Minun soittoni terveyskeskukseen tässä kuussa:
- 02.01.2013 4 kertaa ja verollinen hinta 0.135e
- 03.01.2013 11 kertaa ja verollinen hinta 0.522e
- 04.01.2013 3 kertaa ja verollinen hinta 0.525e
- 05.01.2013 3 kertaa ja verollinen hinta 0.286e
- 11.01.2013 10 kertaa ja verollinen hinta 0.332e
- 17.01.2013 3 kertaa ja verollinen hinta 0.853e
- 18.01.2013 1 kerran ja verollinen hinta 0.442e
- 21.01.2013 5 kertaa ja verollinen hinta 0.175e
- 22.01.2013 1 kerran ja verollinen hinta 0.679e
- 23.01.2013 1 kerran ja verollinen hinta 0.029e
- 28.01.2013 2 kertaa ja verollinen hinta 0.543e
Rahaa paloi 4.521 Eur (korjatkaa jos laskin väärin)
IHAN ÄLYTTÖMÄSTI MENEE KÖYHÄLLÄ RAHAA TK:n SOITTOIHIN!
Ärsyttää kun jotkut soitot ovat olleet sellaisia, että luvataan soittaa takaisin puolen tunnin päästä. Sitten kun odottaa niin puhelua ei tule tai se tulee vasta yli tunnin päästä jolloin taas itse ei pysty puheluun vastaamaan. Pari kertaa ei saanut yhteyttä suoraan laisinkaan vaan oli vain tämä takaisinsoittopalvelu.
IHAN PERSEESTÄ SAIRASTAA KUN EI SAA YHTEYTTÄ TK:HON KUN HALUAA!
Ja joskus pitää aamulla vähän ennen kahdeksaa alkaa pommittamaan, että saisi yhteyden. Jos soittaa vasta 8.05 niin siinä saat sit odotella maailman tappiin asti!
Riihimäen terveyskeskukseen soittaminen
20
766
Vastaukset
- suhteellisuudentaju?
Paljonko se kalja maksaa.Mikä on se siihen toimintaan kuuluva aika.
- en ole taipale j.
Koeta pysyä terveenä; säästyt noiltakin huolilta.
- Soitellut tk:een
Siellähän pitäisi olla takaisinsoittojärjestelmä. Kun puhelustasi jää numero terveyskeskuksen puhelinkoneelle, sieltä soitetaan sinulle takaisin. Olen ymmärtänyt, että ei tarvitse jonottaa puhelimessa, mutta pitää odottaa takaisinsoittoa. Sitä en tiedä, kauanko takaisinsoittoa pitää odottaa. Onko tunti vai kaksi vai onko pidempään? Ja onko varmaa, että soittavat takaisin?
- 02020202020202666
Jos soittajalla on salainen numero, niin eivät tietenkään voi soittaa takaisin.
On tuo minulla toiminut ihan hyvin. - Halpaa touhua
Jos oikein laskin, niin olet soittanut peräti 44 puhelua ja jos hinta niille on tuo 4,521€, niin sehän on todella pieni summa.
- ei ihmekkään jos
onkos se puhelinvaihde turus nykysin? riksun kaupunki ainaskin on, kuulin
- Herra 47/Lions Kara
Soitin tänään hammaslääkärin särkypäivystykseen. Kello oli tasan kahdeksan
ja minulle soitettiin sieltä takaisin vartin yli. Tässä ketjussa ei näytä olevan tietoa,
että soittaessasi sinne (TK - eri nro), niin automaattivastaajaan se puhelu menee.
Se vastaaja kehoittaa sitten näppäilemään (painamaan 1 jos haluat, että sieltä
soitetaan sinulle tai sitten voit jäädä ns. langalle roikkumaan painamalla 2.
Karkea arvio, mitä noihin päivystyksiin sekä TK, että hammaslääkari (huom.
eri numero) olen joutunut olemaan yhteydessä on viitisen kertaa. Aina on homma
toiminut kiitettäväst, joskus ovat jopa soittaneet takaisin etuajassa. Olen myös
huomioinut seikan, että nämä hoitohenkilökunta taitaa mieluummin kayttää
itsekin sitä järjestelmää, kuin kuunnella vihaisten ihmisten valitusta puhelimessa
jonottamisesta. Taitavat muuten ihan piruuttaan jonotuttaa niitä, ketkä ei käytä
takaisinsoittojärjestelmää. Tuo systeemi lähentelee jo yksityispuolen palvelu-
alttiutta sisäisine hymyineen yms, jota muuten olen tottunut käyttämään poislukien
nämä akuutit. - epäileväinen59
ai että näin se menee? oikeestikko?
- jonosa
onnex sielt on poistettu se jonotus ääni >>>>olet ensimmäinen jonosa :)
- dfwf
onnex
sielt
jonosa - Hommatkaa-vastaajia!
minulle tuo on liikaa rahaa vaikka soittojen määrään suhteutettuna olisi pieni summa.
MIKÄ MINUA KISMITTÄÄ ON SE, että vaikka olisin painanut takaisinsoitto jutskaa niin silti ei soiteta takaisin! NUMERONI EI OLE SALAINEN JA SIELTÄHÄN KUULUU MYÖS SE NUMERO JOHON MUKAMAS SOITTAVAT TAKAISIN!
Vaan soitto kestää niin kauan ettei siihen voi enää vastata.
JA JOS ON KIIREELLISTÄ ASIAA ETTEI VOI ODOTTAA ETTÄ SOITTAVAT TAKAISIN, niin jonottaminen kestää ikuisuuden, JOS TAAS HYVÄKSYT TAKAISINSOITTOJUTSKAN NIIN SOITTAVAT NIIN MYÖHÄÄN ETTEI OLE ENÄÄ AIKOJA MITÄ ANTAA!
P_ERKELE- aloittaja.....f.f..f
Pari kertaa ei saanut yhteyttä suoraan laisinkaan vaan oli vain tämä takaisinsoittopalvelu.
- sanonvaan1
Tuosta soittomäärästä herää sellainenkin aiheellinen kysymys, että miksi soittoja ylipäänsä on noin paljon?
- onko sinulla useita eri sairauksia?
- käytätkö terveyskeskusta päivittäin? Jos käytät, niin miksi?
Olen myös itse käyttänyt takaisinsoittoa ja se on minun kohdallani toiminut (yksi soitto riitti).
Tuollaiset soittomäärät viittaavat siihen, että ongelmat eivät taida olla pelkästään fyysistä laatua.- alotitaja.ata..t.
keuhkokuume ym. että tiedoksi vain
- aikapankki
kaikkea idiootiimaisia kommentteja näkyy tännekkin tulevan.miten joku edes kehtaa tenttaa ylellä mikä vaivaa kun pitää niin paljon soittaa.. siis huh ..ei tollasia keskustelijoita tarvita tässä yhtään.. laita peitto korvilles ja mee maate.. niin asiaan. toi labran tiedonanto ja kaikki toiminta liittyen potilaan informointiin kusee huolella.. Nää juoksuttaa mennen tullen ,koska ei osata antaa edes suomenkielellä KUSIPURKKIA mukaan ,ja sanota että se näyte otetaan kanssa.Sitten kun menee tonne 12 tuntia paastonneena kokeisiin.sitten ihmetellään että pitäsis ottaa se kusinäyte..mistäs otat.. eikun aamulla uusi reissu kusta toimittamaan.kun yhtä kippoo ei saa sekin täytyy erikseen pyytää. jos tietää pyytää. pitää olla selvännäkijä että osaa itse kotona tulkita lähetteen..mitä kokeita otetaan...olis voitu edes mainita ajoissa.
- Jotain rajaa...
Okei kuka helvetti soittaa 44 puhelua yhden kuukauden aikana?!
Mukamas keuhkokuume!!! HAH. Jos ois niin saatana jatkohoidosta pidettäis huolta! Taitaa ongelma olla päässäs. - päivir
Hienoa että asiasta tuli asiaa. Tuo kusipurkki-juttu on todella veemäinen. Kukaan ei koskaan viitsi kertoa että pitää olla kusematta saatika että vaivautuisi antamaan sen kusipurkin ..sekin pitää erikseen mennä hakemaan.ja taas kokeet viivästyy.ei siellä ole millään mitään väliä ikinä ollutkaan.juosta saa tuhat kertaa sata mäkeen ja mäeltä kotiin.niin kauan juoksutetaan kun saadaan laittaa ruksi henkilön potilastietoihin.
- 16+11
Soitin eilen terveyskeskukseen ja varasin ajan. Puhelussa neuvotaan, että jos ei ehdi jonottaa voi jättää takaisinsoittopyynnön.
Jätin takaisinsoittopyynnön ja soitto terveyskeskuksesta tuli takaisin minuutin kuluttua siitä, kun lopetin puheluni; todella loistavaa asiakaspalvelua.
Kiitokset Riihimäen terveyskeskukselle hyvästä palvelusta.- Vähävarainen
Minäkin pyrin sinne tossa syksyllä.
Soiteltiin takasi ja sanottiin tän viikon ajat on jo menny. Soita huomenna uudestaan.
Soitin uudestaan tän päivän ajat on jo menny, soita huomenna uudestaan
Menin istumaa sinne 7.30, sain ajan 9.15.
Ei ihan helpolla pääse niistä puhelinihmisistä läpi, lääkäri oli hyvä ja hoitoa tuli kunhan pääsi niiden luukkuihmisten ohi.
- Politrukit pois
Asiaa puhut! Tämä on kansalaisen kannalta aivan järjetöntä touhua. Ja toisaalta sama se vaikka sinne pääsisikin kun ei oikealle lääkärille kuitenkaan saa aikaa. Ovat pelkkiä tyhjätakkeja. Eivät uskalla antaa lähetettä erikoislääkärille. Lähetetään kotiin syömään buranaa että ihmiset sairastuisivat vakavasti ja He pääsisivät vaivoistaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733