Kuinka oksentaa?

LäskiPallo;(((

Mä oon 12vee tyttö ja mitat on n.162cm/n.48kg mua EI kiusata muttakun tuo yläaste odottaa mukanaan kaikki kiusajat yms... Ja juu'u mä oon tyhmä laski pallero, joka aikoo pilata elämänsä, mutta mä oon päätyäny sen iha ite ja tiiiiän kaikemaailmman seraukset ja sillee, mutta kertokaa ihmiset

7

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EXbulimikko

Älä pieni tyttö alota bulimiaa ihan vaan koska haluat! Siitä on todella vaikea päästä eroon, voin kokemuksella sanoa. Mutta jos olet näin päättänyt, niin mitäpä minä tässä selitän. Töki kitarisojasi pari minuuttia, niin eiköhän se oksennus sirltä piakkoin tule :-)

• kannattaa kokeilla!

Parhaiten toimii kun laitat käsisuihkun suuhun ja kylmää vettä tulemaan niin kovaa kun tulee, tai jos kurlaat öljyllä niin kyllä lentää.:)

• JTES5JIJT

vOI IDIOOTIT, MIKSI TE "NEUVOTTE"????

• jen1

Hei, faktahan on se, ettet sinä bulimiaa hommaamalla laihdu, sori vaan...
      Itse olen sairastanut 6 vuotta tuota tappavan kamalaa tautia. Masennuin kuollettavasti ja jopa lihosin alettuani oksentelemaan.
      Sain apua itseaiheutettuun ongelmaani ja vuosia kesti parantuminen!
      Tyttö pieni, ei ole oikotietä! Tarvitset jonkun intohimon elämääsi. JOku harrastus, innostu elämästä, ettet ehdi murehtimaan niin paljon ruuasta ja lihomisesta! Samalla laihdut kuin huomaamatta! Liikunta ja terveellinen ruokavalio nyt vaan on ihan totta se ainoa keino.....

• jari692

Laita dikki suuhu ni tulee oksennus

• Linja auto69

Joo ehottomasti kannattaa kokeilla!
        Toimii 100% ellet ole intohimo kullin lutkuttaja

• bul1

kyllä totuuus on se ettäö jokanen jolla syömishäiriö oikeasti on,niin löytää kyllä tavan jos toisenkin vaikka ei kukaan neuvoa antaisikaan :\ ihan ku varmaan jokanen meistä täällä jotka blumiaa sairastaa,eikö? mutta haluan sanoa kuitenkin että ei sitä varta vasten kannta hommata ,yläaste aika on varmasti ollut rankaa jokaselle meille ,uus koulu uusia ihmsiiä,murrosikä... jne jne... itse sairastyuin yläasteella 8-9 luokilla mutta en minä edes alkuun tiennyt mikä minun oli kun ruokailun jälkeen ahdisyi niiiin paljon että oli PAKKO oksentaa... :\ mut älä nyt hyvänen aika aloita bulimialla yläastettasi,se vaan saa sen tuntumaan pahemmalta! eikä se ole terveelinen tapa laihtua vaan monipuolinen ja tervellinen ruokavalio ja liikunta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6354
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1806
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1464
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      47
      1051
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    Aihe