Hyvää Yötä, nuku hyvin

yksi mies

Jos tällä kertaa hiukan paremmin menisi tää hyvän yön toivotus. Tän ois myös tarkoitus oikeasti jäädä mun osalta viimeiseksi täällä.

Ollaan kuljettu ihmeellinen matka yhdessä, joka on ollut kivikkoinen ja ainakin mut tehnyt luurangoksi, matka voi jatkua, mutta toisenlaisella polulla joka ei sijaitse täällä. Mä en sitä tule ehdottamaan koska olen sen jo joskus tehnyt. Ja sitä ennen mun pitää yrittää hiukan levätä, saada itteni kuntoon.

Kiitos kaikesta, tiedät kyllä, kiittämäänkään en voi enää vaan tulla sua häiritsemään...

Sleep well and pidä huolta ittestäs

13

2767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi mies

Korjaus: Tää matka on tehnyt mut heikoksi, ei luurangoksi.. luurangoksi vain kuvainnollisesti... oikeesti mä muutuin sun ansiosta luurangosta terveeksi...

• yksi mies

tästä nyt ei taas kukaan ota selvää mutta ei sen väliä... tämmönen mä kato oon, pieni säheltäjä..

Se on virtuaalihalaus nytte

• yksi mies
        yksi mies kirjoitti:

tästä nyt ei taas kukaan ota selvää mutta ei sen väliä... tämmönen mä kato oon, pieni säheltäjä..

Se on virtuaalihalaus nytte

Aaaa... Yks juttu jäi vielä, tai oikeastaan kaksi.

Ensinäkin, en mä ole kovinkaan "pieni" vaikka pikkasen säheltäjä joskus olenkin..

Ja toiseks, jos sä yks tunnistaisit ittes jotenki tästä ja oikeesti olisitkin ollut täällä nää kaiket ajat... Mun toive on, että älä jää tänne, ainakaan puhumaan mulle, se pidemmän päälle ei ole hyväksi sinulle, mä luulen. Varsinkin kun minä yritän olla pois täältä. Ja oikeasti yritän. Tule mun luokse tai käännä nokka kohti täysin uusia tuulia, omiasi.

Pidä huolta ittestäs :)

• Nuku hyvin.
        yksi mies kirjoitti:

Aaaa... Yks juttu jäi vielä, tai oikeastaan kaksi.

Ensinäkin, en mä ole kovinkaan "pieni" vaikka pikkasen säheltäjä joskus olenkin..

Ja toiseks, jos sä yks tunnistaisit ittes jotenki tästä ja oikeesti olisitkin ollut täällä nää kaiket ajat... Mun toive on, että älä jää tänne, ainakaan puhumaan mulle, se pidemmän päälle ei ole hyväksi sinulle, mä luulen. Varsinkin kun minä yritän olla pois täältä. Ja oikeasti yritän. Tule mun luokse tai käännä nokka kohti täysin uusia tuulia, omiasi.

Pidä huolta ittestäs :)

en mä paljoa puhunut täällä ja pois menossa, koska johonkin suuntaan on mentävä, mielellään kohti. Mutta hankalaa on näitten loputtomien provojen vuoksi, tämäkin. Enkä täällä koskaan tähän aikaan ole, paitsi tänään... voi pahus mikä biisi just nyt kuuluu.. pitäisi kyllä jo loppua, jos tähän loppuu niin olisipa wau :).

kyllä sun täytyy pienen pieni viesti laittaa. laittaisitko, jutellaan :). Olis yks kiva juttu, tekee sulle hyvää..

• 8+9

Öitä sinulle mies.
      Jos olisitkin minun rakkaani.
      Ja vaikka et olisikaan.

• Hyvää yötä

Kulje onnellisten puolta.

• khjvgllökjhbvc

Miksi häiritsisit?

Tällä palstalla monella on niin ihania ajatuksia ja se on sääli, että ne häviävät bittiavaruuteen eivätkä koskaan tavoita oikeata henkilöä.

• not ap.

Ei tavoita ei.

• Ei ollut ei

Ei varmaan voinut olla mulle koska toisenlaista polkua ei ole hän ehdottanut.. Mutta tsemppiä!

• still loving

Jos tämä on minulle (voisi hyvin ollakin) niin todella toivon että molemmat pysytään pois täältä. Kyllä minäkin tämän lopetan jos huomaan sinun täältä lähteneen. Ja toivon, että yhteinen matkamme jatkuu livessä. Jatketaan siis siellä, ei se ole nyt ollenkaan kaukana, niin uskon. Hyvää yötä sinulle, toivottavasti viimeisen kerran täällä. Tehdään se kaikki oikein. Rakastan.

• not ap

Sulle se on, ihan selkeesti.

• kenelle lie
        not ap kirjoitti:

Sulle se on, ihan selkeesti.

salli mun nauraa..... ainoastaan tuurilla oikea saattaa vastatakin.

• haaveileva nainen

Tää voisi olla mulle, noin sulla oli tapana toivottaa hyvää yötä. En tosin ole varma, koska siitä on aikaa kun kuulin susta. Pyysit, etten unohda. Olen pitänyt sen lupauksen. Tulisin sun luo jos tietäisin minne... Ja jos päästäisit. Kaikkea hyvää sulle, nuku hyvin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe