Hamsterin nuha :(

pau

Moi!

Mun syyrialaisellani on nuha, se vinkuu ja pitää sellasta jännää ininää. Sillä oli nuha myös viime keväänä, vein sen sillon eläinlääkäriin ja ne anto sille antibioottia, joka ei paljoa auttanut. Vaan nuha parani sitten itsekseen. Onko joillain muilla millasia kokemuksia hamsterin flunssasta?!?Mitä voin tehdä edistääkseni paranemista? Voiko siihen kuolla?!? Hamsuni on 1½ vuotias.

7

3792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieVaaaaN

      kannattais viedä hamsteri eläinlääkäriin. noin pienelle eläimelle nuha on erittäin vaarallista.
      uskon kyllä, että eläinlääkärin lääkkeet auttoivat, mutta vaikuttivat vasta myöhemmin.
      miksi hamsterisi koko ajan sairastaa??
      herää pieni epäilys, ei kai jatkuva sairastelu ole ihan normaalia...!
      eihän hamsusi häkki ole vetoisessa paikassa, kuten ikkunan vieressä? eihän hamsteri koskaan joudu olemaan samassa huoneessa, mitä tuuletetaan?
      Hamsteri sairastuu niin pienistä..!! :)

      • Tiinu

        täytyy muistaa, että ihmisenkin nuha tarttuu hamsteriin helposti. Eli jos olet nuhainen pitää hamsun käsittelyä välttää.


    • Mie Vain

      OKei eli tota miun hamsteri on vaan jotain 3 ja 1/2 kk vanha poika, syrkki, ja sillä on ehkä nuha. Aina kun se herää ja kömpii ulos kopistaan niin kuuluu1-4 sellasta tsihh-kuulosta äärtä, ihan pientä. Muuten ihan virkeä. Mikä on?

    • Huoooleeestunut

      Mun pieni talvikko naaras joku 4 kk pitää sellaista ininää tuhinaa joten en tiedä onko se normaalia vai onko jokin nuha

    • MinniHamsteri

      Omalla hamsterillani epäilen nuhaa. Hamsterini aivastelee, ja nenä on kostea. Muuten vaikuttaa normaalilta.

    • Anonyymi

      Mun hamsteri yskii ja tuhisee onko se normaalia ja kun yritän herättää sitä niin se vaan kömpii takasin koppiin ja se on noin 1 ja vähän yli puoli vuotias

    • Anonyymi

      Siis mun syyrialainenhamsteri kuoli flunssaan sillä oli ihan samat oireet mut ei käyty eläinlääkäris.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe