Kertokaa mulle mihin voin ottaa yhteyttä, kun uhkaavat pystyttää tuulivoimalapuiston Kiimassuolle Tammelaan (Forssan lähistölle). Onko jokin aktivistijärjestö olemassa.. Haluan ehdottomasti olla sitä vastaan. Alueella on paljon lepakoita ja käkiä, peuroja. Siellä on bongattu mm Grönlanninlokkikin viime kesäkuussa. Alue on mielestäni järjetön ko toiminnalle! Olen eturivissä vastustamassa hanketta!
Tuulivoimalapuisto Kiimassuolle Tammelaan - noway
5
100
Vastaukset
- pol. neuvoja
Ota paikallisiin Vihreisiin yhteyttä.
Vihreät maailmanpelastajat haluavat vihreää tuulimyllysähköä mutta mikään paikka ei ole siihen sopiva eli ympäri käydään ja yhteen tullaan. - Outipopp
hih.. ota sä vaan. Mikäs sen kundin nimi oli joka köytti porukoidensa kanssa kaivinkoneisiin kiinni, olikos se Torronsuolla?
- persut kehiin
Ota yhteyttä paikallisiin persuihin, nehän vastustaa aina kaikkea.
- gyil
Otahan yhteyttä vihreisiin. Kunhan saatte kaikki tuulivoimalat estettyä, niin sitten saadaan alueelle hiilivoimaloita! Hyvä vihreet ja hyttytytöt!
- yobriu
mistäs tämänkin keskustelun aloittaja ottaa sähköä siihen tietokoneeseensa? kerropas se? paitsi tuskin 13v ituhippi ees tietää mitä sähkö on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725