Heippa
Tuli ostettua käytetty postiauto, ajettu pikkasen päälle 200tkm. Automaatti, dieselkone, jos näillä nyt on jotain merkitystä.
Autossa on ilmennyt ongelma. Kun sillä kiihdyttää, yhtäkkiä vauhti alkaa hiljentyä, ja on aivan sama vaikka kuinka pumppaat kaasua, siihen ei auto reagoi, vaan vauhti hiipuu jonnekin 40km/h. Kaasun pohjassa tuntuu jokin"nappi", kun sitä painaa pohjaan. Sama ongelma saattaa iskeä motarilla ohittaessa, tai 50 alueella risteyksestä lähdettäessä. Kun auton sammuttaa, se alkaa taas toimia normaalisti uudelleen käynnistettyä. Ongelma myös ilmenee täysin epäloogisesti, eilen toimi motarilla moitteetta, mutta tänään taas taajamanopeuksissa pyki minkä kerkesi.
Vw Transportterin kaasussa vika?
7
191
Vastaukset
- postikuski
olisko laatikossa jotain vialla, kun se heittää varmuuden vuoksi tehot alas, mene johonkin liikkeeseen jossa on wv vikakoodit käske kytkee läppäriin ja kattoa mikä mättää
- siitselähtee
Ettei vaan olis pahasti karstoittunut moottori..suuttimet,tukossa, venttiilit karstaiset jne..kokeile ensi hätään stf:npuhdistusaineita..maksaa reilu 20€ pullo ja sitte kenkää niin pirusti vaikka tyhjäkaynnillä jos pystyy..
- HAHHHAHHAA
Ai et ei ole postiautolle annettu riittävästi kenkää?
- kuka mitä häh
Polttoaine suodatin vaihtoon.Sit dieselin puhdistus aineet tankkiin.Ennen kun mitn laatikko remppoja.Lique moly tekee oikeesti toimivia aineita,kokeile niitä ensin.
- Mittari6
Kuullostaa sille että ilmamassanmittari on tullut tiensä päähän. Samoja mittareita käyttää useat auton valmistajat.
Veikeä tunne on, kun rekasta lähdet ohi, ja siinä ohituksen puolivälissä teho loppuu. Autoja tulee vastaan. Kokemusta on tästä ongelmasta Opelin kanssa.Mulla ongelmana, että ikäänkuin " kytkin luistaa " liikkeelle lähdettäessä. Ihan sama, onko pakki vai ajovaihde päällä(myös automaatti). Aikansa vaihdettuani takaisin P- asentoon ja siitä pakille tai Dlle alkaa ottaa kiinni. Olisko kytkentäpuolen hommia?
- Öljysoranyrkkeilijä
Asfalttisoturi kirjoitti:
Mulla ongelmana, että ikäänkuin " kytkin luistaa " liikkeelle lähdettäessä. Ihan sama, onko pakki vai ajovaihde päällä(myös automaatti). Aikansa vaihdettuani takaisin P- asentoon ja siitä pakille tai Dlle alkaa ottaa kiinni. Olisko kytkentäpuolen hommia?
Jos perinteinen momentinmuuntimella varustettu vaihteisto eikä DSG: Jos ajovaihteiden kytkinpakka/pakat olisivat menneet levyiltään pilalle, niin vika olisi koko ajan päällä. Se että vian saa "korjattua" renkkaamalla keppiä, antaisi vihiä että kyse on tosiaan kytkentäpuolen, ohjaushydrauliikkapiirien- tai solenoidien toimintahäiriöistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703149
- 622505
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562136Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1942045- 551952
- 421594
- 401560
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141263EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1391168- 61083