Minkä ikäsii olette?

Moropi

Moi, mä olen uusi tällä palstalla ja aattelin kysyy et kuin vanhoi olette? Mä olen 12 vuotta ja mun monirotuinen koira on vasta 2 vuotta!

28

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

      Tervetuloa tänne palstalle. Olen 21-vuotias ja koirani Sindy on 3 v. :)

    • Issukka

      Olen 48v ja koirani ovat iältään 7kk - 13v!

    • Dober

      Olen 20-vuotias ja dobermanni-tyttöni on 2-vuotias ja sekarotuinen poika on 10 viikkoa :)

    • realisti

      Minulla jo 48v ja partacollie/villakoira/amerikan-/englannincockerityttö 8 viikkoa.

      • Ikätoveri

        Yllättäen meitä on ainakin kaksi "vanhusta" ;))
        T.Issukka


      • Riva
        Ikätoveri kirjoitti:

        Yllättäen meitä on ainakin kaksi "vanhusta" ;))
        T.Issukka

        44v ja saksanpaimenkoira uros 5.kk.


      • henni
        Riva kirjoitti:

        44v ja saksanpaimenkoira uros 5.kk.

        ikää on akalla 48 ja koirat:sakemanni 14, sekis 1,5 ja villispentu 3kk


      • jenny
        henni kirjoitti:

        ikää on akalla 48 ja koirat:sakemanni 14, sekis 1,5 ja villispentu 3kk

        olen 24 vuotias,koirat, 4v ja 8 viikkoa.


      • hanna
        jenny kirjoitti:

        olen 24 vuotias,koirat, 4v ja 8 viikkoa.

        ikää 23 ja sekarotuinen haukku reilut kolme vuotta! jännä nähdä että meitä on joka lähtöön... =)


      • Sakemanni
        hanna kirjoitti:

        ikää 23 ja sekarotuinen haukku reilut kolme vuotta! jännä nähdä että meitä on joka lähtöön... =)

        Ikää 45v ja koirilla 2v sakemanni ja 1v tämä toinen.


      • Dober
        Sakemanni kirjoitti:

        Ikää 45v ja koirilla 2v sakemanni ja 1v tämä toinen.

        Se toinen on rodultaan?


      • Sakemanni
        Dober kirjoitti:

        Se toinen on rodultaan?

        en kerro. :-) Voisi käydä hyvinkin niin että joku tunnistaisi minut. Kyse on nimittäin harvinaisesta rodusta.


    • Issukka

      väärille urille?

      • Dober

        Tämähän on sentään rakentavaa keskustelua missä ei ole muita juurikaan haukuttu ;)


      • Wanha Rouwa
        Dober kirjoitti:

        Tämähän on sentään rakentavaa keskustelua missä ei ole muita juurikaan haukuttu ;)

        Täällähän vaan yritetään ottaa jonkun sortin ennätystä, yksimielisesti.., eikös se sensuurille kelpaa :D
        Ei vaan, 41 mittarissa, vauvasta asti sekarotuisesta seurakoiraan, viimeiset parikymmentä vuotta paimen- ja palveluskoiria.

        Ollaan ihmisiksi. Vaikka minä nykyisen tyrmäävän sensuurin johdosta taidan keskittyä eläviin eläimiin enkä näppäimiin.


    • *Ninna*

      Ikää 23, koirilla 9 v, 4 v ja 12 vko:a

    • PK-Collikoira

      Näyttäisi siltä että olen ainoa jonka ikä alkaa kolmosella:

      35v ja koira on pitkakarvainen collie, kollipuolinen kuten isäntänsäkin.

    • elmi

      Mä olen kans 12, ja mulla on irlanninsusikoira 4kk, sekä beagle 7v.

      • Norah

        Mä oonkin 14-vuotta. Neljän päivän päästä kylläkin vasta.... Mutta kai se jo hyväksytään. :)


      • Molly
        Norah kirjoitti:

        Mä oonkin 14-vuotta. Neljän päivän päästä kylläkin vasta.... Mutta kai se jo hyväksytään. :)

        Oon 29 ja sheltti 5 vee.


    • Pinja

      Minä 29 vuotta, koira 2 vuotta.

    • Koirallinen

      Ikää on 28 vuotta ja koirilla 2,5v ja 1v9kk.

    • Venla

      Moi. Olen 19 vuotta ja koirat on (kleinspitz narttu) 3v ja (pystykorva-nöffi-karhukoira/kultsi-lapukka sekoitus narttu) 5kk.

      • xaroz

        juuh ikää on 22- vee ja koiruus on pikkasen reilun vuoden /bolognese/villakoira/shih zhu coctaili


    • Heidi

      Ikää mulla 24 vuotta ja kääpiöpinserilläni 13vko.

    • /\__/\

      28 vuotta ja toistaiseksi olen koiraton. Kovasti tehdään töitä asian muuttamiseksi.

    • whitewolf

      oon 14 vuotta...

    • Tuija

      Itse olen 43w ja colliet 9ja11w.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe