Miten mää saisin sut puhumaan mulle, moikkaamaan tai jotain semmosta. Itse en millään uskalla alemmuuskompelksin ja ujouden takia. Pahoittelen. Olit yhtä komea tänään kuin muulloinkin. En ees tiiä sun nimeä. Katoitko sää mua mun takia vai katoksää kaikkia ohikulkijoita pitempäänki?
Tänään klo 12:sta maissa
19
465
Vastaukset
- Kokeile:
Moikkaa vaikka hänelle ihan ohimennen.
- ap.
Sosiaalisetpaineet on liian kovat. Jos se ei oiskaan kiinnittänyt muhun ollenkaan huomiota niin oishan se kieltämättä vähän randomia että joku täysin outo tyyppi yhtäkkiä moikkaa.
- odottava4
tere,,missäpäin suomea???
- ap.
p-pohjanmaa
- haahuilija08
ap. kirjoitti:
p-pohjanmaa
Hui, alkopa poskia punottaan. Sen verran hyvin osu tuo paikka ;). En kato kaikkia ohikulkijoita samalla tavalla. Niissä täytyy olla jotain erityistä. Jotain semmosta etten oikein uskalla muuten lähestyä kuin hymyilemällä. Muuten vois mennä sanat sekasin, tai saattasin vaikka kompastua. Ja sitten saisit nauraa :(
- ap.
haahuilija08 kirjoitti:
Hui, alkopa poskia punottaan. Sen verran hyvin osu tuo paikka ;). En kato kaikkia ohikulkijoita samalla tavalla. Niissä täytyy olla jotain erityistä. Jotain semmosta etten oikein uskalla muuten lähestyä kuin hymyilemällä. Muuten vois mennä sanat sekasin, tai saattasin vaikka kompastua. Ja sitten saisit nauraa :(
Kyllä sää vaikutat meistä rohkeammalta jos multa kysytään:) en pistä pahaksi jos vaikka moikkaat vaan. Mutta saanko kysyä jotain lisä tuntomerkkejä susta?:)
- haahuilija08
ap. kirjoitti:
Kyllä sää vaikutat meistä rohkeammalta jos multa kysytään:) en pistä pahaksi jos vaikka moikkaat vaan. Mutta saanko kysyä jotain lisä tuntomerkkejä susta?:)
Nähtiinköhän me eilen kenties jossain opiskelupaikassa? Mulla tais olla sininen huppari.
- ap.
haahuilija08 kirjoitti:
Nähtiinköhän me eilen kenties jossain opiskelupaikassa? Mulla tais olla sininen huppari.
opiskelu paikassa kyllä. Eilen tais olla harmaa huppari, jos oli oikea tyyppi kyseessä. Mutta en oo ihan varma. En vihtiny kunnolla kahtoa ettei kävis kyyläämisestä. Lisää tuntomerkkejä?:) Onko sulla semmoset seka-vaaliat/vaalenaruskeat lyhyet hiukset? En oo ehtinyt perehtyä siihen sun hiusten väriin vielä paremmin.
- haahuilija08
ap. kirjoitti:
opiskelu paikassa kyllä. Eilen tais olla harmaa huppari, jos oli oikea tyyppi kyseessä. Mutta en oo ihan varma. En vihtiny kunnolla kahtoa ettei kävis kyyläämisestä. Lisää tuntomerkkejä?:) Onko sulla semmoset seka-vaaliat/vaalenaruskeat lyhyet hiukset? En oo ehtinyt perehtyä siihen sun hiusten väriin vielä paremmin.
On mulla monesti myös se harmaa huppari. Hiukset ei ole kovin vaaleat, muttei tummatkaan. Tänään en ollu ees koululla. Tuli vähän mutkia matkaan aamulla :/. Mutta siis paikkahan oli amk, jos nyt satut olemaan se syypää mun hymyyn ;)
- ap.
haahuilija08 kirjoitti:
On mulla monesti myös se harmaa huppari. Hiukset ei ole kovin vaaleat, muttei tummatkaan. Tänään en ollu ees koululla. Tuli vähän mutkia matkaan aamulla :/. Mutta siis paikkahan oli amk, jos nyt satut olemaan se syypää mun hymyyn ;)
Tänään sitä ei kyllä näkynytkää koulussa mutt käyn lukiossa:/
Tervehdi rohkeasti vaan;). Jos hän kerran on katsonut sinua pitkään niin se tarkoittaa että kiinnostus on molemminpuolista. Älä pidä itseäsi alempiarvoisena kuin muut koska se on itselleen valehtelemista
- ap.
Tuo alemmuuskompleksi on aikalailla syöpynyt omakuvaan eikä siitä pääse kovin helposti irti:/
ap. kirjoitti:
Tuo alemmuuskompleksi on aikalailla syöpynyt omakuvaan eikä siitä pääse kovin helposti irti:/
Tiedän. Mutta älä ole liian ankara itsellesi kaikki ihmiset ovat samanarvoisia
- ap.
juha260 kirjoitti:
Tiedän. Mutta älä ole liian ankara itsellesi kaikki ihmiset ovat samanarvoisia
Eiköhän tää tästä, kun varttuu ja kasvaa:)
juha260 kirjoitti:
Hyvä asenne;)
Sulla ei oo ainakaan merkistä päätellen alemmuuskompleksia. Mutta ylemmyyskompleksi onkin taas toinen juttu..
- ap.
**** kirjoitti:
Sulla ei oo ainakaan merkistä päätellen alemmuuskompleksia. Mutta ylemmyyskompleksi onkin taas toinen juttu..
Eikös se alemmuuskompkeksi ollu mulla eikä tuolla juhalla? Keep up.
- Sillä mennään
Kerran se kirpasee!
- ap.
Joillakin se kirpasee kerran mun ajatus prosessi menee vähän erilailla. Pystyn stressaamaan pienimmistäkin asioista viikkoja. Se kai on mun supervoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752873- 592841
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172753- 412082
- 532061
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792057Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31124Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019