heh oletko syntynyt tänä päivänä kertokaaminkälaisia olette ja mistä voisitte kiinostua ja mikä saa teidät päästä sekaisin. xD
22.12
3
131
Vastaukset
- N 22.12
Täältä löytyy yks samallainen tapaus!!! joo, välillä on elämä hakusessa.... eikä tiedä oikein mikä kiinnostaa ;D
- m 22.12
itellä taipuvuutta synkkyyteen ja pessimismiin ja kompassi pyörii sinne tänne :D
- 22.12.
Jep, synkkä ja hauska, kompassi myös hakee horisonttia kuten aiemmilla. Asioiden on mieluiten tapahduttava "leikiten" ja liiallista ajattelua (ylifilosofointia) vältettävä. Mikä innostaa esim. ihmissuhteita ajatellen. Ei se että kysytään kahville Wayne's Coffeehin 2 tunniksi vaan se että huomataan kuinka karuselli on saapunut johonkin kaupunginosaan ja ehdotetaan visiittiä sinne!
Ikä ei ole este spontaaneihin juttuihin. Mutta vinkki, etenkin jos olet skorpioni: älä koskaan loukkaa pahiten kaurista. Hän ei unohda ja niin uskomatonta kuin onkin, koska vaikuttaa kevytsarjalaiselta skorpparin draamasilmissä, kauris nitistää ennemmin tai myöhemmin häntä pistäneen skorpparin. Joten muista kunnioitus, kaurillta kunnioitus tulee yleensä luonnostaan. Niin homma menee ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198