Olen saanut yhden tarjouksen ja se tuntui poskettomalta, että ... 1400euroa.
Maassa on reikä mikä pitää imuautolla imasta roskista pois, huuhdella ja heittää perään vetyperoksidia. Voin nostaa pumpun itse pois, siihen menee noin minuutti.
Rassataanko sitä porareikää koko työpäivä vai tunti tai kaksi?
Joku sanoi, että veloitus on niin kova koska imuauto on maksaa paljon.
1400eurolla saan 250.000euroa maksavan metsätyökoneen kaatamaan puita kolmeksi päiväksi.
Uudellamaalla on työkohde, suosituksia järkevän hintaisista pesufirmoista otetaan vastaan, kiitos.
Porakaivon pesu ja puhdistus.. Hinta?
7
3580
Vastaukset
- T s i
Tee itse saat halvalla?
- Eero L
Vesihuolto Eerola on hyvä.
- melkonnurkka
Joo, Eerola tarjosi 1400eurolla pesua.
Lienee myös kallein? - melkonnurkka
30eurolla sai apteekista litran vetyperoksidia, kokeillaan nyt ensin tuolla ja jos ei hajuhaitat ja kolit katoa niin soitetaan pesurille sitten..
- yyuuutt
vuokraat porakaivon teko firmalta semmosen tyhjennyspumpun jolla koestavat ja puhdistavat kaivoja, annat pumpata muutaman päivän ja sit se peroksidi perääny
- Nii
No kait se kannattaisi pestäkkin se reikä?
- eiohalpaa
Kymen lasksossa. Suurpää oy.... N.500€
Purolas n.900€??? Hintaerot valtavat
Tai sitten se vaan näin köyhemmästä tuntuu???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko252195Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy162163Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1561748Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82231261Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1241251Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861134Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661055Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.98914Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70852- 80843