Liikennevalistuksesta kysymyksiä

Töihin haluava

Paljonko Suomen liikennevalistuksen myyntineuvottelijalla on perustuntipalkka ja miten provisio määräytyy? Onko se aina joku tietty euromäärä per onnistunut kauppa?

Myyvätkö he pelkkää kahta lehteä vai jotain muutakin?

Olisi kiva, jos joku kokemusta omaava voisi kertoa, millaista siellä työskentely käytännössä on.

5

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna

Olin itse haastattelussa liikennevalistukselle Kuopiossa ja haastattelun jälkeen tiesin ettei ole minun paikka. Jos saat muita töitä niin hae muualle

• Töihin haluava

Mikä haastattelussa sai sinut noihin aatoksiin? Oliko palkkaus niin surkea vai mikä?
        Kiinnostaisi tietää.

• kokemuksella
        Töihin haluava kirjoitti:

Mikä haastattelussa sai sinut noihin aatoksiin? Oliko palkkaus niin surkea vai mikä?
        Kiinnostaisi tietää.

itse töissä liikennevalistuksella alle kk:den ja voin sanoa että työ ei tod.sovi heikkohermosille.tuntipalkkaus on 6.60 e provikat.tulostavoite on myydä 1,5 lehteä per tehtyä työtuntia kohden tai voi tulla aika helposti potkut vaikka syy ei olisikaan sinun kovasta yrityksestä huolimatta.vastaväitteitä joudut inttämään as.joka puhelulla!!!

• jiitee
        kokemuksella kirjoitti:

itse töissä liikennevalistuksella alle kk:den ja voin sanoa että työ ei tod.sovi heikkohermosille.tuntipalkkaus on 6.60 e provikat.tulostavoite on myydä 1,5 lehteä per tehtyä työtuntia kohden tai voi tulla aika helposti potkut vaikka syy ei olisikaan sinun kovasta yrityksestä huolimatta.vastaväitteitä joudut inttämään as.joka puhelulla!!!

Ei se nyt niin rankkaa ole. Minusta uudelle työntekijälle annetaan ihan hyvin aikaa omaksua työ, jos on vähääkään potentiaalia pärjätä. Itellä meni semmonen kolme viikkoa, että alkoi myydä hyvin ja nyt oon ollut jo yli vuoden töissä ja enpä ole noin helposti saanut rahaa muuten, pälättää ihmisten kanssa vaan ihan käsittämättömiä. Jos jaksaa 2-3 viikkoa taistella siellä puhelimessa niin voin taata, että homma muuttuu ihan helpoksi..kukaan ei ole seppä syntyessään :)

• Nimimerkillä
        jiitee kirjoitti:

Ei se nyt niin rankkaa ole. Minusta uudelle työntekijälle annetaan ihan hyvin aikaa omaksua työ, jos on vähääkään potentiaalia pärjätä. Itellä meni semmonen kolme viikkoa, että alkoi myydä hyvin ja nyt oon ollut jo yli vuoden töissä ja enpä ole noin helposti saanut rahaa muuten, pälättää ihmisten kanssa vaan ihan käsittämättömiä. Jos jaksaa 2-3 viikkoa taistella siellä puhelimessa niin voin taata, että homma muuttuu ihan helpoksi..kukaan ei ole seppä syntyessään :)

Nooh.. Mä olin kyseisessä paikassa pari kk:ta. Pahaa en tahdo sanoa, mut mulla ainakin veti mehut irti koko hommasta. Ja jos tosiaan jaksaa tuon 2-3 vkoa pärjäillä niin mikä ettei. Mulla ei jääny kyllä koko hommasta käteen juuri muutakuin kipeä kurkku.

Kukin toki tavallaan. Koulutus oli ainakin mun omasta mielestäni suhteellisen puutteellinen, tuli nimittäin maku, että hommaa pitää tehdä pakottamalla. Eikä pakottamalla saa kyllä kovinkaan montaa hyvää kauppaan aikaan. Sen tiedän kokemuksesta.

Mut, jos tykkää tollasesta tuputtamisesta, niin hyvä. Tokihan noita puhelinmyynnin ammattilaisiakin tarvitaan, varsinkin jos ovat hyviä asiassaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2166
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      182
      1948
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      869
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      802
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe