Hamsterin nuha :(

pau

Moi!

Mun syyrialaisellani on nuha, se vinkuu ja pitää sellasta jännää ininää. Sillä oli nuha myös viime keväänä, vein sen sillon eläinlääkäriin ja ne anto sille antibioottia, joka ei paljoa auttanut. Vaan nuha parani sitten itsekseen. Onko joillain muilla millasia kokemuksia hamsterin flunssasta?!?Mitä voin tehdä edistääkseni paranemista? Voiko siihen kuolla?!? Hamsuni on 1½ vuotias.

7

4345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieVaaaaN

kannattais viedä hamsteri eläinlääkäriin. noin pienelle eläimelle nuha on erittäin vaarallista.
      uskon kyllä, että eläinlääkärin lääkkeet auttoivat, mutta vaikuttivat vasta myöhemmin.
      miksi hamsterisi koko ajan sairastaa??
      herää pieni epäilys, ei kai jatkuva sairastelu ole ihan normaalia...!
      eihän hamsusi häkki ole vetoisessa paikassa, kuten ikkunan vieressä? eihän hamsteri koskaan joudu olemaan samassa huoneessa, mitä tuuletetaan?
      Hamsteri sairastuu niin pienistä..!! :)

• Tiinu

täytyy muistaa, että ihmisenkin nuha tarttuu hamsteriin helposti. Eli jos olet nuhainen pitää hamsun käsittelyä välttää.

• Mie Vain

OKei eli tota miun hamsteri on vaan jotain 3 ja 1/2 kk vanha poika, syrkki, ja sillä on ehkä nuha. Aina kun se herää ja kömpii ulos kopistaan niin kuuluu1-4 sellasta tsihh-kuulosta äärtä, ihan pientä. Muuten ihan virkeä. Mikä on?

• Huoooleeestunut

Mun pieni talvikko naaras joku 4 kk pitää sellaista ininää tuhinaa joten en tiedä onko se normaalia vai onko jokin nuha

• MinniHamsteri

Omalla hamsterillani epäilen nuhaa. Hamsterini aivastelee, ja nenä on kostea. Muuten vaikuttaa normaalilta.

• Anonyymi

Mun hamsteri yskii ja tuhisee onko se normaalia ja kun yritän herättää sitä niin se vaan kömpii takasin koppiin ja se on noin 1 ja vähän yli puoli vuotias

• Anonyymi

Siis mun syyrialainenhamsteri kuoli flunssaan sillä oli ihan samat oireet mut ei käyty eläinlääkäris.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe