Venepalvelu Innocca Oy, kokemuksia?

Asiakkaaksi?

Onko luotettava yritys? Osaakovatko asiansa? Entä hinnoittelu?

35

4950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakkaaksi?

      Siis OSAAVATKO asiansa

    • Pekka

      Innocca on ehdottomasti karttamisen arvoinen firma.
      Älä missään nimessä pistä rahojasi ainakaan niille.

      Mun veneen pilasivat eivätkä ottaneet mitään vastuuta tapahtuneesta.

      T. Pekka

      • juuri sama yhtiö

        Muistatko PEkka minkä öljyttä ajetun rähjämoottori toi meille? Sait sen kunnossa takaisin 1500 euron laskulla, jota et ole maksanut!


    • Ei paremmin voi tehä

      Ainakin veneeni telakoivat ja pohjan pesivät ammattitaidolla.Hinta oli edullisimmasta päästä.

      • Timo 63

        Innoccan Seger hoitanu asiallisesti minun moottorin huollon ja pohjan pesun pari kertaa ja saa jatkossakin hoitaa. Homma toiminut hyvin ja asiallisesti.


      • Anonyymi
        Timo 63 kirjoitti:

        Innoccan Seger hoitanu asiallisesti minun moottorin huollon ja pohjan pesun pari kertaa ja saa jatkossakin hoitaa. Homma toiminut hyvin ja asiallisesti.

        Allekirjoitan, jutut hoituu loistavasti, TF, Inkoo


    • Asiakkaaksi?

      Kiitos vastauksista!

    • tyytymätön palveluun

      Olen saanut Innoccalta isohkon laskun puoliksi tekemättömästä työstä, ja heidän "kokenut" kaveri ei saanut meridieseliä kunnolla ilmattua ja käynnistymään.
      En ole kuullut kenenkään kehuvan kyseistä firmaa noin laveasti kuin yllä, taitaa olla firman pojat itse puffaamassa itseään.

      Jotain positiivista: pohjan kyllä osaavat pestä ja öljyt vaihtaa, mutta välttäisin kaikkea isompaa koneeseen liittyvää rempan teettämistä heillä.

      • Öljynvaihto

        Yleensä öljynvaihtohuollon yhteydessä vaihdetaan myös polttoainesuodattimet ja jos ei polttoainejärjestelmän ilmaaminen onnistu, niin ei voi sanoa, että osaavat vaihtaa öljyt.

        Mikähän kone oli kyseessä jos ilmaaminen oli ongelmallista?

        Tämä kommentti pelkästään edellisen kirjoittajan viestiin, en tiedä kyseisestä firmasta mitään.


      • Uuno-----
        Öljynvaihto kirjoitti:

        Yleensä öljynvaihtohuollon yhteydessä vaihdetaan myös polttoainesuodattimet ja jos ei polttoainejärjestelmän ilmaaminen onnistu, niin ei voi sanoa, että osaavat vaihtaa öljyt.

        Mikähän kone oli kyseessä jos ilmaaminen oli ongelmallista?

        Tämä kommentti pelkästään edellisen kirjoittajan viestiin, en tiedä kyseisestä firmasta mitään.

        Itse en ymmärrä miksi öljyjen vaihtoon pitäisi sisältyä polttoainefilttereiden vaihto, ts. jos tilaan öljyjen vaihdon niin oletan, että öljyt ja öljynsuodatin vaihdetaan. Itse en vaihda polttoainesuodattimia joka vuosi, kuten teen öljyille. Jos oletat, että öljyn vaihto = syyshuolto, niin silloinhan olisi paikallaan sinkkien vaihto, jäähdytysjärjestelmän huuhtelu, glykoleiden ajo, ym... Tällä en ota kantaa ko firman osaamiseen tai osaamattomuuteen.


      • moottoripää
        Uuno----- kirjoitti:

        Itse en ymmärrä miksi öljyjen vaihtoon pitäisi sisältyä polttoainefilttereiden vaihto, ts. jos tilaan öljyjen vaihdon niin oletan, että öljyt ja öljynsuodatin vaihdetaan. Itse en vaihda polttoainesuodattimia joka vuosi, kuten teen öljyille. Jos oletat, että öljyn vaihto = syyshuolto, niin silloinhan olisi paikallaan sinkkien vaihto, jäähdytysjärjestelmän huuhtelu, glykoleiden ajo, ym... Tällä en ota kantaa ko firman osaamiseen tai osaamattomuuteen.

