call of duty

olpo

tere kaikille, olis itellä pikku ongelma kyseisen pelin kanssa enkä ole saannut activisionin asiakaspalvelusta apua nimeksikään joten ajattelin että jos täällä olisi joku itseä viisaampi. eli tässä viesti minkä lähetin asiakaspalveluun suomennettuna:


Hei, asiani koskee PS3 call of dutyn black ops 2:sen moninpeliä. peli toimii campaign muodossa hyvin muttä moninpelissä se ei löydä muita pelaajia ollenkaan joten näin ollen pelaaminenkaan ei onnistu. Ja tarpeeksi kauan kuin odottelee niin peli poistaa minut aulasta. olen myös asentanut kaikki päivityksen jotka olen löytänyt. internet yhteyteni on kunnossa ja muiden pelien moninpelit toimii normaalisti.

6

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      onksehyyvä

      • lol trolol

        petri nyyyyyyyyyyyyygårddi


    • affffffffff

      mulla tekee ihan samaa! ja välillä kun tulee se isolle näytölle kesken pelin "migrating hosts" niin sen jälkeen kun pitäis peli jatkua niin oonki lentäny ulos pelistä. oon tyttö ja tiiän et alkaa sovinistinen keskustelu seuraavaksi, mut muutenkin tarvisin apua tiettyjen juttujen suhteen kun en ihan aina ymmärrä hyvällä englannintaidoillani kaikkia selityksiä esim. scorestreaksien suhteen. jos on yhtään mun ikäistä (91-syntyneitä) ja asiallista seuraa niin mielelläni ottaisin nimiä ylös...

      • f*cking dashboarders....

        Peli vaan menettää yhteyden senhetkiseen hostiin, jolloin peli jiutuu sulkemaan keskenolevan matsin. On suuri onglma CoDissa, ja ainakin xboxilla dashboardaaminen on yleistä. Ongelma voi siis johtua omasta yhteyden katkeamisest, ytheyden katoamisesta hostiin tai hänen idioottimaisuudestaan. Kahdelle viimeisele ei oikein voi mitään tehdä...


    • kjiguf

      Onkohan sama ongelma kuin Company Of Heroes: ssa, missä pitää luoda pelitili, jotta saa käyttäjätunnuksen ja salasanan, näillä voi sitten kirjautua moninpeliin.

    • ,,,

      blobsin yhteydet kusee ps3sella paljon, mulla nyt löytää peliin mutta lagaa kuitenkin todella paljon. Mutta asiaan, kokeile painaa neliötä siinä kohtaa kun valitset mitä pelimuotoa haluat pelata, ja kokeile vaikka kaikkia vaihtoehtoja, ellet sitten ole kokeillut jo. Sitten joillakin on onnistunut tämä kikka, kuulin itse sen yhdeltä klaanilaiselta.

      1. kirjaudu ulos ps3-tunnukselta.
      2. poista blobsin päivitys sieltä ps3-menusta.
      3. avaa blobs 2, ja päivitä se.
      4. mee multiplayeriin.
      5. Avaa ps3-menu ps3-napista ja kirjaudu sisään. (älä paina online tai mikälie se play a game nappi onkaan ja mene sitä kautta onlineen)
      6. Sitte pitäs yhdistää serverille ja sitä kautta peleille.
      7. Jos olisin ilkeä pistäisin tähän trollfacen mutta en ole, tämä oikeasti toimii joillakin :D

      En anna silti takuita toimiiko toi mutta kannattaa silti yrittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe