MP jengejä kadehditaan

kade ruikuttaja

Oletteko huomanneet miten paljon nämä meidän pyörät aiheuttavat joissain henkilöissä kateutta ja katkeruutta? Se on vaan niin tosiasia että näitä ei saa kovin pienellä rahalla itselleen ja töissä ainakin täytyy olla jos aikoo pyörän hankkia ja alkaa tätä touhua ylipäätään harrastamaan.

Pelkät vakuutusmaksutkin vuositasolla ovat n 350-800e Ja kunnon varusteet maksavat sitten jo n 2000e. Kypärä, ajosaappaat, hanskat, ajotakki/housut, ajolasit yms yms. Polttoaine syö rahaa kuukaudessa usean satasen, riippuen millaisia reittisuunnitelmia kulloinkin on.

Kotimaan erilaiset rallitapahtumat jäsenmaksuineen, juomineen ja yöpymisineen maksavat minia satoja nekin. Ulkomaille kun lähdetään niin kukkaron on syytä olla lyönnissä, siellä sitä rahaa vasta palaa, ja jo laivamatkat pelkästään maksavat jäsenalennuksineen n 300-600e, riippuen reitistä.

Tämä kaikki nippuun niin ei yhtään ole ihmekkään että joissain se aiheuttaa suurta tuskaa ja kateutta, kaikilla vain ei ole ehkä koskaan mahdollisuutta alkaa tätä harrastamaan. Minulla on ollut se hyvä asia että olen saanut tehdä töitä jo nuoresta ja edelleenkin olen melko hyvässä asemassa työelämässä ja siten minulla on tähän yllämainittuun harrastukseen kaikki edellytykset olemassa.

Olen nauttinut elämästäni täysin siamauksin aina ja tehnyt lukuisia reissuja ulkomaille ja joista pisin reissuni on vienyt aina Gibralttarille asti ja siitä yli Afrikan puolelle. Tästä reissusta on paljon kuvia ja matkakertomus ns oikealla alan osastolla :)

Hyvää kevään odotteluja!

12

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porilainen tyyppi

      Vedä ny vakoos ainoastaan itsensä materiaalilla löytävät on henkisesti heikkoja itsellä kortti ja rahaa niin että ranteet notkuu mutta elämässä on muutakin kun nahka homojen perseen nuolenta.

    • jytäjammu

      Myöhäiskeskiikäisendiplomiinsinöörinomahyväistäpaatosta!

    • dnviubwjwkv

      Pitää olla oikeen töissä, että voi harrastaa mopoilua. Sekös ihmisiä katkeroittaa. Taisit olla provo. Varusteetkin 2000e, bensaa pitää ostaa ja vakuutuksetkin. Voi kun joskus yltäisin tuollaiseen.....Niin pyöräkin maksaa 25000e. On kyllä eliitti touhua, matkakertomuksesta Gibraltalta puhumattakaan.

      Opettele ensi reissulla edes pilkkusäännöt, jos oikeen alan osastolle kirjoitat, tai sitten käytä nimimerkkiä, ettet anna yksinkertaista kuvaa itsestäsi

    • Huva muija uuuh

      Mikä siinä onkaan, että huonon itsetunnon omaavat 50 äijät hankkii "mopon" ja kaikenmaailman hipsunhapsu värmeet ja tinkeltankelit. Poraa reikiä pakoputkeen, että oikeen kuuluu ja paukkuu. Oliskohan syynä se, että muijien huomioo ei enää muuten saa? Se on vähän kuin treffipalstoilla on "mainos" mies 50 hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan, no varmaan joo, kun ei enään muuhun pysty, hhhahahhh.

    • olet erehtynyt

      Voi herran arse...

      Jos olisi vähänkään järkeä, lentäisit jonnekin ulkomaille ja vuokraisit pyörän sieltä.Ei mitään massiivisia maksuja tms paskaa vaan pelkkää ajoa haluamassasi maassa ja nähtävyyksien katselua.Sitten lento kotiin ja maksaminen pyörästä loppui siihen.

      Mutta ei, pitää ostaa suomessa kallis pyörä jotta sitä pääsee hieromaan autotallin eteen ja näyttämään naapureille että kattokaa mulla on rahaa.

      Dorka.
      Naapurit nauraa sulle, ne käy siellä ulkomailla ajelemassa kun sinä jylläät loskan seassa :D

    • OOON HETERO!!!!!!!!!

      MOOTTORIJENGILÄISET NUSSIVAT TOISIAAN OIKEASTI NIITTEN KARVAKYRPIEN KERHOTALOSSA IMIEN TOISTENSA MULUKUJA!! JA YKSI RUOSKII, TIETENKIN KÄSIRAUDOISSA. SIKS NE PUKEUTUU NAHKAANKIN!!!! TÄÄ ON TOTTA!

      PS. ÄLÄ VALITA KIRJOTUSVIRHEISTÄ!!

      • Vatun appari

        et osaa kirjottaa, sulla on varmaan apupyörät mopossaki


      • hooomooo39v
        Vatun appari kirjoitti:

        et osaa kirjottaa, sulla on varmaan apupyörät mopossaki

        voin sanoa että olet oikeassa minä olen gay enkä häpeäkkään sitä ja olen olllut poikein pantavana useasti ulvilan diablosin tiloissa . minä en sitä pidä pahana olen homo tunnettu vielä


      • Isopäädesantti
        hooomooo39v kirjoitti:

        voin sanoa että olet oikeassa minä olen gay enkä häpeäkkään sitä ja olen olllut poikein pantavana useasti ulvilan diablosin tiloissa . minä en sitä pidä pahana olen homo tunnettu vielä

        Painu takasi Venäjälle, ei sua kukaan tänne haluu.


    • nou kade

      Kukaan ei ole tarkoittanutkaan rehellisiä moottoripyöräilijöitä te olette asia erikseen . rikollis homot erikseen joilla ei mitään pyörää edes ole

    • joijijnkjbnjhbjhb

      ..........

    • vanhamuija

      Olen ikääntyvä heteronainen, koulutettu, työssäkäyvä ja ilman suurempia ongelmia. Ihan vain tiedoksi, että:

      -moottoripyörät ja niitä ajavat miehet eivät ole koskaan (edes silloin nuorena) kääntäneet päätäni muuta kuin niistä pois päin

      -inhoan moottoripyörien meteliä ja bensankatkua

      -en näe moottoripyöräilyssä mitään järkeä

      -en ymmärrä moottoripyöräilyn viehätystä

      -edellisistä seikoista johtuen en myöskään tunne minkäänlaista kateutta moottoripyöräilijöitä kohtaan.

      Kiitos, kun luit ja hyvää kesän jatkoa kaikille!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe