Tiedän yhden rapunaisen ja olen ihan silmittömästi ihastunut häneen, ja pyytänyt treffeille hän suostui pienen nikoittelun jälkeen... ainut ongelma tässä kun en oikeen tiedä et missä mennään kun tuntuu et hän flirttailee vähän kaikkien kans niin sitä vaan että onko rapu kuinka kevytkenkäinen lähtee ihan pelkästä ystävällisyydestään muita kohtaan? Eipä oikeen viittis kovin korkeelle nostaa toiveita jos näin on.
Lähteekö rapunainen helposti treffeille?
2
415
Vastaukset
- oukkidoukki :)
varmaan rapujakin on monenlaisia..niinkuin naisia yleensäkki :) itse tunnen 3 rapunaista ja 2 näistä on juuri tuollaisia hämmentäjiä...ovat omalla tahollaan pari suhteissa mutta aina on varalla 5 muutakin :/ inhottavia valehtelijoita ja selkäänpuukottajia ja tekevät kaikkensa että näyttäisivät ihmisten silmissä täydellisiltä vaikka totuus on ihan muuta...sitten vielä tämä viimeinen rapu :) aivan ihana persoona,herkkä,iloinen ja aina ajattelee muita ennen itseään :) täysin vastakohta näille kahdelle ensimmäiselle..on varovainen ja pähkäilee kovasti aina ennen kuin tekee mitään :D hillitön huumorintaju :) eikä ole yhtään pinnallinen niinkuin nämä kaksi edellämainittua...mutta nämä siis minun kokemuksia :)
- 12-2018
Hmm🤔... Olen kohta kaks kuukautta kirjoitellut naisen kanssa. Mystinen on. Vastaa viesteihin toisinaan epäsuorasti. Ei lähe treffeille😆.. ainakaan vielä. On kyllä kirjoittanut että lähtee..
On niin kiireinen. Toki itekki olen mutta aikaa sen verran löytyy.
Kiinnostava ihminen olis.
Ehkä olen liian aikasessa tai myöhäsessä..🤷♂️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511154
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171020- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45773Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64702- 12687
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581