Pojan hauras mieli

Yle areenassa on mahdollisuus katsoa vielä jonkin aikaa todella koskettava dokumentti kaksisuuntaista sairastavan pojan elämästä ja itsemurhasta: http://areena.yle.fi/tv/869091

34

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma-Nella80

Oon tämän pari kertaa katsonut. Molemmilla kerroilla itkenyt silmät päästä. Kyllä tää niin julma sairaus on. :´(

• suosittelen

Tosi mielenkiintoinen, avoin, rohkea ja hyvin tehty dokumentti kaikin puolin, vaikka itselläni ei ole mitään kokemusta tästä sairaudesta.

• bipo 1

Oli todella rohkea ja avoin ohjelma. Itse tiedostin erilaisuuteni hei 11- vuotiqana ja vuotta myöhemmin minulle silloinen opettja keroi epäilevänsä minun olevan maanis-depresiivinen. Suljin asian moneksi uodeksi sisääni vaikka selvästi kärsin... Nyt 40 vuotta myöhemmin 47 vuotiaana minut laitettiin pois työelämästä ja nyt 50 vuotiaana olen ollut jo kaksi vuotta eläkkeellä. Hyvää on se että, kaksisuuntaisuus helpottaa kun ikää tulee lisää..( Ei tietty päde kaikkiin.) Olen tyytyväinen ja onnellinen kun tapaan mt-yhdistyksessä päivittäin vertaisiani . Kaikkihan eivät ole pibopja aan jotain muuta... Olen löytänyt paikkani tässä yhteisössä ja minun on hyvä elää.

• minä vain

Kyllä oli liikutttava ja rohkea aiheeltaan, äidilläni on myöskin kaksisuuntainen mieliala häiriö, toisinaan hänellä on näitä itsemurha hakuisuutta, lääkitykset ovat kuulema kohdallaan, mutta itsemurha ajatuksia vastaan täytyy taistella.
      Hänellä on kuitenkin hyvä tukijoukko.

• Surullista

on täysin 100 prosenttia selvää että masennus lääkkeet(myrkyt) aiheuttivat tuon älkää koskeko!

Todella surullista pojan ja perheen puolesta. Psykiatrit ovat suuria manipulojia niin en voi vanhempia syyttää.

ssri/snri = täyttä myrkkyä

• lääkkeillä rikottu

Niin surullista, lääkkeiden avullahan tuo lapsi parka sekaiseksi saatiin.

Aina on ollut ja tulee olemaan ihmisiä, jotka eivät osaa kyseenalaistaa asioita, tässäkin teemassa nyt hoetaan vain miten kauhea sairaus tähänkin poikaan iski.

• 1+1234

Hei Löytyykö toi dokkari jostain vielä katsottavaksi?? Itseäkin kiinnostaisi nähdä se juuri tuon SSRI-myrkyllisyyden vuoksi. Voisin betata jo valmiiksi, että sekaisen mielentilan ja itsemurhaan johtaneen kärsimyksen takana on psykiatreilta saadut kamat...

Youtubesta löytyy vastaava dokkari "kaksisuuntasta mielialahäiriötä" "sairastavasta" nuorehkosta miespuoleisesta aikuisesta. Hänen tarinassaan tulee esiin KAIKKI klassiset iatrogeenisen ongelman piirteet. Suosittelen.

• LääkebisnesOnBisnestä

Joo näitä tv-ohjelmia tuotetaan suuryritys-lääkeyhtiöiden tuella avoimesti tai 'pimeästi'- ja tavoite on luoda ihmisiin uskoa 'lääkkeisiin', kun tosiasiassa ihmisen mieli paranee ihan tavalisin konstein ja lääkkeet on huumeita, jotka vaan sekottaa tai alamaannuttaa ihmistä- mutta lihottaa lääkepomojen kukkaroita!

Lääkebisnes On Bisnestä!!

• 125+47

Itsellä ssri-lääkkeet pelastivat henkeni. Sairastan kaksisuuntaista. Että meitä on moneen junaan.

• jaaggo gulta

Eiks tolla dokkarin pojalla ollu litum käytössä loppuaikoina eikä SSRI-lääkkeitä?

• "Lääkkeet" = myrkkyä

alusta puhuttiin jolloin pojan aivot kehittyivät jolloin mieliala myrkkylääkkeet sekoittivat koko pojan tulevaisuuden ja litium oli viimeinen niitti.

• Lito

Itseasiassa tuossa dokkarissa poika oli voinut jo niin pitkään hyvin Litiumin takia että vanhemmat ja muut alkoivat tuumiskella että josko voisivat tiputtaa liton pois.
        Näin sitten tehtiin eli Lito veke.
        Seuraus: itsemurha.

• 1+1234
        Lito kirjoitti:

Itseasiassa tuossa dokkarissa poika oli voinut jo niin pitkään hyvin Litiumin takia että vanhemmat ja muut alkoivat tuumiskella että josko voisivat tiputtaa liton pois.

Vika ei ollut litium pois jättämisessä, koska koko ongelma on lähtökohdiltaan iatrogeeninen. Pojan ongelmat alkoivat "masennuslääkityksen" alettua ja psyykkiset ongelmat pahenivat käytön jatkuessa kunnes sai tuon klassisen ssri:den aiheuttaman "bipo 2" tyypin diagnoosin ja siihen mielentasaajia (mm. litium).

Litiumin poisto myöhemmin aiheutti litiumvieroituspsykoosin, josta poika raportoi epäsuorasti äidilleen sanomalla mm., että haluaa äidin katsovan hänen peräänsä. Todella hyvä merkki siitä, että lapsi huomaa itse ajatuksissaan olevan jotain sekaisin. Tästä raportoi useat ihmiset, jotka ovat mielialalääkevieroituksessa, omia ajatuksia on vaikea ymmärtää tai hallita, sama esim. heroiinivieroituksessa.

Kyllä jo pelkästään tuon dokumentin perusteella voidaan selvästi todeta, että kyseessä on mitä todennäköisimmin ollut psykiatrisen "hoidon" aiheuttama iatrogeeninen mielenterveyden horjuminen tai hajoaminen, joka jatkuvien ja toistuvien arviointi- ja hoitovirheiden myötä on johtanut pojan terveyden ja lopulta hengen ja elämän menetykseen.

Kiitokset AP:lle dokumentin jakamisesta ja kaikille keskustelijoille näkemyksissä. Pitäkään itsenne, läheisenne, ystävänne ja lapsenne suojassa psykiatrialta, tai saatatte päästä tahtomattanne seuraavalle dokumentille.

• 191925i-
        Lito kirjoitti:

Lito = kokeileppa pudottaa heroiini ,alkoholi tai bentsot pois niin katsoppa miten sen jälkeen voit? ja sanotko edelleen että alkoholi tai bentsot yms takia voisit hyvin ja "sairaus palautui " kun lopetat potaskaa jotka yhtä tyhjän kanssa tietävät "psykiatrit" joita en enää lääkäreiksi kutsu niin väittävät aina joka ssri yms myrkyn lopettamisen jällkeen?

Joten pohdippa näitä. Katsoppa vain kaikki ns keksityt (sairaudeksi luokiteltuut normaalit mielen tilan aiheuttaman oireen) esitteet kuten "yleinen ahdistus" , paniikki häiriö ja masennus yms. ESITTEET:

Joissa kerrotaan aluksi ihan perus elämän eri oireista ja leimataan ne sairauden oireiksi ja kuinka ollakkaan joka esitteessä lääke on ratkaisu (KATSOPPA KENEN KUSTANTAMA ON = Lääketehdas joka kerta)

• 191925i-
        1+1234 kirjoitti:

Vika ei ollut litium pois jättämisessä, koska koko ongelma on lähtökohdiltaan iatrogeeninen. Pojan ongelmat alkoivat "masennuslääkityksen" alettua ja psyykkiset ongelmat pahenivat käytön jatkuessa kunnes sai tuon klassisen ssri:den aiheuttaman "bipo 2" tyypin diagnoosin ja siihen mielentasaajia (mm. litium).

Litiumin poisto myöhemmin aiheutti litiumvieroituspsykoosin, josta poika raportoi epäsuorasti äidilleen sanomalla mm., että haluaa äidin katsovan hänen peräänsä. Todella hyvä merkki siitä, että lapsi huomaa itse ajatuksissaan olevan jotain sekaisin. Tästä raportoi useat ihmiset, jotka ovat mielialalääkevieroituksessa, omia ajatuksia on vaikea ymmärtää tai hallita, sama esim. heroiinivieroituksessa.

Kyllä jo pelkästään tuon dokumentin perusteella voidaan selvästi todeta, että kyseessä on mitä todennäköisimmin ollut psykiatrisen "hoidon" aiheuttama iatrogeeninen mielenterveyden horjuminen tai hajoaminen, joka jatkuvien ja toistuvien arviointi- ja hoitovirheiden myötä on johtanut pojan terveyden ja lopulta hengen ja elämän menetykseen.

Kiitokset AP:lle dokumentin jakamisesta ja kaikille keskustelijoille näkemyksissä. Pitäkään itsenne, läheisenne, ystävänne ja lapsenne suojassa psykiatrialta, tai saatatte päästä tahtomattanne seuraavalle dokumentille.

1 1234 = Kiitos selkeästä ja järkevästä viestistä. On kiva nähdä että on viisaita ihmisiä suomen masennusmyrkkyjen ja alkoholin saastuttamassa maassa ja levittäjien ja totuuden kertojien avulla viellä pelastetaan henkiä ja raukkoja ihmisiä jotka noihin myrkkyihin hakeutuu.

Ja Pseudo mielenhäiriö systeemin=psykiatrian poisto on suuri edistymis askel ja aletaan keskittyä oikeisiin häiriöihin ja tuo psykiatria itseasiassa kantaa juuret lähes täsmälliseen ajatusmalliin = Hitlerin aika kausi joissa psykiatrismi alkoi ja nykyään samaa kidutusta tehdään

mutta vaan (anti-fyysisesti) = kemiallisesti eli mieliala "psykotrooppisilla" lääkkeillä psykiatrit saavat rahaa ja myös monet pinttyneisiin sadistisiin piirteisiin nautintoa, sekä lääketehdas tienaa miljardeja, Mutta potilaat (UHRIT) kärsii ja arpeutuu elämän ajaksi.

Sanokaa EI jokaiselle antipsykootille ssri/snri ja muulle mielialamyrkyille ja hoitakaa luonnollisesti mitä ikinä se vaatikaan. Ja leimatkaa psykiatrit pseudolääkäreiksi /sadisteiksi. Monta tuttavaani on jo menettänyt elämänsä fyysisestit ja muut henkisesti tämä takia, Mutta itse pakenin ja tiedän kaiken heiän lääke ja muista todellisista tarkoituksista.

Siksi levitänkin vain auttaakseen viattomia ihmisiä ja pyyhkimään tuon syövän = psykiatria ja toivon että edes jotkut levittävät totuutta enemmän ja pelastavat itsensä tai läheisensä.

PS jos teidän läheisillenne on käynyt jotain tai on sydävaurioita tai muuta ja on ollut psykiatrisessa laitoksessa (kidutuksessa) Niin tehkää välittömästi haaste tai laittakaa lääkkeitä antaneet psykiatrit (pseudo lääkärit) vastuuseen

Sillä älkää uskoko Nuoren tai alle 70v normaali terveen ihmisen (sydänkohtauksiin!!!) ne ovat MYRKYTYSKUOLEMIA JOTKA LEIMATAAN "huonoksi tuuriksi tai ihmisen perus sairaudeksi" ÄLKÄÄ USKOKO!

Voimia kaikille kehen tämä psykiatri on vaikuttaneet itselle tai läheisille. Psykiatri = Kuolemaa.

• 123´+548

Onko jollain sen dokkarin nimeä tai jotain muuta linkkiä siihen? AP-linkki on mennyt jo vanhaksi.

• truth theory
    • 191925i-

Ja tässä sinulle viellä materiaalia julmasta tosiasiasta (kemiallisesta kiduttamisesta nimeltä mieliala lääkkeet)
      Ole hyvä ja kiitos että yrität auttaa ja levittää selväksi karun ja hyvin kauhean todellisuuden joka koskee suomea esim todella paljon eli = Mieliala myrkkyjen määrääminen ja laillisuus!

http://www.youtube.com/watch?v=gvdBSSUviys

Varoitan että erittäin shokeeraava dokumentti mutta tämän avulla voidaan pelastaa ihmisiä ja läheisiänne joten suosittelen katsomaan!

• tohtorisetä

voi herranjestas nyt...syökää vaan lääkkeenne. "kemiallinen kidutus nimeltä mieliala lääkkeet"...kiesus sentään. Ota ne lääkkeet ihan vaan kiltisti.

• Tänään olet

pönttö.

• freudi

Kyllä joidenkin lääkevastaisuus vaan ihmetyttää. No siinäkös sotkette elämänne.

• hggffddss

Ihan vaan tiedoksi sinulle (ja muille lääketehdaidn lampaille)

- itse en ole ollut niin sekaisin, kun mielenterveyslääkkeitä syödessäni. Muutuin aivan toiseksi ihmiseksi, mielialat heittelivät, mielessä itsetuhoisuus, ajatukset sairaita elleivät jopa psykoottistasoisia, lihoaminen, muistin ja tunteiden totaalinen sammuminen jne

- lääkkeistä vierottautumiseen lupaa en saanut, sillä mielenterveyssairauteni oli niin paha

- nyt kaksi vuotta ilman lääkkeitä, eikä mitään sekoilua ole ollut vaan päinvastoin, sain elämäni takaisin

• Freudin Sigge
        hggffddss kirjoitti:

- itse en ole ollut niin sekaisin, kun mielenterveyslääkkeitä syödessäni. Muutuin aivan toiseksi ihmiseksi, mielialat heittelivät, mielessä itsetuhoisuus, ajatukset sairaita elleivät jopa psykoottistasoisia, lihoaminen, muistin ja tunteiden totaalinen sammuminen jne

- lääkkeistä vierottautumiseen lupaa en saanut, sillä mielenterveyssairauteni oli niin paha

- nyt kaksi vuotta ilman lääkkeitä, eikä mitään sekoilua ole ollut vaan päinvastoin, sain elämäni takaisin

just joo...

• 11+11+11+11
        hggffddss kirjoitti:

Tarinasi on erittäin tuttu psykiatrisesta maailmasta. Parantuminen alkaa, kun hommautuu eroon psykiatrisesta "hoidosta". Toivottavasti kaikki on sinulle nyt paremmin. Jos elämä tuo eteen jotain järkyttävää tai muuta joka saa mielen matalaksi muistathan hakea apua psykoterapiasta ja psykiatrian puoskarit työttömäksi. Huumeet on narkkareille.

• nehmen sie helf?
        11+11+11+11 kirjoitti:

Tarinasi on erittäin tuttu psykiatrisesta maailmasta. Parantuminen alkaa, kun hommautuu eroon psykiatrisesta "hoidosta". Toivottavasti kaikki on sinulle nyt paremmin. Jos elämä tuo eteen jotain järkyttävää tai muuta joka saa mielen matalaksi muistathan hakea apua psykoterapiasta ja psykiatrian puoskarit työttömäksi. Huumeet on narkkareille.

varsin sekava kirjoitus...

• 191925i-
        hggffddss kirjoitti:

hggffddss: Täysin sama kaava monella tuntemallani joka SELVIYTYI ja lopetti lääkkeet! ja olen iloinen puolestasi ja elämäsi ei voi kuin parantua kun et enää lääkeisiin kajoa ja myös pelastat viellä läheisiä kun kerrot kokemuksiasi ja tosiasioita näistä MIELIALA-MYRKYISTÄ (ssri/snri antipsykootit )

Hyvää onnellisen loppuelämäsi alkua :)

Toivon sinulle ja läheisillesi kaikkea hyvää. Olit älykäs ja selvisit vähin vammoin!
        Psykiatria = PiiloNazismis ja laillista myrkytystä ja rahan-ahneutta

ja Nazismi ei ole mikään pelkkä rasismin muoto vaan sairas elämänkatsomus miltei täysin sama kaava kuin psykiatrismissä ("ajatusmalli"= miltei kaikki ovat sairaita ja he pitävät poistaa henkisesti "MIELIALA MYRKYILLÄ" tai fyysisesti "NS MURHILLA/TAPOILLA LÄÄKKEIDEN AVULLA" ennen se oli vain ilmeisempää, nyt sillä tehdään enemmän rahaa ja huomaamattomat strategiat ainakin niin ne luulivat.

Mutta on anti ihmisiä jotka vaikka kuolisivat jotta ihmisten kuten myös eläimien kärsimys ja myrkytys ja henkinen/fyysinen vaurioituminen poistuisi.

Itse olen juuri tälläinen eli en ikinä hyväksy murhaamista enkä väkivaltaa mutta ottaisin luodin jos se pysäyttäisi eläinten ja ihmisten eli viattomien kärsimyksen tai pistäisi lopun alun sille. Ja psykiatrit pitäisi leimata loppuelämäksi = Rikollisiksi.

Minun silmissäni heidän leimansa (auswitchin tohtoreiden vertauskuvana) pysyy heissä ikuisesti ja ei poistu kuten ei myöskään esim lasten hyväksikäyttäjät/murhaajat tai eläinten kidutukseen osallistuneet vapaaehtoiset.

• 191925i-
        11+11+11+11 kirjoitti:

11 11 11 11: Täysin samaa mieltä paitsi ainoa mistä en ole samaa mieltä nykyään että on psykoterapeuttien tuntipalkat aivan liian isoja (90e 45min istumisesta)

Ja on liikaa epä päteviä =pelkän "tutkinnon avulla" hoitavia tunareita jotka eivät osaa samaistua eli ei osaa auttaa. Vähän kuin huippu näyttelijäksi / muusikoksi pääsisi pelkillä papereilla(tutkinnoilla) Mitä ei tapahdu.

• sigmund
        191925i- kirjoitti:

hggffddss: Täysin sama kaava monella tuntemallani joka SELVIYTYI ja lopetti lääkkeet! ja olen iloinen puolestasi ja elämäsi ei voi kuin parantua kun et enää lääkeisiin kajoa ja myös pelastat viellä läheisiä kun kerrot kokemuksiasi ja tosiasioita näistä MIELIALA-MYRKYISTÄ (ssri/snri antipsykootit )

Hyvää onnellisen loppuelämäsi alkua :)

Toivon sinulle ja läheisillesi kaikkea hyvää. Olit älykäs ja selvisit vähin vammoin!
        Psykiatria = PiiloNazismis ja laillista myrkytystä ja rahan-ahneutta

ja Nazismi ei ole mikään pelkkä rasismin muoto vaan sairas elämänkatsomus miltei täysin sama kaava kuin psykiatrismissä ("ajatusmalli"= miltei kaikki ovat sairaita ja he pitävät poistaa henkisesti "MIELIALA MYRKYILLÄ" tai fyysisesti "NS MURHILLA/TAPOILLA LÄÄKKEIDEN AVULLA" ennen se oli vain ilmeisempää, nyt sillä tehdään enemmän rahaa ja huomaamattomat strategiat ainakin niin ne luulivat.

Mutta on anti ihmisiä jotka vaikka kuolisivat jotta ihmisten kuten myös eläimien kärsimys ja myrkytys ja henkinen/fyysinen vaurioituminen poistuisi.

Itse olen juuri tälläinen eli en ikinä hyväksy murhaamista enkä väkivaltaa mutta ottaisin luodin jos se pysäyttäisi eläinten ja ihmisten eli viattomien kärsimyksen tai pistäisi lopun alun sille. Ja psykiatrit pitäisi leimata loppuelämäksi = Rikollisiksi.

Minun silmissäni heidän leimansa (auswitchin tohtoreiden vertauskuvana) pysyy heissä ikuisesti ja ei poistu kuten ei myöskään esim lasten hyväksikäyttäjät/murhaajat tai eläinten kidutukseen osallistuneet vapaaehtoiset.

Viestisi kirjoitettu klo.05:49 ja melkoisissa vauhdeissa.
        Huomaathan kaiketi itsekin että kirjoituksesi kääntyvät sanomaasi vastaan?
        Tommosta tulee kun jättää lääkkeensä ja tämän kun nyt tässä sanon suoraan ts.kirjoitan, niin tiedän sen satuttavan. Mutta kehoitan sua ottamaan lääkkeesi pikaisesti ja lopeta toi kiihkoileva propaganda lääkkeitä vastaan. Se ei tee hyvää kenellekään.

• Luonto on paras! =)
        sigmund kirjoitti:

Viestisi kirjoitettu klo.05:49 ja melkoisissa vauhdeissa.
        Huomaathan kaiketi itsekin että kirjoituksesi kääntyvät sanomaasi vastaan?
        Tommosta tulee kun jättää lääkkeensä ja tämän kun nyt tässä sanon suoraan ts.kirjoitan, niin tiedän sen satuttavan. Mutta kehoitan sua ottamaan lääkkeesi pikaisesti ja lopeta toi kiihkoileva propaganda lääkkeitä vastaan. Se ei tee hyvää kenellekään.

Et taida tietää edes mistä puhut? Sinä saat jatkaa myrkkyjesi syömistä niin paljon kuin haluat mutta viattomat ja muut ihmiset joilla kaikilla mahdollisuus parantua niin on sinun AIVAN TURHA yrittää pinttyneenä ja vihaisena saada muutkin syömään ssri/snri yms myrkkyjä.

Huomaa kyllä selvästi "sigmund" kirjoituksestasi että elämäsi ei mene hyvin ja haluat pahaa oloasi levittää muille (helppohan se on haluta samaan junaan muita kun on itse jo montussa)

No joka tapauksessa toivottavasti kaikki te hyvää haluavat ihmiset pysytte erossa mieliala-myrkyistä. Niin ette tule tuollaiseksi kun tuo.

TEILLÄ ON MAHDOLLISUUS Vaikka mihin! älkää vain ottako lääkkeitä tai kuunnelko tuollaisia kuten edellinen kirjoittaja, siinä toistuu sama kaava kuin ns "kiihkouskovaisilla" tai "psykiatreilla"

Valitkaa ELÄMÄ ja LUONTO! älkää MYRKKYJÄ.

Elämä hymyilee ja aurinko paistaa. Ja Luonto on ihana parantaja.

Toivon teille lääkkeet lopettaneet tai lääkkeistä kieltäytyneille KAIKKEA HYVÄÄ! :)

Älkää antako tuollaisten
        (Lääke"myrkky" myönteiisten pilata mahdollisuuksianne)

• huolestunut..
        Luonto on paras! =) kirjoitti:

Et taida tietää edes mistä puhut? Sinä saat jatkaa myrkkyjesi syömistä niin paljon kuin haluat mutta viattomat ja muut ihmiset joilla kaikilla mahdollisuus parantua niin on sinun AIVAN TURHA yrittää pinttyneenä ja vihaisena saada muutkin syömään ssri/snri yms myrkkyjä.

Huomaa kyllä selvästi "sigmund" kirjoituksestasi että elämäsi ei mene hyvin ja haluat pahaa oloasi levittää muille (helppohan se on haluta samaan junaan muita kun on itse jo montussa)

No joka tapauksessa toivottavasti kaikki te hyvää haluavat ihmiset pysytte erossa mieliala-myrkyistä. Niin ette tule tuollaiseksi kun tuo.

TEILLÄ ON MAHDOLLISUUS Vaikka mihin! älkää vain ottako lääkkeitä tai kuunnelko tuollaisia kuten edellinen kirjoittaja, siinä toistuu sama kaava kuin ns "kiihkouskovaisilla" tai "psykiatreilla"

Valitkaa ELÄMÄ ja LUONTO! älkää MYRKKYJÄ.

Elämä hymyilee ja aurinko paistaa. Ja Luonto on ihana parantaja.

Toivon teille lääkkeet lopettaneet tai lääkkeistä kieltäytyneille KAIKKEA HYVÄÄ! :)

Älkää antako tuollaisten
        (Lääke"myrkky" myönteiisten pilata mahdollisuuksianne)

Maniaa pukkaa näköjään...

• cchr

Kukaan ei kinastele kanssasi "huolestunut" joten voit pälpättää yksinäsi kuinka paljon vaan.

Älä pahaa oloa muille pura ja toivo. Anna muitten olla iloisia ja elää elämää ja nauttia siitä.

Kuitenkin Mahtava dokumentti tuo psykiatriasta kertova ja surullinen tarina tuon pojan hauras mieli dokkari. Siinä lääkkeet vei kauniin ja viattoman pojan ja surettaa heidän vanhemmat.

Mutta lääkeyhtiöiden syy se oli joten toivon että vanhemmat ovat hyväksyneet etteivät itse tehneet mitään väärää (tahallisesti)

Kaikkea hyvää! ja muistakaa mania ja kaksisuuntainen häiriö yms yli sadat ovat vain keksittyjä sairauksia jotka ovat oikeasti elämän tilanteen aiheuttamia häiriö tiloja.

Säälin niitä ketkä lääkkeitä vetävät ja eivät ole aikeissaan lopettaakkaan. kuten tuo edellinen puoskari.

Elämä on ihanaa! ;)

• cchr

* ja niin olette tekin joten älkää tuhoko/rikkoko itseänne psykiatri lääke (myrkyillä)

Kauniita unia kaikille! :)

• daffafafafafafaf

• khfkl

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3995
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      88
      1972
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1841
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      54
      1448
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1442
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1385
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      99
      1312
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1196
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1053
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      115
      1050
    Aihe