Lähteekö rapunainen helposti treffeille?

11+1

Tiedän yhden rapunaisen ja olen ihan silmittömästi ihastunut häneen, ja pyytänyt treffeille hän suostui pienen nikoittelun jälkeen... ainut ongelma tässä kun en oikeen tiedä et missä mennään kun tuntuu et hän flirttailee vähän kaikkien kans niin sitä vaan että onko rapu kuinka kevytkenkäinen lähtee ihan pelkästä ystävällisyydestään muita kohtaan? Eipä oikeen viittis kovin korkeelle nostaa toiveita jos näin on.

2

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oukkidoukki :)

      varmaan rapujakin on monenlaisia..niinkuin naisia yleensäkki :) itse tunnen 3 rapunaista ja 2 näistä on juuri tuollaisia hämmentäjiä...ovat omalla tahollaan pari suhteissa mutta aina on varalla 5 muutakin :/ inhottavia valehtelijoita ja selkäänpuukottajia ja tekevät kaikkensa että näyttäisivät ihmisten silmissä täydellisiltä vaikka totuus on ihan muuta...sitten vielä tämä viimeinen rapu :) aivan ihana persoona,herkkä,iloinen ja aina ajattelee muita ennen itseään :) täysin vastakohta näille kahdelle ensimmäiselle..on varovainen ja pähkäilee kovasti aina ennen kuin tekee mitään :D hillitön huumorintaju :) eikä ole yhtään pinnallinen niinkuin nämä kaksi edellämainittua...mutta nämä siis minun kokemuksia :)

    • 12-2018

      Hmm🤔... Olen kohta kaks kuukautta kirjoitellut naisen kanssa. Mystinen on. Vastaa viesteihin toisinaan epäsuorasti. Ei lähe treffeille😆.. ainakaan vielä. On kyllä kirjoittanut että lähtee..
      On niin kiireinen. Toki itekki olen mutta aikaa sen verran löytyy.
      Kiinnostava ihminen olis.
      Ehkä olen liian aikasessa tai myöhäsessä..🤷‍♂️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe