lmassa. onko narsisti dhomilla lapsuuden traumat taas päällä?
Beatles, yhtye jota joka päivä esitetään eniten livenä koko maai
5
74
Vastaukset
- nuijista nuijin
Onko sulla "eväät" jo syöty? Et keksi enää muuta kuin jauhaa narsismista ja lapsuuden traumoista. Siinä sivussa sitten haistattelet sitä sun tätä kaikille vastakkaisille näkemyksille.
Milloinkaan et ole osannut esittää musiikin sisällöstä yhtään mitään näkemyksiä.
Toisin kuin Dhommi, joka pitää Rannan kundia suurimpana idioottina palstalla, minä äänestäisin AINA sinua siihen positioon.
Eikö olekin hienoa, että edes jollain tavalla saa huomiota herätettyä. Jos ei muulla niin ilmoittautumalla toistuvasti suurimmaksi ääliöksi mitä palstalla luultavasti koskaan on vielä ollut. - nuijista nuijin
Onko sulla "eväät" jo syöty? Et keksi enää muuta kuin jauhaa narsismista ja lapsuuden traumoista. Siinä sivussa sitten haistattelet sitä sun tätä kaikille vastakkaisille näkemyksille.
Milloinkaan et ole osannut esittää musiikin sisällöstä yhtään mitään näkemyksiä.
Toisin kuin Dhommi, joka pitää Rannan kundia suurimpana idioottina palstalla, minä äänestäisin AINA sinua siihen positioon.
Eikö olekin hienoa, että edes jollain tavalla saa huomiota herätettyä. Jos ei muulla niin ilmoittautumalla toistuvasti suurimmaksi ääliöksi mitä palstalla luultavasti koskaan on vielä ollut. - IME IME SITÄ
hei kusipää..sähän laitoit saman viestin palstalle 2 kertaa peräkkäin...
ABLOODEJA ABLOODEJA ABLOODEJA MUNAN IMIJÄLLE!! AAAAHAHAHAHAAHAHAHHAAH - sibelius forever
"Toisin kuin Dhommi, joka pitää Rannan kundia suurimpana idioottina palstalla, minä äänestäisin AINA sinua siihen positioon"...
voi kauheeta minuako sinä äänestäisit....itken itseni uneen! suuri ja mahtava äänestäisi minua....ranteet auki..
"Milloinkaan et ole osannut esittää musiikin sisällöstä yhtään mitään näkemyksiä."
ei pidä paikkaan dhommi, tai kuka nyt oletkaan. vaikka olisitkin kanssani eri mieltä niin väitteeesi että en ole esittänyt musiikin sisällöstä mitään näkemyksiä ei pidä paikkaansa. koska olen esitäänyt näkemyksiäni ihan tarpeeksi. senkin valehtelija.
"Eikö olekin hienoa, että edes jollain tavalla saa huomiota herätettyä. Jos ei muulla niin ilmoittautumalla toistuvasti suurimmaksi ääliöksi mitä palstalla luultavasti koskaan on vielä ollut. "
kenellekään muulle en ole vittuillut kuin dhommille(sinulle dhommi :D). mistään huomion herättämisestä ei siis ole kyse. aivanposkettoman typerä väite. hanki aivot.
nuo lapsuustrauma kirjoitteluniko sinulle kolahtivat.....taitaa olla peiliin katsomisen paikka. - JEP-JEP-JEP_
Pitää varmaan paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2702721Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä93938