Onko kenelläkään tietoa mari(a) narsakasta ja hänen veljistään?
Suku Narsakka
8
502
Vastaukset
- twqst
Tämä Mari eli mahdollisesti Tuupovaaralla 1600-luvun puolivälissä, vai?
- ei löydy
ruokolahti/rautjärvi 1900-luvun puolella.
- twqst
ei löydy kirjoitti:
ruokolahti/rautjärvi 1900-luvun puolella.
Mennee tietosuojalainsäädännön (ml kaikki muut asiaankuuluvat lait) kannalta vähän turhan tuoreeksi tiedoksi.
Siis en mä itse asiasta mittään tiedä, mutta... - Narsakka itsekin
twqst kirjoitti:
Mennee tietosuojalainsäädännön (ml kaikki muut asiaankuuluvat lait) kannalta vähän turhan tuoreeksi tiedoksi.
Siis en mä itse asiasta mittään tiedä, mutta...Minun täytyy sanoa, että olen itse Narsakka sukujani (nyt 20v) mutta en tiedä sen tarkemmin taustoista mitään muuta kuin että isäni sai sukunimensä äidiltään. Lieneekö jotenkin kytköksissä tähän Mari(a)an historian valossa? En tiedä. Mutta Etelä-Karjalasta itse ainakin olen.
Ainakin Narsakoita ilmeisesti hyvin vähän, en ainakaan itse usein törmää tähän nimeen.. - pikkuserkkuko
Luulen että olet sukua minulle.
- pisterivi1
harvainen on
Sukunimitilasto 25.11.2013 Narsakka
Lkm Miehet Naiset
Nykyisenä nimenä 44 25 19
Entisenä nimenä 16 * *
Kuolleilla 35 15 20
Yhteensä 95
* Yksityisyydensuojan turvaamiseksi palvelussa ei näytetä sukunimien tarkkaa lukumäärää eriteltynä.
Nimipalvelussa etu- ja sukunimitietojen lukumäärät löytyvät kaikista henkilöistä, jotka on rekisteröity Suomen väestötietojärjestelmään. Rekisteröinnin yhteydessä he ovat saaneet suomalaisen henkilötunnuksen. Henkilötunnukset annettiin elossa oleville henkilöille vuosien 1964-1968 välisenä aikana. Tämän ajankohdan jälkeen henkilötunnus on annettu lapselle syntymäilmoituksen perusteella ja ulkomaalaiselle erillisen rekisteröinnin perusteella. - pisterivi1
katihasta löytyy Narsakka nimisiä
http://www.karjalatk.fi/katiha/index.php
ja hiskistä löytyy lisää
http://hiski.genealogia.fi/hiski/
Ruokolahdella on Narsakkala-niminen kylä - Sukua_on_ja-Läheltä
Löytyy tiedot. Mutta parempi että et kysele internetin julkisilla palstoilla. Saat sukuhäirikön tittelin. Kysy niiltä sukulaisulta, jotka ilmeisesti tunnet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134322
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.232400Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062205Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341849- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271541Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191