Man förstår inte.

porvoopalsta

Hur är det möjligt att någon år efter år får skriva kränkande inlägg och SUOMI24 kan inget göra ?

14

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antar jag

      Det är säkert det som kallas yttrandefrihet.

      • undrar jag

        Trots 2 ärekränknings domar om just dessa skriverier!!Ligger inget ansvar i utgivaren??


      • anser jag
        undrar jag kirjoitti:

        Trots 2 ärekränknings domar om just dessa skriverier!!Ligger inget ansvar i utgivaren??

        Det verkar som om suomi24 moderator har kastat in handuken.


      • tråkigt
        anser jag kirjoitti:

        Det verkar som om suomi24 moderator har kastat in handuken.

        Inte hjälper det vad man än gör.


    • turistiii

      det har varit mycket i media vad man ska göra åt hot, kränkningar m m på nätet. jag tror att det kommer bli lagar på det. dom börjar spåra den som skrivit. att man inte på suomi24 gör något kan bero på olika saker som t e x det är svårt, alla tar åt sig av olika saker, var sätter man gränsen ? o s v. jag kan tycka att om man anmäler en kränkning till SUOMI24 så bör dom kunna göra en bedömning och ev. utesluta personen i fråga.
      det finns mycket bra med nätet men också väldigt mycket dåligt, tyvärr.

      • sjukt!!!!!!!!!!!

        Men ingen frisk människa håller på som den här "störaren " på Borgåspalten.


      • leva på hoppet
        sjukt!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Men ingen frisk människa håller på som den här "störaren " på Borgåspalten.

        Ingen förändring,han fortsätter som förut.Suomi24 försöker få en luotsi till debatten,men ännu har det inte lyckats.


      • så verkar det
        leva på hoppet kirjoitti:

        Ingen förändring,han fortsätter som förut.Suomi24 försöker få en luotsi till debatten,men ännu har det inte lyckats.

        Jag tror inte att de ens på allvar försöker,sossuskrivaren är antagligen själv luotsi.


      • ingen bättring
        så verkar det kirjoitti:

        Jag tror inte att de ens på allvar försöker,sossuskrivaren är antagligen själv luotsi.

        I kväll har han hotat att" blodet skall flyta på på gatorna" tre gånger.Jag anmälde till hot om livet,skriverierna försvan på en gång men de övriga fortsätter som vanligt.Igår skrev han att hade skickat till inrikekes ministeriet och MTV hur dåligt han behandlas i spalten för mig säger det en hel.


      • förstår inte
        ingen bättring kirjoitti:

        I kväll har han hotat att" blodet skall flyta på på gatorna" tre gånger.Jag anmälde till hot om livet,skriverierna försvan på en gång men de övriga fortsätter som vanligt.Igår skrev han att hade skickat till inrikekes ministeriet och MTV hur dåligt han behandlas i spalten för mig säger det en hel.

        Det är så tråkigt med den här herr O, och ingen bättring tycks det bli.Varför tillåter Suomi 24 sådant här ?


      • dåber
        förstår inte kirjoitti:

        Det är så tråkigt med den här herr O, och ingen bättring tycks det bli.Varför tillåter Suomi 24 sådant här ?

        Han är helt tassig.


      • skrämmande
        dåber kirjoitti:

        Han är helt tassig.

        En natt meddelade han att han äger en haulikko.


      • som förut
        skrämmande kirjoitti:

        En natt meddelade han att han äger en haulikko.

        Inte sker det några förrändringar.


      • så är det
        som förut kirjoitti:

        Inte sker det några förrändringar.

        Inga förändringar,alla svenskspråkiga inlägg avlägsnas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe