Lomakeskus Huhmari

Tahvo

Minkälaisia kokemuksia ko. paikasta? Olemme menossa sinne Pääsiäisen viettoon nyt ensimmäistä kertaa ja haluaisimme kuulla kokemuksia.
Onko mökit kivoja ja saako sinne ottaa koiran mukaan? Entä Vesimaailma? Meillä matkaan lähtee kaksi teinityttöä.
Onko paljon lapsiperheitä vai enemmän "rauhallisempaa" menoa altailla jne.? Mitäs mieltä olette olleet ruuasta ja palvelusta?
Kiitos vastaajille etukäteen...

4

4548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ate isti

      No miltäs näytti? Itse olin perheineni siellä myös pääsiäisen. Hyvät ruuat ja palvelu ja muutenkin ihan kivaa. Lestien pennuthan tuolla terrorisoi. Pikkupoika paukuttaa ruokasalin ovea noin 500 kertaa peräkkäin, tyttö laukkaa ympäri salia, pihistelee tavaraa ja pomppii lavalla. Vanhempia ei kiinnosta kieltää. Ilmeisesti kun pentuja alkaa olla joka sormelle jätetään ne Herran haltuun? Ei ihme että opettajatkin kertovat uskovaisten hellantelttujen olevan pahimpia häiriköitä koulussa.

    • Anonyymi

      Kokemuksia Huhmarista. Olimme yhden yön 15.7.2019 lomakeskus Huhmarissa viettämässä lomani viim. päivää, ja kokemuksia tuli. Ensinäkin yritin varata netin kautta huonetta yhdeksi yöksi edellisenä iltana, en onnistunut, koska varausta ei voi tehdä enää kello 18.00 jälkeen.Koska epäilin, niin varmennuksella soitin seuraavana aamuna ja kysyin, olisiko lähellä kylpylää vapaana olevaa huoneistoa, koska minulla oli selkäkipua ja ajattelin, että pitkä kävelymatka voi aiheuttaa kipua enemmän ja tarkoitus oli mennä kylpylään selkää jumppaamaan.Meille tarjottiin pieni huone, yksiö, jota ei oltu mainittu esittelykansiossa, mutta maksatettiin kuitenkin koko hinta lomakaksiosta.(126 euroa)Olisimme paistaneet makkaraa, ei saatu mistään, grilli kuitenkin oli rannassa,Kaupoille matkaa lähes 15km.Ei saatu makkaraa mistään.Hotellilla ei ollut myynnissä.Poislähtöpäivänä kysyimme hinta-laatusuhdetta huoneesta ja hinnasta.Vuorossa ollut toimitusjohtaja ( nimeä ei kertonut, eikä ollut missään näkyvissä) selosti tilannetta ja hyviti 30 euroa.Reklamaatiota ei tarvinnut tehdä.Kaikkinensa jäi huono maku koko kylpyläreissusta, maisemat oli kauniit, ilma kaunis, sekä hyvin rauhallista oli.Lapsiperheitä oli aamupalalla, muutoin kovin hiljaista.Illalla ei ollut mitään ohjelmaa ja ravintola meni kiinni kello 21.00. Kylpylä on pieni, siisti.Henkilökuntaa vähän ja nekin pienesti hukassa toiminnan suhteen.Ei juuri suositella kavereille, mutta jos haluaa olla vaan ja katsella höytiäisen pintaa niin mikas siinä menee huhmariin.

    • Anonyymi

      Oltiin tanssimassa huhmarissa 25.9 2021 paljon tanssijoita , henkilökunta ei yhteistyö kykyinen tanssilavan kasvattamisen suhteen asia olisi ollut hyvin yksinkertainen järjestää jos heli -henkilökunta olisi ollut palvelualtis, varsinkin ku lattiassa isot tarrat kehottivat pitämään 1.5 m välin. Mano

    • Anonyymi

      Lomahuoneisto missä asuttiin 14.2-19.2-2022alkuperäisen tuntuinen, Wc suihku /tila 😂 tunkkainen ilma joku puhallin laitettu työntää ulkoilmaa😂Vesimaailman naurettava koko, missään en ole moista tavannut,yksi irroitettavan suihku niin miehet kuin naiset oliko 3 kiinteää,pettymys koko paikka paitsi ruoka.ps.pitäs vähän uusia kohta ei mene köyhät Venäjältäkään,Tuetut lomat varmaan pitää pystyssä, mutta ei meidän ansiosta😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe