Muistaako kukaan kyseistä kaveria? Syntymävuosi -82.
Hänninen Jarkko?
15
3572
Vastaukset
- thomson22
Muistan. Mitäpä hänestä?
- flkjgf
Onks tää se sama, joka nappasi Etelä-Suomessa 10 vuoden huumetuomion itselleen viime vuonna. Eipä olisi uskonut...
- Goggeli
Ihan outo nimi.Ei varmaan mikään silmää tekevä?
- tiedoton1
Eipä tuu mitään mieleen
- Anonyymi
Jarkkohan myy terästä Virosta Suomeen nykyään
- Anonyymi
Muistan ja Velat jotka mulle jätti.Mites Sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan ja Velat jotka mulle jätti.Mites Sulle.
Jäin velkaa.
- Anonyymi
Kuka sille konnalle velkaa jäi.TÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sille konnalle velkaa jäi.TÄ
Yks Toinen Hänninen kyllä on velkaa ulkomaita< myöten.
- Anonyymi
En tunne
- Anonyymi
Tää Yks Hänninen on velkaa ulkomaita myöten.Aika kujeilija mitä kuunneltu sen juttuja KETTU
- Anonyymi
Onko sama joka lähti v1989-1990 ja jätti kaiken muille maksettavaks ja tuli takas.
- Anonyymi
No ei oo sama
- Anonyymi
Mutta kaikkihan tuntee tuon toisen velallisen
- Anonyymi
Onko Hänniset kaikki samanlaisia..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959