hei. olen aloittanut hiljattain tiskaajana. Kysyisin kollegoiltani minkälaiset työvaatteet teillä on? minä joudun pitämään sadetakki,housut ja essua? onko normaalia?
tiskaajan työvaatteet?
6
912
Vastaukset
- ............
Minulla on tavalliset keittiövaatteet ja suojaessu sekä kumihanskat ja kuulosuojaimet. En tiedä, minkälaista sadetakkia tarkoitat, mutta jos se on joku Rukan tms. takin tyylinen, niin luulisi sellaisella tulevan kuuma? Ja siitä taas tulee huono olo ja päänsärkyä. Jos tuntuu hankalalta olo, niin kannattaa tietysti kysäistä pomolta, että onko tämä ainoa vaatevaihtoehto. Olen tiskannut monessa keittiössä, eikä koskaan kenelläkään ole ollut kumiessua kummempaa suojavarustusta.
- tiituja
no ompa outoa miksi täytyy olla sadetakki oletkos tärähtänyt vai mitä?
Tavalliset vaatteet käy keittiö-työhön
Ota opikses Joku voipi pitkää suojaessua myös kutsua sadetakiksi melkein samaa kangastahan tuo ja tuiki tarpeellinen normaalien keittiöasun päällä
- kuningatar3
t-paita, työhousut / reisitaskuhousut tms., keittiökengät ja suojaessu jos kokee tarvitsevansa.
- tiskari00
T-paita, kokkihousut, työkengät ja essu. Aina roiskuu jotain päälle joten on hyvä olla essu, sitten housuja ei tarvitse pestä kovin usein koska suurin osa roiskeista menee essuun ja paidalle. Olen myös huomannut että monessa paikassa on käsipaperit loppu eikä kukaan ehdi täydentämään sitä päivän aikana (pistää miettimään peseekö kukaan muu käsiään) joten essuun voi pyyhkiä kätensä. Joskus olen miettinyt pitäisikö ottaa sivuliina.
- minkä laiset?
Onko minkä laiset sadetakki ja housut eli tyyliin rukkan sadevaatteet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1964286"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992823Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1522327Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p8622706 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492233Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302057- 192051
- 851909
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371901Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201876