Kuinka oksentaa?

LäskiPallo;(((

Mä oon 12vee tyttö ja mitat on n.162cm/n.48kg mua EI kiusata muttakun tuo yläaste odottaa mukanaan kaikki kiusajat yms... Ja juu'u mä oon tyhmä laski pallero, joka aikoo pilata elämänsä, mutta mä oon päätyäny sen iha ite ja tiiiiän kaikemaailmman seraukset ja sillee, mutta kertokaa ihmiset

7

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EXbulimikko

Älä pieni tyttö alota bulimiaa ihan vaan koska haluat! Siitä on todella vaikea päästä eroon, voin kokemuksella sanoa. Mutta jos olet näin päättänyt, niin mitäpä minä tässä selitän. Töki kitarisojasi pari minuuttia, niin eiköhän se oksennus sirltä piakkoin tule :-)

• kannattaa kokeilla!

Parhaiten toimii kun laitat käsisuihkun suuhun ja kylmää vettä tulemaan niin kovaa kun tulee, tai jos kurlaat öljyllä niin kyllä lentää.:)

• JTES5JIJT

vOI IDIOOTIT, MIKSI TE "NEUVOTTE"????

• jen1

Hei, faktahan on se, ettet sinä bulimiaa hommaamalla laihdu, sori vaan...
      Itse olen sairastanut 6 vuotta tuota tappavan kamalaa tautia. Masennuin kuollettavasti ja jopa lihosin alettuani oksentelemaan.
      Sain apua itseaiheutettuun ongelmaani ja vuosia kesti parantuminen!
      Tyttö pieni, ei ole oikotietä! Tarvitset jonkun intohimon elämääsi. JOku harrastus, innostu elämästä, ettet ehdi murehtimaan niin paljon ruuasta ja lihomisesta! Samalla laihdut kuin huomaamatta! Liikunta ja terveellinen ruokavalio nyt vaan on ihan totta se ainoa keino.....

• jari692

Laita dikki suuhu ni tulee oksennus

• Linja auto69

Joo ehottomasti kannattaa kokeilla!
        Toimii 100% ellet ole intohimo kullin lutkuttaja

• bul1

kyllä totuuus on se ettäö jokanen jolla syömishäiriö oikeasti on,niin löytää kyllä tavan jos toisenkin vaikka ei kukaan neuvoa antaisikaan :\ ihan ku varmaan jokanen meistä täällä jotka blumiaa sairastaa,eikö? mutta haluan sanoa kuitenkin että ei sitä varta vasten kannta hommata ,yläaste aika on varmasti ollut rankaa jokaselle meille ,uus koulu uusia ihmsiiä,murrosikä... jne jne... itse sairastyuin yläasteella 8-9 luokilla mutta en minä edes alkuun tiennyt mikä minun oli kun ruokailun jälkeen ahdisyi niiiin paljon että oli PAKKO oksentaa... :\ mut älä nyt hyvänen aika aloita bulimialla yläastettasi,se vaan saa sen tuntumaan pahemmalta! eikä se ole terveelinen tapa laihtua vaan monipuolinen ja tervellinen ruokavalio ja liikunta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe