minulla itsellä on villakoira ja en annostele ruoka. Koira on reipas ja terve, ei ole
lihonut. Jimmila on joskus valikossa jopa monta erilaista ruoka. Jos näyttä että hän ei tykkä jostakin sitten sitä enää ei tarjotta.
Olen työissä paikassa missä on kaksi pientä koira, en muista nyt rotu. Heillä näyttä jätkuvaasti olevaan nälkä ja lisäksi vanhempi koira on vähän lihava ja sairas myös 14 vuotta vanha. Miksi koirat pitäisi hoita nälässä. APUA!!!!
pitäsikö koirien ruoka annostella ja onko siihen joku lääketitel
maetaus
1
179
Vastaukset 1
- Paras mitta
on koiran kunto. Ei siinä mitään kummempia tarvita. Ellei liho eikä laihdu niin kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402566
- 521026
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53837Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227773T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10694Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️60664- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603