Meidän 1v 1kk tyttö aloittaa päiväkodissa. Hakemusta olen tekemässä ja mietin, kannattaako hakea ryhmään
a) 12 lasta 1-3vuotiaita
b) 12lasta 1-2vuotiaita
Ensikäteen ajattelin, että vaihtoehtoon b, mutta eikös ole hoitajille helpompaa, jos ryhmässä on jo ns. itsenäisempiä lapsia eli noita kolmevuotiaita? Jäisi sitten hieman enemmän aikaa näille pienemmille..
1-vuotias päiväkotiin- auttakaa ryhmän valinnassa
5
254
Vastaukset
- lh...
Ehdottomasti haette a:n. Hoitajille on todellakin helpompaa kun osa on isompia. Mitä enemmän on ihan pieniä, sitä vähemmän jää aikaa pitää sylissä heitä.
- ihmetteleväiiro
Missä ihmeessä voi hakea tiettyyn ryhmään? Yleensähän haetaan päiväkotipaikkaa ja siellä esimies sitten sijoittaa lapset ryhmään missä on tilaa.
- 12/3
Juuri näin. Ei vanhemmat voi hakea tiettyyn ryhmään, vaan päätöksen ryhmästä tekee päiväkodin johtaja. Ja se että, jossain esitteessä kerrotaan lasten ja aikuisten suhdeluku, ei käytännössä pidä paikkaansa. Ryhmään on buukattu liikaa lapsia, ja hoitajia ei ole riittävästi.
- yks tätsy
Voihan sitä aina laittaa toiveen ensisijaisesta ryhmästä, kyllä meillä ainakin huomioidaan vanhempien toiveet mahdollisuuksien mukaan.
- kaikkikunniaan
voihan sitä esittää toiveita, mutta pääsääntöisesti sinne laitetaan, missä tilaa on. Mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki saisivat valita mihin ryhmään lapsia halutaan. Eikä sitä paitsi joka vuosi ole samanlaiset ryhmät. Jos nyt lukee että on 1-3 vuotiaiden ryhmä ja 1-2 vuotiaiden ryhmä, ei asia välttämättä ole enää näin ensi syksynä. Riippuu ihan minkä ikäisiä lapsia on hoitoon tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959