Hyviä Minecraft videoita

Minecraft-isä

Lapseni (7v) katselee noita Minecraft videoita jatkuvasti.Ongelma vaan,että monissa käytetään pienemmille lapsille sopimatonta kieltä,kirosanoja vilisee ja puheenaiheet välillä sopimattomia.En väitä etteikö hän jo noita kirosanoja osaisi,mutta välillä nuo keskusteluaiheet ovat K18. Exel80 & JOP on suosikki ja se taitaa olla ihan ok,paitsi niissä streameissa kun on muitakin mukana.Eikä poika itsekään niitstä muista niin välitä.Jos joku tietää nuoremmille lapsille sopivia videontekijöitä,ottaisin vihjeitä vastaan.

9

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä kans

      Saattaa olla ettei juurikaan löydy,niissä on kait usein jotain 13-15 vuotiaita ja ne on melkein pahimpia,kun ovat olevinaan niin isoja.Kielenkäyttö sen mukasta ;) . Meillä vähän vanhemmat lapset mutta JOP kanssa suosikki silloin kun pelaa Exelin kanssa tai yksin.

    • Äippä78

      Meilläkin tuota peliä kinutaan ;) Minkä ikäisille peli on tarkoitettu? Jos olen oikein ymmärtänyt,siinä ei väkivaltaa tms ole?

      • VanhemmatWTH?

        Saa taas repeillä täällä suomikakkosessa.
        T. 17v

        ps. Minecraft on kaikenikäisille


    • Monet

      Meillä myös tuo on suosittu peli jota pelataan itse ja videoita katsellaan joka päivä,viikonloppuisin monta tuntia. Exel80 kanava taitaa olla suosituin mutta on katsottu paljon muitakin. Uusin löytö on juurikin nuoremman tekijän shyee12 muistaakseni oli tuo tunnus. Ei kovin tunnettu ainakaan vielä mutta meillä on katsottu joka video. Mielestäni ne ainakin sopivat pienilläkin ja silti o laadukkaasti tehty. Niitä on niin paljon siellä ja osa ihan roskaakin. thepoika myös on nuorempi tekijä ja sitäkin joskus katseli,en nyt muista minkälaisia olivat.

    • Hymyhemmo98

      Itse ole kyseistä peliä pelaava poika. En kiroile (ainakaan pajon, koska kotona siinä asiassa tiukka kuri) Jos lapseltasi löytyy myös Minecraft hän voi tulla pelaamaan serverilleni. Siellä ei saa nimen omaan kiroilla tai rikkoa toisten rakennelmia. Serverillä on erillinen PvP maila, mutta sinne ei ole pakko mennä. YouTube kanavalle tulee videota ja kaverit joitten kanssa pelaan eivät myöskään kiroile. YouTuben ja serverin sisältö pysyy Minecraftin ikärajassa (k 7) niin pitkään kun mä niitä hoidan. Alhaalla linkit.

      YouTube http://youtube.com/user/Hymyhemmo

      Serverin nettisivu http://timanttimine.beastnode.net/

      Itse täytin juuri tänään 15 ja yritän kehittää omalla tavalla kaiken ikäisille kaikkea. Lisäksi haluaisin, että kaikista yli 12 vuotiaista ei ajateltaisi pahaa.

      Tässä nettikauppani (oma 4H yritys) kauppa.muurahaiset.net

    • Minecraft-isä

      Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille. Hymyhemmo,samaa mieltä kanssasi,ei saisi yleistää.

    • tietääkseni...

      eikö vallaton100 ois semmone mun mielest kirkosanoi ei ooo ku oon jotain kattounu

    • Tää on hyvä
    • Anonyymi

      Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe