Millaista aukki on?

ykkikakaki

Onko aukki rankkaa vai leppoisaa? Millainen se raskaaksi väitetty aukki 1 on?

14

5486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki löytyy

      Riippuu pitkälti minkä aukin käy. Niitä on rankkoja ja leppoisia. Itsellä kokemusta raskaasta aukista ja kyllä oli mukavaa aikaa.

    • Far side farmer

      Ei se fyysisesti juuri peruskoulutusta kovempaa ole, jos et ihan vätyskunnossa ole. Linjasta riippuen enemmän tai vähemmän vaativaa teoreettista koulutusta. Meno on kuitenkin tiivistä, eikä mitään leppostelua.

    • Alik. S
    • Ei helpoin tie...

      Riippuu auk:sta, mutta esim. Viestikoulun tietotekniikkakurssilla päivät olivat teoriaa, illat pänttäystä ja sitten tenttiä ja harjoituksia päälle. Aika paljon oltiin kiinni. Plussaa vastuun vastapainoksi saadut vapaudet.

      Parasta auk:ssa on se, että siellä porukka on ihan eri tasoista kuin P-kaudella.

    • henrik ijös72

      aukki on ankeeaa ne sano mutta palkitsevaa

      • henrik ijäs72

        sotilaskoulutusta voi jatkaa jos on resusseleja


      • shindel
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        sotilaskoulutusta voi jatkaa jos on resusseleja

        mun aikaan armeijassa oli maitomäki ja muut


      • henrik ijäs hiukkakr
        shindel kirjoitti:

        mun aikaan armeijassa oli maitomäki ja muut

        kerran suutin kun en päässy viikko vapaalle vaikka hyvin käyttäydyn metsässä.
        94 95


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs hiukkakr kirjoitti:

        kerran suutin kun en päässy viikko vapaalle vaikka hyvin käyttäydyn metsässä.
        94 95

        kerran alikersantti valehteli suksisiteistä krhk 94 95
        linnareissu
        inäjoki kauhava


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        kerran alikersantti valehteli suksisiteistä krhk 94 95
        linnareissu
        inäjoki kauhava

        lahtisella pokkaa kysyä merkkiä kun ei ole oltu samassa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        lahtisella pokkaa kysyä merkkiä kun ei ole oltu samassa

        kaivoin heitin kuoppia ja juoksin


    • aukinkäynyt

      Jos olet suoriutunut p-kaudesta normaalisti niin aukki ei ole raskas.

    • ismooo

      nno mmitähh

    • matti942

      Kertokaas ketkä täällä on käynyt sää aliupseerikoulun ? Itse olisin halunnut lähteä Tuliasema linjalle mutta paikat oli täynnä joten joudun käymään sää puolen. Onko se vain sellaista että istutaan koneella ja plä plä plä että eikö siinä hommassa pääse mettää juoksemaan ? ps. kiitos vastauksista etu käteen! :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe