar försöker,sossuskrivaren är antagligen själv luotsi.
- ingen bättring
så verkar det kirjoitti:
Jag tror inte att de ens på allvar försöker,sossuskrivaren är antagligen själv luotsi.
I kväll har han hotat att" blodet skall flyta på på gatorna" tre gånger.Jag anmälde till hot om livet,skriverierna försvan på en gång men de övriga fortsätter som vanligt.Igår skrev han att hade skickat till inrikekes ministeriet och MTV hur dåligt han behandlas i spalten för mig säger det en hel.
- förstår inte
ingen bättring kirjoitti:
I kväll har han hotat att" blodet skall flyta på på gatorna" tre gånger.Jag anmälde till hot om livet,skriverierna försvan på en gång men de övriga fortsätter som vanligt.Igår skrev han att hade skickat till inrikekes ministeriet och MTV hur dåligt han behandlas i spalten för mig säger det en hel.
Det är så tråkigt med den här herr O, och ingen bättring tycks det bli.Varför tillåter Suomi 24 sådant här ?
- dåber
förstår inte kirjoitti:
Det är så tråkigt med den här herr O, och ingen bättring tycks det bli.Varför tillåter Suomi 24 sådant här ?
Han är helt tassig.
- skrämmande
dåber kirjoitti:
Han är helt tassig.
En natt meddelade han att han äger en haulikko.
- som förut
skrämmande kirjoitti:
En natt meddelade han att han äger en haulikko.
Inte sker det några förrändringar.
- så är det
som förut kirjoitti:
Inte sker det några förrändringar.
Inga förändringar,alla svenskspråkiga inlägg avlägsnas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103