Olen nyt käyttänyt Estrogel-geeli n. kk ja ihanasti v v oireet on kadonneet.
Annostus on ollut n 2cm geeliä aamuisin.
Nyt kuitenkin alkanut joku outo vuoto?
Eihän kuukautiset olisi pitänneet alkaa pelkällä Estrogeelillä?
Sain lääkäriltä niitä varten terolut kuurin, jota hän suositteli otettavaksi joka toinen kuukausi, tyhjennysvuodon aikaan saamiseksi!
Mutta olisikos geeli annos liian pieni?
Olen 48v.
Annostus on ollut n 2cm geeliä aamuisin.
Nyt kuitenkin alkanut joku outo vuoto?
Eihän kuukautiset olisi pitänneet alkaa pelkällä Estrogeelillä?
Sain lääkäriltä niitä varten terolut kuurin, jota hän suositteli otettavaksi joka toinen kuukausi, tyhjennysvuodon aikaan saamiseksi!
Mutta olisikos geeli annos liian pieni?
Olen 48v.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Oliko sulla kuukautiset jo siis loppuneet kun aloitit geelin? Yleensähän kuukautiset ei lopu aivan yhtäkkiä, vaan saattavat olla jopa puoli vuotta pois ja taas palata. Voi olla että sulla on vielä omaa hormonitoimintaa sen verran, että keltarauhashormoni riittää kuukautisten alkamiseen. Jos ei riitä, niin sitä varten on se Terolut. Parhaitenhan asia selviää kun käy gynellä, niin näkee siellä, ettei ole mitään kasvaimia, kystia tms.
Eivät olleet loppuneet. Olin jo syönyt Femostonit, trisekvenssit ja vuoto häiriöt vaan tulivat aikani noita syötyäni. Sitten vaihdettiin tohon Estrogel valmisteeseen ja tosiaan lääkäri sanoi ettei vuotoja tule ilman terolut pillereitä. Mutta mullapa vaan tulee. Tosi outoa.