Wlanin nimi ja salasana vaihtunut, apua!

mageez5

Elikkäs, yksi päivä tässä herättyäni koitin ipadilla mennä nettiin niin ei löytänyt enään minun Wlan verkkoa. Koitin muillakin laitteilla, millä käytän langatonta verkkoa, mutta ei toiminut niilläkään. Ennen se löytyi nimellä langatoon, mutta nyt sen nimi on vaihtunut Thom_(perässä numeroita) ja salasanakin on samalla vaihtunut. Päätietokoneellani jolla käytän kaapelinettiä, josta se sitten lähtee langattomasti muualle taloon, netti toimii normaalisti.

Minulla ei ole mitään hajua miksi näin on käynyt tai mitä nyt pitäisi tehdä, joten apu olisi tarpeeseen. :)

4

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RokuliKisuli

Jospa naapurisi on varastanut verkkosi?? vahingossa taikka tahallaan. Kerta sinulla on lanka yhteys tietokoneesta modeemisi, voit palauttaa asetukset. Katso ohjeet tuotteen valmistajan oppaasta/nettisivuilta. Samalla suosittelen laittamaan wlanille salasanan niin ei sama toistu

• Ja kannattaa laittaa myös WPA2 suojaus.

• mageez5

Joo siinä oli jo aiemmin salasana ja WPA2 suojaus. :D

• No.....

Tuossa on varminta piilottaa ssid niin verkko ei näy, itse pääsee verkkoon kun tietää verkon nimen eli ssid. Ja muuta tuo ssid muuksi kuin ollut aiemmin niin kukaan ei tiedä verkkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      76
      1270
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1244
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      49
      1139
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1068
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1035
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      757
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      724
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      59
      705
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      40
      656
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      587
    Aihe