En tiedä onko osio oikea mutta asia on se että kun mulla on 1, 2 ja 3 hakutoive valmiiksi mietitty mutta pitäs päättää vielä kaks haluaisin kovasti matkailu alalle ja tiedän että siellä tarvitaan kielitaitoa .... minun enkun numero joulu todistuksessa oli 6 onko mulla siis mitään järkeä pistää sitä hakutoive numero neloseksi?!
//Anteeksi jos on kirjotus virheitä:c
Auttakaa!!
zini97
1
113
Vastaukset
- liiiiiinu
Laita ihmeessä! Voithan aloittaa englannin opinnot vaikkapa työväenopistolla, avoimessa yliopistossa tai kesäyliopistossa. Koskaan ei ole myöhäistä opetella jotakin, jos se tarpeeksi kiinnostaa.
Ja sitä paitsi, pääset varmaankin opiskelemaan johonkin noista ensimmäisistä hakutoiveistasi, joten älä turhaan ole huolissasi. Onnea hakuun ja tuleviin opintoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161