Fortum myy sähkönsiirtonsa, uutisoitiin ykkösen klo 20.30 uutislähetyksessä. Tuotiin myös esiin ettei myynti vaikuta kuluttajiin. Saattepa nähdä, laittakaa oikein merkille, että kun kauppa on tehty, melkein saman tien nousee myös sähkönsiirtovero. Milläpä ne raukat muuten saisi kauppahinnan maksetuksi. Kyllä Suomen kansa maksaa, kyl jämpti on, mutta eikö ole omituista että kansa tosiaan maksaa kaiken ja herrat osakkeenomistajat korjaavat potin ilman minkäänlaista omaa riskiä sijoituksilleen. Jos minä, kuten joskus teinkin, ostan pakettiauton ja käytän sitä kalanmyyntiin asiakkaille ja auto esimerkiksi hajoaa niin kyllä minä sen korjauksen joudun ihan itse maksamaan samoin kuin auton vaihtamisen uudempaankin. En minä voisi ilmoittaa asiakkaille että nyt on pakko nostaa parilla eurolla silakan kilohintaa kun pitää ostaa autoon uudet gummit. Tässä tapauksessa asiakkailla olisi sentään varaa valita ostaako lainkaan minulta silakkaa ja kansanedustajilta olisi turha pyytää tekemään lakialoitetta että Satakuntalaisten olisi pakko ostaa minulta silakkansa. Valtiovalta on kuitenkin siunannut sähköyhtiöiden harjoittaman kiskonnan ja onhan valtio siinä itsekin mukana. Tuleeko tästä köyhän kansanosan riistämisestä lainkaan loppua?
Sähköyhtiöiden kikkailuako taas?
1
155
Vastaukset
- von Lagerbom
Arto Paasilinnalla oli erityisen hyvä keino saada rotöstelevät kansalaiset ja taisipa olla joitakin kansanedustajiakin parantamassa tapojaan pohjoisessa sijaitsevassa kaivoksessa, jonne kirjassa, jonka nimeä en nyt muista, laitettiin rötöstelijät pakkotöihin ja vapautettiin sitten kun olivat muuttaneet tapansa. Mutta löytyneekö Suomesta niin isoa kaivosta että sinne mahtuisi kahdensadan kansanedustajan lisäksi myös ministerit ja¨muut valtiomme silmäätekevät. Ruikonperän multakurkku, eli Jaakko Teppo lauloi aikoinaan osúvasti että kun ei tee mitään, ei tule paljon vahinkojakaan mutta uskovatko meidän herramme sitä, eivät usko, heh, vaan söheltävät kaikilla aloilla ja välillä vaihdetaan ministerinsalkkua vaikka ei osannut entisestäkään huolehtia kansan eduksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4407466Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503542Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512597- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530