        Edelleen kyseiseen minulle tuntemattomaan firmaan mitenkään liittymättä: Minusta öljyfiltteri vaihdetaan AINA kun öljytkin. Ensinnäkin, siellä on pieni määrä öljyjä, toisekseen, siellä on suurin osa öljyn epäpuhtauksista. Ehdotan että jos haluat ettei öljyfiltteriä vaihdeta, pyydät asiaa erikseen. Syyshuolto on sitten laajempi kokonaisuus.


      • Uuno-------
        moottoripää kirjoitti:

        Edelleen kyseiseen minulle tuntemattomaan firmaan mitenkään liittymättä: Minusta öljyfiltteri vaihdetaan AINA kun öljytkin. Ensinnäkin, siellä on pieni määrä öljyjä, toisekseen, siellä on suurin osa öljyn epäpuhtauksista. Ehdotan että jos haluat ettei öljyfiltteriä vaihdeta, pyydät asiaa erikseen. Syyshuolto on sitten laajempi kokonaisuus.

        Tuossa puhuttiin polttoainesuodattimesta...


      • moottoripää
        Uuno------- kirjoitti:

        Tuossa puhuttiin polttoainesuodattimesta...

        uups.


    • Älä ota Innoccaa!!

      Ytimekäs vastaus kannattaako firmaa käyttää:

      1. Tunaroi ja ei tee töitään huolellisesti
      2. Rikkoo enemmän kuin korjaa
      3. Töiden valmiiksisaattamiseen menee törkeän pitkään
      4. Ei pidä sovituista asioista kiinni
      5. Ei ammattitaitoa ja työn jälki sen mukaista
      6. Ei ota vastuuta omista tunaroinnestaan

      Aivan naurettava firma, kartan ja sanon kaikille yrityksen palveluita harkitseville samaa: ÄLKÄÄ OSTAKO MISSÄÄN NIMESSÄ Innocalta palveluita, jos haluatte toimivan veneen!!

      Tein kerran sellaisen virheen ja tilasin Innoccalta korjaushomman veneeseeni. Uudestaan en samaa virhettä tee! Jouduin kaiken lisäksi jälkeenpäin korjaamaan Innoccan amatööri toheloinnit toisella venekorjaajalla kuntoon.

      • Minä

        En suosittele! Käytin mutten käytä enää ikinä.


      • Ihme firma

        Todellakin samaa mieltä kyseisestä firmasta ,karttakaa todellakin.
        Korjasivat perämoottorini hutiloimalla ja nyt ongelmia moottorin kanssa.
        Eivät tehneet huoltoa kunnolla ,ja nyt ei menaa saada millään konetta heille takaisin huoltoon.Aina joku ihme tekosyy heiltä löytyy vaikka on sovittu huolto aika .
        Siis todella uskomaton firma..Eivät soita koskaan takaisin vaikka on sovittu.jne................................


    • Salpietari5

      Juu, kyllä ehdottomasti Innocca on Oulun huonoin perämoottorikorjaamo.

    • KoKeMustaOn10

      Olen käyttänyt useamman kerran Innoccan palveluita. Kieltämättä joku epämääräisyys vaivaa toimintaa (varmaan yleistä alalla muutenkin) ja aikatauluista ei kannata edes puhua, hermostuvat vaan suatta kun kyseleepi. Pääsääntöisesti ollut hyvä jälki vaikka jotain maalaushommia eivät sitten jaksaneet kunnolla tehdä vaikka kunnon lasku tulikin (ja maksettu ihan aikataulussaan). Yritän kyllä jatkossa kokeilla toista firmaa jos poijaat sillävälin löytäisivät sen kuuluisan nöyrän asenteen hommia kohtaan, tämä ei siis tarkoita asiakkaan nuoleskelua vaan ammatillisista asennetta ja käytöstä.

      • tuhertaja 007

        En ole koskaan käyttänyt kyseisen firman palveluita kun olen yrittänyt tehdä kaiken itse minkä vaan ajallisesti ja teknisesti pystyn.
        Mutta jos ajattelee tätä suomen lämpötila ja sää olosuhteita, niin en kyllä koskaan rupeaisi pyörittämään firmaa joka hoitaa maalaus ja huoltotyöt taivasalla jossakin talvisäilytyskentällä.
        Veneitä X-määrä maalattavana ja huollettavana, pitää huomioida lämpötilat, kosteudet, ylimaalausajat jne. Vettä/räntää tulee kuin esterin perseestä, on liian kylmää maali ei kovetu jne. Ensimmäinen aurinkoinen kevätpäivä kun jäät on lähteny niin kaikki soittelee että joko saa laskea.

        Ei kyllä käy kateeksi tippaakaan.


    • yleisesti

      Alalla taitaa olla tilaa tekijöille. Omat, vuosikymmenten kokemukset ammattireiskan palkkaamisesta veneenkorjauksiin ja huoltoon perustuu nöyriin pyyntöihin ajankohdista ja niiden sopivuuksista herra asiantuntijalle. Ikinä ei yksikään heppu ole kysynyt minulta milloin minulle sopisi. Pääosin paskaa duunia ja "teräviä" heittoja saanut nauttia samalla kun miettii montakohan satkua lompsasta taas menee, saanko kuitin, jonka haluaisin? Innoccasta ei muita kokemuksia kuin että "ei ehdi millään".

    • Äänestin jaloillani.

      Kaikista näistä foorumeiden varoitteluista huolimatta ihan omaa laiskuuttani tilasin viime keväänä innoccalta Espoon Suomenojalla piene moottoriin liittyvän korjaustyön. Aikaa kojaamolla oli hoitaa asia kuntoon noin 6 viikkoa, ja tähän työhön ei vaadittu mitään erityisiä kosteus- tai lämpötila sääntöjä. Lupputuloksena Työ jäi ei nyt sentään puolitiehen mutta viidenneksen tekemättä. Kysellessäni koska valmis, sanottiin "huomenna", "tänään en kerennytkään, katson sen maanantaina", "täs nyt on ollu vähän näitä asiakkaita", näitä huomisia ja maanantaita kului muutama, jonka jälkeen tuli deadline vastaan, ja sanottiin että "huomenna se on kunnossa", viimeisenä huomenena en itse päässyt veneelle töistä johtuen kuin vasta klo 22 illalla, Ja vain todetakseni että viimeiseen kahteen viikkoon ei ole tapahtunut mitään. Itse en ole mikään alan ammattlialinen ja siksi kiukkujen kanssa meni tähän työn loppuun saattamiseen minulta noin neljätuntia, veikkaukseni on että alan ammattilainen oli sen tehnyt taukojen kera kolmessa vartissa. Soitin ja reklamoin, samalla pyysin laskun sähköpostiini, Lasku sitten tulikin parissa tunnissa, ja tekemätöntä ei ollut mitenkään ainakaan riveillä hyvitettynä. Rekalmoin asiasta sähköpostitse, ja mitään ei kuulunut. Luovutin, olin todella pettynyt Innoccan rekalaation hoitokykyyn kuin myös työn loppuun saattamiseen. Makosin vihoissani laskun sellaisenaan pois ja päätin että vien kokemustani eteenpäin niin talvisäilytysalueella kuin myös laiturikeskusteluissa, Ja näin olen myös toiminut koko viime kesän (2013). Yllättävän moni vanhempi veneilijä onkin sanonut että kertomani ei ole mikään poikkeus tai yllätys, vaan näitähän on vuosien varrella ollut yhdellä sun toisella. Saamani asiakaspalvelun ja työn pohjalta vastaisuudessa saa hätä olla suhteellisen suuri, ennen kuin tilaan palveluita Innocca Oy:ltä. (kyseessä siis Espoossa toimiva Innocca Oy Y-tunnus: 0758106-3. Ihan vaan ettei erehdytä mihinkkän Oulussa toimivaan)

    • En käytä

      Innocca kävi veneseuramme pyynnöstä monena vuonna pesemässä veneiden pohjat noston yhteydessä. Hinta nousi joka vuosi viidellä eurolla, joten onneksi vaihdettiin luotettavampaan. Olin kerran hankkimassa kuomua veneeseeni ja kysyin syyspesun yhteydessä, mitä maksaisi asentaa kuomu paikoilleen. Ylimielinen kaveri sanoi sen maksavan 50 euroa tunti plus alv ja ainakin kymmenen tuntia siinä menee. Kysyin sitten VA-varusteelta neuvoa. Kuopiosta tuli kaveri paikalle Espooseen kuomu mukanaan ja laittoi sen 120 eurolla kiinni.

    • -Mika-

      Innocca kävi tänäkin syksynä pesemässä veneiden pohjia meidän telakalla. Kyllä se hinta oli edelleen 20 euroa/vene. On ollut sama hinta jo todella monta vuotta.
      Ja hyvää työtä ovat tehneet.
      Paras kokemus oli sellainen, että kun olivat aamulla mun veneen pohjan pesseet ja iltapäivästä ajoivat taas mun veneen ohi niin se kaveri pysähtyi mun veneen kohdalle ja pesi osan pohjaa uudelleen! Kun pohja oli jo kuivunut, niin se huomas jonkun kohdan jääneen huonosti pestyksi ja siksi pysähtyi viimeistelemään työnsä.
      Siinä on mun mielestä ammattiylpeys kohdallaan.

      • Tuore Veneilijä

        Mielenkiintoista luettavaa. Onko kukaan muu kuullut juttua että Suomenojalla aloittaisi syksyllä joku uusi venehuoltofirma?


    • Volvo Pentala

      Innocca on muutamana syksynä tehnyt syyshuollon purkkarini koneeseen.
      Työn jäljen suhteen ei ole olut valittamista, mutta luvatutu aikataulut heittävät aina useita viikkoja. Pyynnöstä huolimatta en ole koskaan saanut laskunmukana erittelyä tehdyistä töistä. Firma mainosti, että pohjan pesu noston yhteydessä tulee ilmaiseksi mikäli on tilannut heiltä syyshuollon. Näin varmasti tapahtuikin, mutta laskuun oli ilmestynyt lisrivi "palvelumaksu", joka oli tasan pohjan pesun hintainen.
      Sähköposteihin ja reklammtiohin firma ei tietenkään vastaa eikä edes vahvista sähköpostitse tehtyä työtilausta, vaan aian täytyy soitella perään.

      Onko Espoon alueella vaihtoehtoja Volvo Pentan syyshuollon tekijöiksi ?

      • volvohuolto

        Voi nyt mennä vähän ohi, mutta eikö nuo perushuollot kannata tehdä itse? Jos ei osaa niin pyytää jotain puljua tai kaveria tekemään niin, että saa itse seurata vierestä ja näin oppia homma. Ei ole iso duuni ja ihan hyödyllistä jos/kun joskus matkalla pitää tehdä jotain pientä koneelle. Isot rempat on sitten erikseen ja ammattilaisille.

        Loppupeleissä noi kaikki koneet on aika samanlaisia, joten merkkihuoltoa ei yleensä tarvitse ellei joku takuu tms edellytä. Volvolla ollut ainakin aikaisemmin surkea huoltotoiminta pääkaupunkiseudulla, vaikka periaatteessa tarjoajia on muutama. Larussa ei suostuttu palvelemaan lainkaan eikä soittopyyntöihin vastattu, Itä-Helsingissä taas eivät halunneet palvella kuin itä-helsinkiläisiä, vaikka ehdotimme veneen tuomista heidän luokse. Kolmas pulju ei vastasi kyselyihin 2kk viiveellä, joten ei herättänyt luottamusta. Olisi kyllä tilaa uudelle asialliselle yrittäjälle.

        Ja vertailun vuoksi. Perushuolto maksaa työn osalta pääkaupunkiseudulla purjeveneen sisädiesel-koneeseen 150-600 eur. Osat, eli suodattimet, öljyt ja glykoli kustantaa noin 60-150 eur. Siitä voi laskea kokonaiskulut noin karkeasti.


      • Tryben

        Volvon ykkösasentaja suomessa on töissä hydrolink.fi hernesaari.


    • Honda11

      minulla pari kertaa hyvä kokemus moottorin huollosta, pohja pesukin tapahtui tosiaan ilman lisähintaa tai muita lisiä.

    • Elina OJ8017

      Olen toisinaan asioinut mm. viikonloppuna ko. yrityksessä Suomenojalla. Työn touhunassa oleva on aina palvellut pahuksen hyvin. Minusta on hienoa ja tarpeellista, että Suomenojalla toimii mainio venealan yrittäjä. Käyttäkää veneilijät palveluita, kun niitä yleensä on tarjolla. Kokeilkaa.

    • Defensor

      Onpa hyvinkin. Kolmena vuonna olen huollattanut peräjälkeen veneeni moottorin ja pesettänyt pohjan. Aamulla olen ajanut veneen Suomenojalle, jossa Ville Seger on nostanut sen ylös. Päivän aikana hän on tehnyt huollon ja illalla tuonut veneen kotipihallemme. Hinta on ollut täsmälleen se, mitä on sovittu.
      Ei ole ollut valittamista ja aion huollattaa veneeni siellä vastakin.

    • Asiakaspalvelua

      Ylimieliset ja epäystävälliset omistajat. Tuntuu, ettei töiden organisointi oikein toimi. Lupauksista ei pidetä kiinni. Englantilainen työmies on ammattitaitoinen ja ystävällinen.

    • Anonyymi

      Ei kyllä mikään toimi. Todella surkeaa palvelua. Olin Inkoon toimipisteen asiakkaana toistakymmentä vuotta, mutta sen jälkeen kun se muuttui Innoccaksi kaikki on ollut pelkkää alamäkeä. Mikään sovittu ei pidä, asioista ei pidetä yhteyttä, puhelinsoittoihin tai sähköposteihin ei vastata tai väitetään, ettei niitä ole saatu. Jos jotain menee pieleen, vika on heti asiakkaassa. Mitään vastuuta ei oteta mistään. Korjaustyön jälkeen vene oli kuin kaatopaikka ovet levällään. Ei jatkoon. Kartettava kerta kaikkiaan. Jos jokin toimii edes jotenkuten niin se on laskun lähettäminen. Eikä ole kerta eikä kaksi, kun maksukehotus viivästyskorkoineen on tullut ennen laskua. Siinäkin yrittävät huijata.

    • Anonyymi

      Innoccan palvelusta samalla tavalla negatiivisia kokemuksia. Sovitun venelämmittimen huoltotyön eteneminen ei onnistunut lainkaan sovitusti. Soitellessani sovitun työn valmistumisesta niin kaveri oli täysin ¨tillin tallin¨. Hommat venyivät ja venyivät, ja lopulta jouduin uhkailemaan että sain veneeni ’lämmittimen takaisin veneelleni, jotta pääsin veneen laskuun. Ainoa mikä heillä lopulta toimi oli laskutus.

      En todellakaan suosittele kyseistä puljua kenellekkään veneestään pitävälle. Väistäkää ihmeessä tätä kiskaa.

    • Anonyymi

      Jätin veneeni noin vuosi sitten palkeiden vaihtoon ja vetolaitehuoltoon, jotta se on varmasti kunnossa sitten nyt jo menneenä kesänä. Huolto viivästyi keväälle ja epäonnistui. Pakki ei enää huollon jälkeen mennyt päälle. Ville Seger otti irti vetolaitteen uudestaan ja vaihtoi vielä vaihdevaijerin uuteen. Tämä tietysti maksoi ylimääräistä. Sen jälkeen vasta sain veneen vesille. Alle viikon päästä vesille laskun jälkeen veneeni oli laituripaikalla puoleen väliin turkkia upoksissa. Seger oli hajottanut rällälläköidessään vaihdevaijeria irti vaijerin ympärillä olevan palkeen ja se vuosi veneen lähes upoksiin. Siitä lähtien vene on ollut Ville Segerin pajalla korjattavana. Itse Ville Segeriä en saa millään kiinni. Vene on palasina hänen pajallaan. Siitä pitäisi vaihtaa iso määrä osia uppoamisen seurauksena (mm. startti ja trimmipumppu jne. En saa mitään yhteyttä koko yrittäjään ja kaksi kuukautta on jo uppoamisesta kulunut. Melko stressaavaa ja epävarmaa. Huolto oli itsessään jo kallis ja nyt siihen sitten vaihdetaan yhtä kallis määrä osia, jotka hajosivat suolavedessä. Ikävää, kun venekin on uutena ostettu vasta kymmenen vuotta sitten. Saankohan venettäni koskaan enää ehjänä takaisin...

      • Anonyymi

        Luultavasti et saa. Tyypillinen suomalainen hikipaja, joka tuskin ottaa mistään vastuuta.
        Lähtökohtana ”Asiakas on mulkku”.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe