Heippa
Tuli ostettua käytetty postiauto, ajettu pikkasen päälle 200tkm. Automaatti, dieselkone, jos näillä nyt on jotain merkitystä.
Autossa on ilmennyt ongelma. Kun sillä kiihdyttää, yhtäkkiä vauhti alkaa hiljentyä, ja on aivan sama vaikka kuinka pumppaat kaasua, siihen ei auto reagoi, vaan vauhti hiipuu jonnekin 40km/h. Kaasun pohjassa tuntuu jokin"nappi", kun sitä painaa pohjaan. Sama ongelma saattaa iskeä motarilla ohittaessa, tai 50 alueella risteyksestä lähdettäessä. Kun auton sammuttaa, se alkaa taas toimia normaalisti uudelleen käynnistettyä. Ongelma myös ilmenee täysin epäloogisesti, eilen toimi motarilla moitteetta, mutta tänään taas taajamanopeuksissa pyki minkä kerkesi.
Vw Transportterin kaasussa vika?
7
195
Vastaukset
- postikuski
olisko laatikossa jotain vialla, kun se heittää varmuuden vuoksi tehot alas, mene johonkin liikkeeseen jossa on wv vikakoodit käske kytkee läppäriin ja kattoa mikä mättää
- siitselähtee
Ettei vaan olis pahasti karstoittunut moottori..suuttimet,tukossa, venttiilit karstaiset jne..kokeile ensi hätään stf:npuhdistusaineita..maksaa reilu 20€ pullo ja sitte kenkää niin pirusti vaikka tyhjäkaynnillä jos pystyy..
- HAHHHAHHAA
Ai et ei ole postiautolle annettu riittävästi kenkää?
- kuka mitä häh
Polttoaine suodatin vaihtoon.Sit dieselin puhdistus aineet tankkiin.Ennen kun mitn laatikko remppoja.Lique moly tekee oikeesti toimivia aineita,kokeile niitä ensin.
- Mittari6
Kuullostaa sille että ilmamassanmittari on tullut tiensä päähän. Samoja mittareita käyttää useat auton valmistajat.
Veikeä tunne on, kun rekasta lähdet ohi, ja siinä ohituksen puolivälissä teho loppuu. Autoja tulee vastaan. Kokemusta on tästä ongelmasta Opelin kanssa.Mulla ongelmana, että ikäänkuin " kytkin luistaa " liikkeelle lähdettäessä. Ihan sama, onko pakki vai ajovaihde päällä(myös automaatti). Aikansa vaihdettuani takaisin P- asentoon ja siitä pakille tai Dlle alkaa ottaa kiinni. Olisko kytkentäpuolen hommia?
- Öljysoranyrkkeilijä
Asfalttisoturi kirjoitti:
Mulla ongelmana, että ikäänkuin " kytkin luistaa " liikkeelle lähdettäessä. Ihan sama, onko pakki vai ajovaihde päällä(myös automaatti). Aikansa vaihdettuani takaisin P- asentoon ja siitä pakille tai Dlle alkaa ottaa kiinni. Olisko kytkentäpuolen hommia?
Jos perinteinen momentinmuuntimella varustettu vaihteisto eikä DSG: Jos ajovaihteiden kytkinpakka/pakat olisivat menneet levyiltään pilalle, niin vika olisi koko ajan päällä. Se että vian saa "korjattua" renkkaamalla keppiä, antaisi vihiä että kyse on tosiaan kytkentäpuolen, ohjaushydrauliikkapiirien- tai solenoidien toimintahäiriöistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876