Tiedän yhden rapunaisen ja olen ihan silmittömästi ihastunut häneen, ja pyytänyt treffeille hän suostui pienen nikoittelun jälkeen... ainut ongelma tässä kun en oikeen tiedä et missä mennään kun tuntuu et hän flirttailee vähän kaikkien kans niin sitä vaan että onko rapu kuinka kevytkenkäinen lähtee ihan pelkästä ystävällisyydestään muita kohtaan? Eipä oikeen viittis kovin korkeelle nostaa toiveita jos näin on.
Lähteekö rapunainen helposti treffeille?
2
225
Vastaukset
- oukkidoukki :)
varmaan rapujakin on monenlaisia..niinkuin naisia yleensäkki :) itse tunnen 3 rapunaista ja 2 näistä on juuri tuollaisia hämmentäjiä...ovat omalla tahollaan pari suhteissa mutta aina on varalla 5 muutakin :/ inhottavia valehtelijoita ja selkäänpuukottajia ja tekevät kaikkensa että näyttäisivät ihmisten silmissä täydellisiltä vaikka totuus on ihan muuta...sitten vielä tämä viimeinen rapu :) aivan ihana persoona,herkkä,iloinen ja aina ajattelee muita ennen itseään :) täysin vastakohta näille kahdelle ensimmäiselle..on varovainen ja pähkäilee kovasti aina ennen kuin tekee mitään :D hillitön huumorintaju :) eikä ole yhtään pinnallinen niinkuin nämä kaksi edellämainittua...mutta nämä siis minun kokemuksia :)
- 12-2018
Hmm🤔... Olen kohta kaks kuukautta kirjoitellut naisen kanssa. Mystinen on. Vastaa viesteihin toisinaan epäsuorasti. Ei lähe treffeille😆.. ainakaan vielä. On kyllä kirjoittanut että lähtee..
On niin kiireinen. Toki itekki olen mutta aikaa sen verran löytyy.
Kiinnostava ihminen olis.
Ehkä olen liian aikasessa tai myöhäsessä..🤷♂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125