Talvivaara tuskailee vesiongelmansa kanssa.
Veden joka on myrkyllistä.
Nyt onkin yhtiön aika tarttua toimeen ja palkata yritykseen vesipääjohtaja ratkomaan ongelmaa.
Vesipääjohtaja
8
99
Vastaukset
- Oikea osoite
Pikemminkin ELY:yn olisi tämmöinen henkilö palkattava
- Hitsari Hyvärinen
AAA apina pennanen !! Ketään ei kiinnosta sinut tuhannet , tuhannet jutut ja kommentit. Mee sinne Kalevan kouluun takas!! Taisi amiksen Metalli puolikin sulta mennä tupakkapaikalla !!
- kyllä kiinnostaa
Minua taas kiinnostaa pennasen jutut.
Sinunlaistesi dissailijoiden jutut taas ei kiinnosta.
Joten voit aivan hyvin olla jatkossa kommentoimatta pennasen kirjoituksia !
- j-pennasen isä
Poeka on aena ollunna tuommonen kyselijä, ei siitä sua juttukaveria..heittellöö vuan typeryyksi ilimaan. Nyt minä suamari hermostun sille! NYT TULOO POEJALLE LÄHTÖ TÄSTÄ HUUSHOLLISTA!!!!!!!!!!!!PERRRRR...K...
- Penti Keränen
Ei mitään vitsiä tai järkeä ole enää tuossa hommassa,kun jokaiseen pennasen viestiin laitatte tuon saman jorinanne joko pennasen veljenä, - isänä tai milloin milläkin nimimerkillä.
Luulisi jo hävettävän tuommoinen käytös. - Penti Keränen
Penti Keränen kirjoitti:
Ei mitään vitsiä tai järkeä ole enää tuossa hommassa,kun jokaiseen pennasen viestiin laitatte tuon saman jorinanne joko pennasen veljenä, - isänä tai milloin milläkin nimimerkillä.
Luulisi jo hävettävän tuommoinen käytös.Olen j-pennasen hyvä kaveri,suunnitellaan yhdessä nämä viestit.
- niimpä varmaan
Penti Keränen kirjoitti:
Olen j-pennasen hyvä kaveri,suunnitellaan yhdessä nämä viestit.
Eikö yhtään lapseta laittaa viestejä toisten nimissä ?
- mette m
Sanan VESIPÄÄJOHTAJA voi käsittää monella tavalla riippuen siitä miten se lausutaan. Onko se VESIPÄÄ johtaja vai vesi PÄÄJOHTAJA. Oiskohan tuo varminta palkata vaikka juha fööri sinne ennustelemaan sateet niin tiedetään minne ei kannata laittaa sadettimia haihduttamaan ylimääräistä vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492166- 482015
- 471768
- 361700
- 301566