minulla itsellä on villakoira ja en annostele ruoka. Koira on reipas ja terve, ei ole
lihonut. Jimmila on joskus valikossa jopa monta erilaista ruoka. Jos näyttä että hän ei tykkä jostakin sitten sitä enää ei tarjotta.
Olen työissä paikassa missä on kaksi pientä koira, en muista nyt rotu. Heillä näyttä jätkuvaasti olevaan nälkä ja lisäksi vanhempi koira on vähän lihava ja sairas myös 14 vuotta vanha. Miksi koirat pitäisi hoita nälässä. APUA!!!!
pitäsikö koirien ruoka annostella ja onko siihen joku lääketitel
maetaus
1
90
Vastaukset
- Paras mitta
on koiran kunto. Ei siinä mitään kummempia tarvita. Ellei liho eikä laihdu niin kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368