Onko aukki rankkaa vai leppoisaa? Millainen se raskaaksi väitetty aukki 1 on?
Millaista aukki on?
14
5852
Vastaukset
- nimimerkki löytyy
Riippuu pitkälti minkä aukin käy. Niitä on rankkoja ja leppoisia. Itsellä kokemusta raskaasta aukista ja kyllä oli mukavaa aikaa.
- Far side farmer
Ei se fyysisesti juuri peruskoulutusta kovempaa ole, jos et ihan vätyskunnossa ole. Linjasta riippuen enemmän tai vähemmän vaativaa teoreettista koulutusta. Meno on kuitenkin tiivistä, eikä mitään leppostelua.
- Alik. S
Ite kirjottelin omista inttimuistoistani blogia huvin vuoks, ja tietysti et pystys palaamaan "kultaisiin" muistohin joskus :D
http://virtuaalipaivakirja.blogspot.fi/2013_05_01_archive.html
Kirjotukset ei sit mee aivan kronologisessa järjestyksessä.
Tässä on aukista (edeltävästä linkistä pääsee ensimmäisiin inttiaiheisiin teksteihin):
http://virtuaalipaivakirja.blogspot.fi/2013/06/yleisesti-yleisesta-asevelvollisuudesta.html - Ei helpoin tie...
Riippuu auk:sta, mutta esim. Viestikoulun tietotekniikkakurssilla päivät olivat teoriaa, illat pänttäystä ja sitten tenttiä ja harjoituksia päälle. Aika paljon oltiin kiinni. Plussaa vastuun vastapainoksi saadut vapaudet.
Parasta auk:ssa on se, että siellä porukka on ihan eri tasoista kuin P-kaudella. - henrik ijös72
aukki on ankeeaa ne sano mutta palkitsevaa
- henrik ijäs72
sotilaskoulutusta voi jatkaa jos on resusseleja
- shindel
henrik ijäs72 kirjoitti:
sotilaskoulutusta voi jatkaa jos on resusseleja
mun aikaan armeijassa oli maitomäki ja muut
- henrik ijäs hiukkakr
shindel kirjoitti:
mun aikaan armeijassa oli maitomäki ja muut
kerran suutin kun en päässy viikko vapaalle vaikka hyvin käyttäydyn metsässä.
94 95 - henrik ijäs72
henrik ijäs hiukkakr kirjoitti:
kerran suutin kun en päässy viikko vapaalle vaikka hyvin käyttäydyn metsässä.
94 95kerran alikersantti valehteli suksisiteistä krhk 94 95
linnareissu
inäjoki kauhava - henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
kerran alikersantti valehteli suksisiteistä krhk 94 95
linnareissu
inäjoki kauhavalahtisella pokkaa kysyä merkkiä kun ei ole oltu samassa
- henrik ijäs72
henrik ijäs72 kirjoitti:
lahtisella pokkaa kysyä merkkiä kun ei ole oltu samassa
kaivoin heitin kuoppia ja juoksin
- aukinkäynyt
Jos olet suoriutunut p-kaudesta normaalisti niin aukki ei ole raskas.
- ismooo
nno mmitähh
- matti942
Kertokaas ketkä täällä on käynyt sää aliupseerikoulun ? Itse olisin halunnut lähteä Tuliasema linjalle mutta paikat oli täynnä joten joudun käymään sää puolen. Onko se vain sellaista että istutaan koneella ja plä plä plä että eikö siinä hommassa pääse mettää juoksemaan ? ps. kiitos vastauksista etu käteen! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579