olisi tällänen ongelma että tyhjä käynnillä käy 600 kieroksella ja kone savuttaa niinkuin dieseli kierroksia kun pistää 2000-3000 kone käy puhtaasti ja ei savuta.uudet tulpat,johdot sekä virran jakajankansi plus pyörijä oliskohan lambda anturissa vikaa kun antaa noin rikasta seosta tyhjäkäynnillä?
volvo 940 huono tyhjä käynti!!!
8
584
Vastaukset
- Volvo-Kalle
Niin siis bensakone. Mikä malli?
Tyhjäkäynnin kierrokset ainakin on liian pienellä. Eihän se noin pienillä kierroksilla käy kunnolla. Saisi olla sellaisen 750 kierr. - hermot 940
2.3 bensa 8v
- hermot 940
savuttaa vielä 1000 kierroksella vasta 2000 alkaa käydä tasaisesti ja savuttomasti
- volvo_puranen
Kuules ilmaputsari puhdas ja ilmamassamittari samoin ok..Se tyhjakäynnin säädin kunnossa.Suuttimet on kunnossa ettei likaa ainetta anna sinne sylinteriin.Sekä se lambda puoli kunnossa ,Palaako mittaristossa mikään vikavalo.Ja ota ne päästöarvot koneesta se kertoo kanssa missä mennään.Sekä vikakoodi jos autossa jokin sähköinen vika.Mutta perusasiat kuntoon .Ja tuosta autosta mikä malli vuosi ja paljon ajettu kun joka osalla on käyttöikä voi siitä sitten aina katsoa mikä mahdollisesti on vaihdon tarpeessa.
- Anonyymi
Löytyikö vikaa?
- Anonyymi
Täältä kokemuksen syvällä rintaäänellä etsisin imuvuotoa jostain sylinterikannen ja ilmamassamittarin välistä. Brake Cleaner toimii hyvin tuohon tarkoitukseen. Kone käyntiin ja suhhauttele ainetta konetilaan. Mikäli kierrokset nousevat olet löytänyt imuvuotokohteen.
- Anonyymi
miksi pitää aina ruveta leikkimään kaikenmaailman aineitten kanssa ,lue nyt herran jumala vikakoodit ensin kun sellainen liitin on keksitty
- Anonyymi
eiköhän lie jo vika löytynyt 12 vuotta kun on syynätty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1023096Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4982431- 891643
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701218- 81963
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17945- 33902
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76852Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777