Kuinka oksentaa?

LäskiPallo;(((

Mä oon 12vee tyttö ja mitat on n.162cm/n.48kg mua EI kiusata muttakun tuo yläaste odottaa mukanaan kaikki kiusajat yms... Ja juu'u mä oon tyhmä laski pallero, joka aikoo pilata elämänsä, mutta mä oon päätyäny sen iha ite ja tiiiiän kaikemaailmman seraukset ja sillee, mutta kertokaa ihmiset

7

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EXbulimikko

      Älä pieni tyttö alota bulimiaa ihan vaan koska haluat! Siitä on todella vaikea päästä eroon, voin kokemuksella sanoa. Mutta jos olet näin päättänyt, niin mitäpä minä tässä selitän. Töki kitarisojasi pari minuuttia, niin eiköhän se oksennus sirltä piakkoin tule :-)

      • kannattaa kokeilla!

        Parhaiten toimii kun laitat käsisuihkun suuhun ja kylmää vettä tulemaan niin kovaa kun tulee, tai jos kurlaat öljyllä niin kyllä lentää.:)


    • JTES5JIJT

      vOI IDIOOTIT, MIKSI TE "NEUVOTTE"????

    • jen1

      Hei, faktahan on se, ettet sinä bulimiaa hommaamalla laihdu, sori vaan...
      Itse olen sairastanut 6 vuotta tuota tappavan kamalaa tautia. Masennuin kuollettavasti ja jopa lihosin alettuani oksentelemaan.
      Sain apua itseaiheutettuun ongelmaani ja vuosia kesti parantuminen!
      Tyttö pieni, ei ole oikotietä! Tarvitset jonkun intohimon elämääsi. JOku harrastus, innostu elämästä, ettet ehdi murehtimaan niin paljon ruuasta ja lihomisesta! Samalla laihdut kuin huomaamatta! Liikunta ja terveellinen ruokavalio nyt vaan on ihan totta se ainoa keino.....

    • jari692

      Laita dikki suuhu ni tulee oksennus

      • Linja auto69

        Joo ehottomasti kannattaa kokeilla!
        Toimii 100% ellet ole intohimo kullin lutkuttaja


    • bul1

      kyllä totuuus on se ettäö jokanen jolla syömishäiriö oikeasti on,niin löytää kyllä tavan jos toisenkin vaikka ei kukaan neuvoa antaisikaan :\ ihan ku varmaan jokanen meistä täällä jotka blumiaa sairastaa,eikö? mutta haluan sanoa kuitenkin että ei sitä varta vasten kannta hommata ,yläaste aika on varmasti ollut rankaa jokaselle meille ,uus koulu uusia ihmsiiä,murrosikä... jne jne... itse sairastyuin yläasteella 8-9 luokilla mutta en minä edes alkuun tiennyt mikä minun oli kun ruokailun jälkeen ahdisyi niiiin paljon että oli PAKKO oksentaa... :\ mut älä nyt hyvänen aika aloita bulimialla yläastettasi,se vaan saa sen tuntumaan pahemmalta! eikä se ole terveelinen tapa laihtua vaan monipuolinen ja tervellinen ruokavalio ja liikunta!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe