Jos tällä kertaa hiukan paremmin menisi tää hyvän yön toivotus. Tän ois myös tarkoitus oikeasti jäädä mun osalta viimeiseksi täällä.
Ollaan kuljettu ihmeellinen matka yhdessä, joka on ollut kivikkoinen ja ainakin mut tehnyt luurangoksi, matka voi jatkua, mutta toisenlaisella polulla joka ei sijaitse täällä. Mä en sitä tule ehdottamaan koska olen sen jo joskus tehnyt. Ja sitä ennen mun pitää yrittää hiukan levätä, saada itteni kuntoon.
Kiitos kaikesta, tiedät kyllä, kiittämäänkään en voi enää vaan tulla sua häiritsemään...
Sleep well and pidä huolta ittestäs
Hyvää Yötä, nuku hyvin
13
2767
Vastaukset
- yksi mies
Korjaus: Tää matka on tehnyt mut heikoksi, ei luurangoksi.. luurangoksi vain kuvainnollisesti... oikeesti mä muutuin sun ansiosta luurangosta terveeksi...
- yksi mies
tästä nyt ei taas kukaan ota selvää mutta ei sen väliä... tämmönen mä kato oon, pieni säheltäjä..
Se on virtuaalihalaus nytte - yksi mies
yksi mies kirjoitti:
tästä nyt ei taas kukaan ota selvää mutta ei sen väliä... tämmönen mä kato oon, pieni säheltäjä..
Se on virtuaalihalaus nytteAaaa... Yks juttu jäi vielä, tai oikeastaan kaksi.
Ensinäkin, en mä ole kovinkaan "pieni" vaikka pikkasen säheltäjä joskus olenkin..
Ja toiseks, jos sä yks tunnistaisit ittes jotenki tästä ja oikeesti olisitkin ollut täällä nää kaiket ajat... Mun toive on, että älä jää tänne, ainakaan puhumaan mulle, se pidemmän päälle ei ole hyväksi sinulle, mä luulen. Varsinkin kun minä yritän olla pois täältä. Ja oikeasti yritän. Tule mun luokse tai käännä nokka kohti täysin uusia tuulia, omiasi.
Pidä huolta ittestäs :) - Nuku hyvin.
yksi mies kirjoitti:
Aaaa... Yks juttu jäi vielä, tai oikeastaan kaksi.
Ensinäkin, en mä ole kovinkaan "pieni" vaikka pikkasen säheltäjä joskus olenkin..
Ja toiseks, jos sä yks tunnistaisit ittes jotenki tästä ja oikeesti olisitkin ollut täällä nää kaiket ajat... Mun toive on, että älä jää tänne, ainakaan puhumaan mulle, se pidemmän päälle ei ole hyväksi sinulle, mä luulen. Varsinkin kun minä yritän olla pois täältä. Ja oikeasti yritän. Tule mun luokse tai käännä nokka kohti täysin uusia tuulia, omiasi.
Pidä huolta ittestäs :)en mä paljoa puhunut täällä ja pois menossa, koska johonkin suuntaan on mentävä, mielellään kohti. Mutta hankalaa on näitten loputtomien provojen vuoksi, tämäkin. Enkä täällä koskaan tähän aikaan ole, paitsi tänään... voi pahus mikä biisi just nyt kuuluu.. pitäisi kyllä jo loppua, jos tähän loppuu niin olisipa wau :).
kyllä sun täytyy pienen pieni viesti laittaa. laittaisitko, jutellaan :). Olis yks kiva juttu, tekee sulle hyvää..
- 8+9
Öitä sinulle mies.
Jos olisitkin minun rakkaani.
Ja vaikka et olisikaan. - Hyvää yötä
Kulje onnellisten puolta.
- khjvgllökjhbvc
Miksi häiritsisit?
Tällä palstalla monella on niin ihania ajatuksia ja se on sääli, että ne häviävät bittiavaruuteen eivätkä koskaan tavoita oikeata henkilöä.- not ap.
Ei tavoita ei.
- Ei ollut ei
Ei varmaan voinut olla mulle koska toisenlaista polkua ei ole hän ehdottanut.. Mutta tsemppiä!
- still loving
Jos tämä on minulle (voisi hyvin ollakin) niin todella toivon että molemmat pysytään pois täältä. Kyllä minäkin tämän lopetan jos huomaan sinun täältä lähteneen. Ja toivon, että yhteinen matkamme jatkuu livessä. Jatketaan siis siellä, ei se ole nyt ollenkaan kaukana, niin uskon. Hyvää yötä sinulle, toivottavasti viimeisen kerran täällä. Tehdään se kaikki oikein. Rakastan.
- not ap
Sulle se on, ihan selkeesti.
- kenelle lie
not ap kirjoitti:
Sulle se on, ihan selkeesti.
salli mun nauraa..... ainoastaan tuurilla oikea saattaa vastatakin.
- haaveileva nainen
Tää voisi olla mulle, noin sulla oli tapana toivottaa hyvää yötä. En tosin ole varma, koska siitä on aikaa kun kuulin susta. Pyysit, etten unohda. Olen pitänyt sen lupauksen. Tulisin sun luo jos tietäisin minne... Ja jos päästäisit. Kaikkea hyvää sulle, nuku hyvin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723