Pitäisi tehdä varmuuskopio järjestelmästä ennen kuin asennan uuden käyttiksen (ajattelin mahdollisesti vetää koko levyn tyhjäksi samalla).
Miten saan sitten tuosta varmuuskopiosta palautettua kaikki uuteen käyttöjärjestelmään ja kuinka paljon tuo varmuuskopio vie tilaa? En ole käyttänyt kertaakaan time machinea, joten en tiedä lainkaan miten se toimii. Olen toki tallentanut tärkeitä tiedostoja ulkoiselle kovalevylle. Palauttaako tuo varmuuskopio myös kaikki asennetut ohjelmat ja asetukset muutenkin? Vai jos haluan säilyttää nuo niin pitääkö minun laittaa uusi käyttöjärjestelmä ainoastaan päivittämällä se uuteen eikä tehdä puhdasta asennusta?
Mahtuuko tuo varmuuskopio dvd levylle vai kannattaako tehdä mieluummin oma osio kovalevyllä varmuuskopiolle?
Varmuuskopiointi Time machinella
3
446
Vastaukset
- 1stMacFinn
Jos haluat tehdä tyhjennyksen välttämättä, voit tehdä sen TimeMachinella. Teet vain täysvarmistuksen.
DVD:lle tuskin mahtuu, saman verran tilaa menee kuin nyt on kovalevyllä käytössä.
Miksi se levy pitäisi tyhjentää? Mitä hyötyä siitä olis?
En ole kertaakaan moista tehnyt. Ja 10.0.3:sta asti käyttänyt, aina uusi päivittämällä. - Kiksejä kiksejä
Toiset saa jotain "kiksejä" siitä kun ei ole koskaan tyhjentänyt levyä eikä koskaan sammuttanut konetta. Samat henkilöt poraa keskustelupalstoilla miksi kone käynnistyy tai sammuu hitaasti. Applen omalla levytyökalulla otta imagen toiselle levylle muutamassa minuutissa sekä palauttaa sen samoin tyhjälle levylle jos levyä vaihtaa.
- 1stMacFinn
Ei mun ainakaan tarvii porata mitään hitautta, ei käynnistyksessä eikä sammutuksessa. Ne on jotain Windows-juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899