call of duty

olpo

tere kaikille, olis itellä pikku ongelma kyseisen pelin kanssa enkä ole saannut activisionin asiakaspalvelusta apua nimeksikään joten ajattelin että jos täällä olisi joku itseä viisaampi. eli tässä viesti minkä lähetin asiakaspalveluun suomennettuna:

Hei, asiani koskee PS3 call of dutyn black ops 2:sen moninpeliä. peli toimii campaign muodossa hyvin muttä moninpelissä se ei löydä muita pelaajia ollenkaan joten näin ollen pelaaminenkaan ei onnistu. Ja tarpeeksi kauan kuin odottelee niin peli poistaa minut aulasta. olen myös asentanut kaikki päivityksen jotka olen löytänyt. internet yhteyteni on kunnossa ja muiden pelien moninpelit toimii normaalisti.

6

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

onksehyyvä

• lol trolol

petri nyyyyyyyyyyyyygårddi

• affffffffff

mulla tekee ihan samaa! ja välillä kun tulee se isolle näytölle kesken pelin "migrating hosts" niin sen jälkeen kun pitäis peli jatkua niin oonki lentäny ulos pelistä. oon tyttö ja tiiän et alkaa sovinistinen keskustelu seuraavaksi, mut muutenkin tarvisin apua tiettyjen juttujen suhteen kun en ihan aina ymmärrä hyvällä englannintaidoillani kaikkia selityksiä esim. scorestreaksien suhteen. jos on yhtään mun ikäistä (91-syntyneitä) ja asiallista seuraa niin mielelläni ottaisin nimiä ylös...

• f*cking dashboarders....

Peli vaan menettää yhteyden senhetkiseen hostiin, jolloin peli jiutuu sulkemaan keskenolevan matsin. On suuri onglma CoDissa, ja ainakin xboxilla dashboardaaminen on yleistä. Ongelma voi siis johtua omasta yhteyden katkeamisest, ytheyden katoamisesta hostiin tai hänen idioottimaisuudestaan. Kahdelle viimeisele ei oikein voi mitään tehdä...

• kjiguf

Onkohan sama ongelma kuin Company Of Heroes: ssa, missä pitää luoda pelitili, jotta saa käyttäjätunnuksen ja salasanan, näillä voi sitten kirjautua moninpeliin.

• ,,,

blobsin yhteydet kusee ps3sella paljon, mulla nyt löytää peliin mutta lagaa kuitenkin todella paljon. Mutta asiaan, kokeile painaa neliötä siinä kohtaa kun valitset mitä pelimuotoa haluat pelata, ja kokeile vaikka kaikkia vaihtoehtoja, ellet sitten ole kokeillut jo. Sitten joillakin on onnistunut tämä kikka, kuulin itse sen yhdeltä klaanilaiselta.

1. kirjaudu ulos ps3-tunnukselta.
      2. poista blobsin päivitys sieltä ps3-menusta.
      3. avaa blobs 2, ja päivitä se.
      4. mee multiplayeriin.
      5. Avaa ps3-menu ps3-napista ja kirjaudu sisään. (älä paina online tai mikälie se play a game nappi onkaan ja mene sitä kautta onlineen)
      6. Sitte pitäs yhdistää serverille ja sitä kautta peleille.
      7. Jos olisin ilkeä pistäisin tähän trollfacen mutta en ole, tämä oikeasti toimii joillakin :D

En anna silti takuita toimiiko toi mutta kannattaa silti yrittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      97
      4571
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3142
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2879
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1657
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1452
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1244
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      987
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      881
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      864
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      20
      861
    Aihe