kuvattoman palstalaisen kuvan haluaisit nähdä?
Bonuskysymys: Kenen palstalaisen kanssa voisit seukata?
Kenen
27
131
Vastaukset
- määmy
1. Citynaisen
2. Kyöstixin- Palstan ladyt
Jaa Kyöstixin, hyi, yök.
- hähähäh
Mä haluisin nähdä kaikkien puskien kuvat, että vosin valita, kenen kanssa haluisin seukata.
Nyt vois vaikka nukahtaa muutamaksi tunniksi, jotta soonmoro. - ~ * ~
kaikkien kuvat
Ratikka, vibra, rela, modelli, iso karvainen mies, vili, alv-paskot, MMies, Kyöstix, musta nikki ja sininen kaarne, Runontaja, kundi kundinen, Einstein1, Eewari ja
kaikki palstatrollit.
kuvia kehiin, tähän alle saa laittaa nimilappukuvia
jokainen vuorollaan- Izoo-Antti
LaRito kirjoitti:
jaaha! sitä on näemmä joku muuki hoksannu ja ruvennu käyttään vibraa >:)
Larz-tytöllä taitaa olla tuhma ajatusmaailma, lakeuksien sekoittama pää
LaRito kirjoitti:
jaaha! sitä on näemmä joku muuki hoksannu ja ruvennu käyttään vibraa >:)
Ai, no mää en hyväksy ko aboriginaali-lartsat!
Izoo-Antti kirjoitti:
Larz-tytöllä taitaa olla tuhma ajatusmaailma, lakeuksien sekoittama pää
muuten sanoisin että kyllä, olen pahoillani.. mutta ku en oo :D
- Laihian vallesmanni
LaRito kirjoitti:
Ei poholaane tuhmuuksianas tunnusta
bravo.bravi kirjoitti:
Ai, no mää en hyväksy ko aboriginaali-lartsat!
melllkein kysyin vielä yhtä kysymystä samaan vibra-aiheeseen liittyen mutta eih, "en saata!" vähän ku pulttiboississa james potkukelkkamaisesti ku sen piti valita juusto- tai kinkkusämpylä :D
https://www.youtube.com/watch?v=_q3QylypACc- Kone Rent oy
LaRito kirjoitti:
melllkein kysyin vielä yhtä kysymystä samaan vibra-aiheeseen liittyen mutta eih, "en saata!" vähän ku pulttiboississa james potkukelkkamaisesti ku sen piti valita juusto- tai kinkkusämpylä :D
https://www.youtube.com/watch?v=_q3QylypACcLarza kävi ennen vuokraamassa betonivibroja, mutta palautti pesemättöminä
- yx amiskolli
Kone Rent oy kirjoitti:
Larza kävi ennen vuokraamassa betonivibroja, mutta palautti pesemättöminä
Seukkasin Larzan kanssa ollessani puuseppäamiksessa Teuvalla
Jätin kun Larzalla kuului kummällist pörinää pöksyistä yx amiskolli kirjoitti:
Seukkasin Larzan kanssa ollessani puuseppäamiksessa Teuvalla
Jätin kun Larzalla kuului kummällist pörinää pöksyistämissä on teuva :D ja yhyy, älä sinä kolli minun pörinöistäni välitä, ne on noita....... pidätysongelmia..........
- Sähkölaitos
LaRito kirjoitti:
missä on teuva :D ja yhyy, älä sinä kolli minun pörinöistäni välitä, ne on noita....... pidätysongelmia..........
Kyllä pörrääminen lakkaa kun patterit loppuvat..........
Suoravirralla ei pörriä saa valmistaakaan........äämät pörräisivät itsensä hengiltä Sähkölaitos kirjoitti:
Kyllä pörrääminen lakkaa kun patterit loppuvat..........
Suoravirralla ei pörriä saa valmistaakaan........äämät pörräisivät itsensä hengiltäeiku jaa, sinä puhuit nyt ihan muista pörinöistä, minä kai jo ohitin sen aiheen ja siirryin seuraavaan :D se on kyllä aika ikävää kun ja jos patterit loppuu kesken kaiken, nyt kun kerta puheeksi otit.
LaRito kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=_q3QylypACcKysy toki, se on ihan turvallista. Palstailen rippikopissa, joten kaiken voi sanoa luottamuksellisesti. Uskalletummatkin jutut =)
- Larzan ihannemies
LaRito kirjoitti:
eiku jaa, sinä puhuit nyt ihan muista pörinöistä, minä kai jo ohitin sen aiheen ja siirryin seuraavaan :D se on kyllä aika ikävää kun ja jos patterit loppuu kesken kaiken, nyt kun kerta puheeksi otit.
Mtinultahan ei patteri loppuisi..........joko Larzan ikä sallii niin näytän malliksi
Takaan, ettet kävelleen takaisin pohojommaalle pystyisi
Lopun ikäsi olisit toivottoman rakastunut ja houkuttelisit edes yöksi poikeamaan kammarissasi - HE-hee ;-)
LaRito kirjoitti:
( ' ).................................................................................................................................................
\ y /................................................................................................................................................
I i I....................Larza - 8=o,,,,(i)
HE-hee ;-) kirjoitti:
( ' ).................................................................................................................................................
\ y /................................................................................................................................................
I i I....................Larza(_i_) \.y./ ,OQ-
.. (i)...................................................................................................................... .
- He-hee!;-)
Miksiköhän kuvattomat palstalaiset katoavat aina, kun oikea kuva tulee ilmi?
Onkohan ollut liian noloa, kun omakehut paljastuvatkin puppupuheiksi?
Siinä oisi idea päästä Ratikasta ;-)- Heinähatun myyjä
Pub Heinähatun pyynnöst en julkaise Ratikan kuvaa, mutta tervetuloa katsomaan
Hän istuu nukkapöydässä aina--välillä tilaa kaljaa erään kommodorin piikkiin
- umu656
1. ratikan
2. bodaajan- muso shindo ryu
Bodaaja on näkymätön-käy iaidotreeneissämme, muttei kukaan ei ole nähnyt
- Genion kaa,,
Se on ainoa palstalainen kenen kans voisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672