Pori Thaiboxing Club aloittaa kevään peruskurssin 17.2.2013. Pidämme lajinäytöksen 10.2.2013 klo 16.30 Porin urheilutalon yläkerrassa sijaitsevassa nyrkkeilysalissa. Peruskurssin harjoitukset ovat sunnuntaisin klo 16.00 - 17.30 sekä tiistaisin 19.00 - 20.15. Kurssin hinta on 90€ ja kurssi kestää 10 viikkoa. Mukaan alkeiskurssille pääsee ensimmäisten kahden viikon ajan.
Alkeiskurssi sopii kaikille ikään ja kuntotasoon katsomatta, eikä etukäteisvalmisteluille ole tarvetta. Varusteiksi riittävät t-paita ja urheiluun soveltuvat housut. Kenkiä emme harjoituksissa käytä.
Kuntoilijalle thainyrkkeily on erinomainen valinta sen kokonaisvaltaisen kuormituksen johdosta. Harjoituksissa tulee käytettyä kaikkia lihasryhmiä, samalla koordinaatiota ja tasapainoa kehittäen. Kuormitusta voi säädellä itse, mutta harjoituskaverien kannustaessa tulee usein harjoiteltua vähän kovempaa kuin yksin harjoittelevana. Vaikka thainyrkkeily onkin kontaktilaji, voi kontaktin määrää säädellä itse ja loukkaantumiset ovat äärimmäisen harvinaisia.
Kilpaurheilusta kiinnostuneelle thainyrkkeily tarjoaa vireän salikisatoiminnan muodossa loistavat edellytykset kehittyä ottelijana ja urheilijana. Seurassa toimii aktiivinen kisaryhmä, joten neuvoja kilpailemisen aloittamiseen saat varmasti.
Pori Thaiboxing Club on tuottanut vuosien varrella useita menestyneitä ottelijoita, suurimpia kruununjalokiviä ovat Porista ponnistaneet Jarno Marila (EM-2 2002 ja MM-1 2003) ja Tomi Karttunen (EM-2 2002, MM-3 2007). Nykyisin Marila toimii seurassa vastuuvalmentajana, joten tietotaitoa löytyy runsaasti.
http://www.porithaiboxingclub.com/
Peruskurssille voi ilmoittautua myös sähköpostitse: [email protected]
Lisätiedustelut
Jarno Marila 040 7244967
Thainyrkkeilyä Porissa
joelpuranen
0
608
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984