Terve:) ihan vaan uteliaisuuttani, että minkä nimisiä rottia teillä on?
Vastaukset 12
- Sedä
Eka lauma oli Jim Morrison, Arwo Mikkonen ja Razzle (muusikoiden mukaan), toisessa Kalma, Kita (Lordin jäseniä) ja Caesar, uusimpina tulleet on Ninja ja Tuiske. Kaikki naaraita.
- 8+15
Dexter, Kossu, Huudi, Haamu, Basso ja Pokeri. Kohta tulee varmaan Wesker.
- DP11
Diiva ja Prinsessa :D Neitokaiset on sitten niin sellaisia hienohelmoja että! :D
- Minä vain
Schwarz Erysipel, Creamy, Hinor, Flandre Scarlet nuo ovat meidän naaraat. Sitten on Draco, Vladimir Maximus, Urho ja yksi nimetön, nuo ovat urokset.
- rottenstotte
niisku :))
- hupsut.
Omat rottani ovat Kiira ja Ninja. Kiiran ja Ninjan häkki kaverien nimet on Ruttu, Tootsie ja Riiviö.
- Dr.Kelso
Turk ja JD. (Scrubs)
- Riisi
Meidän pojille annetaan tuttavallisiksi nimiksi Piina, Paniikki ja Hades.
... kärsivät mammojen Disney-fanituksesta. - ....-
Sade ja Tyrsky ovat rottieni nimet:)
- raccoon3
Mun rottieni nimet on Haisuli ja Lyllerö, molemmat naaraita.
- kpopfan
Mun pojat on Zelo ja Zico, lempi kpop tähtien mukaan :)
- Sedä
Meidän nuorimmista naaraista tuli Salama (salaman muotoinen masukuvio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 57586
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505