olisi tällänen ongelma että tyhjä käynnillä käy 600 kieroksella ja kone savuttaa niinkuin dieseli kierroksia kun pistää 2000-3000 kone käy puhtaasti ja ei savuta.uudet tulpat,johdot sekä virran jakajankansi plus pyörijä oliskohan lambda anturissa vikaa kun antaa noin rikasta seosta tyhjäkäynnillä?
volvo 940 huono tyhjä käynti!!!
4
392
Vastaukset
- Volvo-Kalle
Niin siis bensakone. Mikä malli?
Tyhjäkäynnin kierrokset ainakin on liian pienellä. Eihän se noin pienillä kierroksilla käy kunnolla. Saisi olla sellaisen 750 kierr. - hermot 940
2.3 bensa 8v
- hermot 940
savuttaa vielä 1000 kierroksella vasta 2000 alkaa käydä tasaisesti ja savuttomasti
- volvo_puranen
Kuules ilmaputsari puhdas ja ilmamassamittari samoin ok..Se tyhjakäynnin säädin kunnossa.Suuttimet on kunnossa ettei likaa ainetta anna sinne sylinteriin.Sekä se lambda puoli kunnossa ,Palaako mittaristossa mikään vikavalo.Ja ota ne päästöarvot koneesta se kertoo kanssa missä mennään.Sekä vikakoodi jos autossa jokin sähköinen vika.Mutta perusasiat kuntoon .Ja tuosta autosta mikä malli vuosi ja paljon ajettu kun joka osalla on käyttöikä voi siitä sitten aina katsoa mikä mahdollisesti on vaihdon tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882