Moi, mä olen uusi tällä palstalla ja aattelin kysyy et kuin vanhoi olette? Mä olen 12 vuotta ja mun monirotuinen koira on vasta 2 vuotta!
Minkä ikäsii olette?
28
1547
Vastaukset
- Mimmu
Tervetuloa tänne palstalle. Olen 21-vuotias ja koirani Sindy on 3 v. :)
- Issukka
Olen 48v ja koirani ovat iältään 7kk - 13v!
- Dober
Olen 20-vuotias ja dobermanni-tyttöni on 2-vuotias ja sekarotuinen poika on 10 viikkoa :)
- realisti
Minulla jo 48v ja partacollie/villakoira/amerikan-/englannincockerityttö 8 viikkoa.
- Ikätoveri
Yllättäen meitä on ainakin kaksi "vanhusta" ;))
T.Issukka - Riva
Ikätoveri kirjoitti:
Yllättäen meitä on ainakin kaksi "vanhusta" ;))
T.Issukka44v ja saksanpaimenkoira uros 5.kk.
- henni
Riva kirjoitti:
44v ja saksanpaimenkoira uros 5.kk.
ikää on akalla 48 ja koirat:sakemanni 14, sekis 1,5 ja villispentu 3kk
- jenny
henni kirjoitti:
ikää on akalla 48 ja koirat:sakemanni 14, sekis 1,5 ja villispentu 3kk
olen 24 vuotias,koirat, 4v ja 8 viikkoa.
- hanna
jenny kirjoitti:
olen 24 vuotias,koirat, 4v ja 8 viikkoa.
ikää 23 ja sekarotuinen haukku reilut kolme vuotta! jännä nähdä että meitä on joka lähtöön... =)
- Sakemanni
hanna kirjoitti:
ikää 23 ja sekarotuinen haukku reilut kolme vuotta! jännä nähdä että meitä on joka lähtöön... =)
Ikää 45v ja koirilla 2v sakemanni ja 1v tämä toinen.
- Dober
Sakemanni kirjoitti:
Ikää 45v ja koirilla 2v sakemanni ja 1v tämä toinen.
Se toinen on rodultaan?
- Sakemanni
Dober kirjoitti:
Se toinen on rodultaan?
en kerro. :-) Voisi käydä hyvinkin niin että joku tunnistaisi minut. Kyse on nimittäin harvinaisesta rodusta.
- Issukka
väärille urille?
- Dober
Tämähän on sentään rakentavaa keskustelua missä ei ole muita juurikaan haukuttu ;)
- Wanha Rouwa
Dober kirjoitti:
Tämähän on sentään rakentavaa keskustelua missä ei ole muita juurikaan haukuttu ;)
Täällähän vaan yritetään ottaa jonkun sortin ennätystä, yksimielisesti.., eikös se sensuurille kelpaa :D
Ei vaan, 41 mittarissa, vauvasta asti sekarotuisesta seurakoiraan, viimeiset parikymmentä vuotta paimen- ja palveluskoiria.
Ollaan ihmisiksi. Vaikka minä nykyisen tyrmäävän sensuurin johdosta taidan keskittyä eläviin eläimiin enkä näppäimiin.
- *Ninna*
Ikää 23, koirilla 9 v, 4 v ja 12 vko:a
- PK-Collikoira
Näyttäisi siltä että olen ainoa jonka ikä alkaa kolmosella:
35v ja koira on pitkakarvainen collie, kollipuolinen kuten isäntänsäkin. - elmi
Mä olen kans 12, ja mulla on irlanninsusikoira 4kk, sekä beagle 7v.
- Norah
Mä oonkin 14-vuotta. Neljän päivän päästä kylläkin vasta.... Mutta kai se jo hyväksytään. :)
- Molly
Norah kirjoitti:
Mä oonkin 14-vuotta. Neljän päivän päästä kylläkin vasta.... Mutta kai se jo hyväksytään. :)
Oon 29 ja sheltti 5 vee.
- Pinja
Minä 29 vuotta, koira 2 vuotta.
- Koirallinen
Ikää on 28 vuotta ja koirilla 2,5v ja 1v9kk.
- Venla
Moi. Olen 19 vuotta ja koirat on (kleinspitz narttu) 3v ja (pystykorva-nöffi-karhukoira/kultsi-lapukka sekoitus narttu) 5kk.
- xaroz
juuh ikää on 22- vee ja koiruus on pikkasen reilun vuoden /bolognese/villakoira/shih zhu coctaili
- Heidi
Ikää mulla 24 vuotta ja kääpiöpinserilläni 13vko.
- /\__/\
28 vuotta ja toistaiseksi olen koiraton. Kovasti tehdään töitä asian muuttamiseksi.
- whitewolf
oon 14 vuotta...
- Tuija
Itse olen 43w ja colliet 9ja11w.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602