Tiedän yhden rapunaisen ja olen ihan silmittömästi ihastunut häneen, ja pyytänyt treffeille hän suostui pienen nikoittelun jälkeen... ainut ongelma tässä kun en oikeen tiedä et missä mennään kun tuntuu et hän flirttailee vähän kaikkien kans niin sitä vaan että onko rapu kuinka kevytkenkäinen lähtee ihan pelkästä ystävällisyydestään muita kohtaan? Eipä oikeen viittis kovin korkeelle nostaa toiveita jos näin on.
Lähteekö rapunainen helposti treffeille?
2
378
Vastaukset
- oukkidoukki :)
varmaan rapujakin on monenlaisia..niinkuin naisia yleensäkki :) itse tunnen 3 rapunaista ja 2 näistä on juuri tuollaisia hämmentäjiä...ovat omalla tahollaan pari suhteissa mutta aina on varalla 5 muutakin :/ inhottavia valehtelijoita ja selkäänpuukottajia ja tekevät kaikkensa että näyttäisivät ihmisten silmissä täydellisiltä vaikka totuus on ihan muuta...sitten vielä tämä viimeinen rapu :) aivan ihana persoona,herkkä,iloinen ja aina ajattelee muita ennen itseään :) täysin vastakohta näille kahdelle ensimmäiselle..on varovainen ja pähkäilee kovasti aina ennen kuin tekee mitään :D hillitön huumorintaju :) eikä ole yhtään pinnallinen niinkuin nämä kaksi edellämainittua...mutta nämä siis minun kokemuksia :)
- 12-2018
Hmm🤔... Olen kohta kaks kuukautta kirjoitellut naisen kanssa. Mystinen on. Vastaa viesteihin toisinaan epäsuorasti. Ei lähe treffeille😆.. ainakaan vielä. On kyllä kirjoittanut että lähtee..
On niin kiireinen. Toki itekki olen mutta aikaa sen verran löytyy.
Kiinnostava ihminen olis.
Ehkä olen liian aikasessa tai myöhäsessä..🤷♂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14052- 453973
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803271Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303075En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142857Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632811- 252379
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42210Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141798Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231727