Ostin juuri hiljattain ko. vehkeen, siihen on jälkeen päin asennettu etunosto laite Vilske
ja siihen passaava iso lumikauha, hieno viritys, mutta hydraulipaine ei tunnu riittävän, jaksaa aika mukavasti tyhjän kauhan, mutta kokeilin siihen noin kottikärryllisen hiekkaa, niin ei! vaikka täysillä kierroksilla! missä vika? paine ei riitä! voiko sitä säätää ja mistä??
Belarus 502 ei nosta!
5
1351
Vastaukset
- väljä
Siinä voi olla pumppu väljä tai liian notkea öljy.
Voi ola, että kun etunostolaite on jonkun sepän oma konstruktio, niin sylintereitten ja hydraulipaineen suhde on viturallaan.
Mittauta hydraulipaineet ........... - Antero
Mistä mittaan paineen ja kuinka paljon sen pitää olla? ilman kuormaa Vilske nostaa ylös tosi nopeasti! apuva! kerro mulle!
En voi viedä Belarusta verstaalle sehän maksaa hunajaa?- Antero
Oletko viellä netissä PAINEET?
Kerro mistä mittaan paineet ja kuinka paljon pitäis olla? - farmari
Antero kirjoitti:
Oletko viellä netissä PAINEET?
Kerro mistä mittaan paineet ja kuinka paljon pitäis olla?Hydrauliikan paine yleensä mitataan hydrauliikan ulosotosta, siis pikaliittimestä, johon esim. kiinität perävaunun kipin letkun, ainakin kaikilla traktorin huoltajilla on tuollainen mittari.
- Johannes
En oikein tiedä millä muulla nimellä se kulkee mutta venttiililohkossa on lukkomutterilla lukittu joko ruuvimeisselillä tai kuusiokolo avaimella kierrettävä tappi sitä kiristämällä sieltä pitäisi potkua löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381