Hyviä Minecraft videoita

Minecraft-isä

Lapseni (7v) katselee noita Minecraft videoita jatkuvasti.Ongelma vaan,että monissa käytetään pienemmille lapsille sopimatonta kieltä,kirosanoja vilisee ja puheenaiheet välillä sopimattomia.En väitä etteikö hän jo noita kirosanoja osaisi,mutta välillä nuo keskusteluaiheet ovat K18. Exel80 & JOP on suosikki ja se taitaa olla ihan ok,paitsi niissä streameissa kun on muitakin mukana.Eikä poika itsekään niitstä muista niin välitä.Jos joku tietää nuoremmille lapsille sopivia videontekijöitä,ottaisin vihjeitä vastaan.

9

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä kans

Saattaa olla ettei juurikaan löydy,niissä on kait usein jotain 13-15 vuotiaita ja ne on melkein pahimpia,kun ovat olevinaan niin isoja.Kielenkäyttö sen mukasta ;) . Meillä vähän vanhemmat lapset mutta JOP kanssa suosikki silloin kun pelaa Exelin kanssa tai yksin.

• Äippä78

Meilläkin tuota peliä kinutaan ;) Minkä ikäisille peli on tarkoitettu? Jos olen oikein ymmärtänyt,siinä ei väkivaltaa tms ole?

• VanhemmatWTH?

Saa taas repeillä täällä suomikakkosessa.
        T. 17v

ps. Minecraft on kaikenikäisille

• Monet

Meillä myös tuo on suosittu peli jota pelataan itse ja videoita katsellaan joka päivä,viikonloppuisin monta tuntia. Exel80 kanava taitaa olla suosituin mutta on katsottu paljon muitakin. Uusin löytö on juurikin nuoremman tekijän shyee12 muistaakseni oli tuo tunnus. Ei kovin tunnettu ainakaan vielä mutta meillä on katsottu joka video. Mielestäni ne ainakin sopivat pienilläkin ja silti o laadukkaasti tehty. Niitä on niin paljon siellä ja osa ihan roskaakin. thepoika myös on nuorempi tekijä ja sitäkin joskus katseli,en nyt muista minkälaisia olivat.

• Hymyhemmo98

Itse ole kyseistä peliä pelaava poika. En kiroile (ainakaan pajon, koska kotona siinä asiassa tiukka kuri) Jos lapseltasi löytyy myös Minecraft hän voi tulla pelaamaan serverilleni. Siellä ei saa nimen omaan kiroilla tai rikkoa toisten rakennelmia. Serverillä on erillinen PvP maila, mutta sinne ei ole pakko mennä. YouTube kanavalle tulee videota ja kaverit joitten kanssa pelaan eivät myöskään kiroile. YouTuben ja serverin sisältö pysyy Minecraftin ikärajassa (k 7) niin pitkään kun mä niitä hoidan. Alhaalla linkit.

YouTube http://youtube.com/user/Hymyhemmo

Serverin nettisivu http://timanttimine.beastnode.net/

Itse täytin juuri tänään 15 ja yritän kehittää omalla tavalla kaiken ikäisille kaikkea. Lisäksi haluaisin, että kaikista yli 12 vuotiaista ei ajateltaisi pahaa.

Tässä nettikauppani (oma 4H yritys) kauppa.muurahaiset.net

• Minecraft-isä

Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille. Hymyhemmo,samaa mieltä kanssasi,ei saisi yleistää.

• tietääkseni...

eikö vallaton100 ois semmone mun mielest kirkosanoi ei ooo ku oon jotain kattounu

• Tää on hyvä
    • Anonyymi

Uusi Minecraft serveri on avautumassa pian. PlanetCraft nimeltään, johon on käytetty suuria määriä aikaa ja vaivaa. PlanetCraft tarjoaa kokemustasi pelaamiseen, survivaliin, graftailuun, kylien tekemiseen, taistelua kaaoksessa yms.
      -
      Kuulin samalla tietoa, että he ovat hakemassa lisää ylläpito täydennystä, jos olet kiinnostunut kukin ylläpitoon nyt sinulla on mahdollisuus!
      -
      DISCORD: https://discord.planetcraft.fi/
      VERKKOSIVUSTO: https://planetcraft.fi/

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe