World of Tanks huijarit!!

pelaaja2

Pelasin tässä äskettäin World of Tanksia parin kaverin kanssa. Olimme samassa osastossa, ja joukkueemme joutui puollustaman lippua.
Peli alkoi normaalisti, mutta oli ohi jo alle 2 minuutissa. Tämä ihmetytti. Pelaajien on pakko olla jotakin huijareita. Raskaat tankit eivät edes kerkeä liikua niin nopeasti ampuma-asemiin. Ensimmäinen tankki joukkueestamme hajosi jo 10 sekunnissa, ja seuraava heti sen jälkeen. Minuutissa oli puolet hajonneet, eikä kukaan missään vaiheessa nähnyt vihollisia. Outoa. Itselläni oli käytössä Tiger - tankki, ja kuolin ensimmäisestä osumasta. Pelaajat joukkueestamme hejosi yksi kerralaan, ennenkuin kerkesimme edes asemiin. Pelissä ei ollut yhtään telatykkiä.

Onko kukaan kokenut saman? Onko tämä yleistä, ja mihin minun pitäisi reportoida tapahtuneesta? Yhden pelaajan nimi on: Gnampf65 .
Olen toisenkin kerran pelannut häntä vastaan, ja varmasti huijaa, sillä ammuin Tigerilläni hänen KV-1 vastaan. Amukset vain kimposivat pois. Mihin pitäisi reportoida asiasta?

68

6067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdoshg

      Raportoi äitille.

    • Pekoni

      Lähetä suoraa sähköpostia kehittäjälle.

    • Kummajuttul

      Onko replayta? Jos on päällä ja et tiedä mista ne löydät niin : C asema Sieltä etit games ja sieltä Wot ja sieltä replays

    • Wottia pelannut

      Tuo KV-1 ei ole huijausta. Elä ammu suoraan turrettiin edes Tigerilla se ei läpäise. Wotissa on erittäin tarkasti mallinnettu panssarivaunujen heikot ja kovemmat kohdat, kimmotus kulmat, läpäisykohdat, nopeudet. Panssarivaunut on rakennettu niin että jos sitä ampuu keulaan siitä ei mene läpi etenkään turretista. Ja kuten kummajuttu kysyi jo onko replayta

      • tierX

        Missä kentässä tämä tapahtui? wottia suht paljon pelanneena tiedän että joskus matsit on ohi hemmetin äkkiä, jos scoutti on asiansa tunteva ja kenttä avoin, voi tuho tulla nopeasti, en usko että kenelläkään on huijausohjelmaa joka vaikuttaa kaikkiin 15 pelaajaan,laita vaunun johtajalle 6:s aisti koulutukseen ellei sulla jo sitä ole? joskus häviää ja joskus voittaa;)


      • Tiger I

        Muutenvaan Tiger I paras tykillä on 201mm läpäsy et mitenvaan oikeasti koko vitun kv-1:kkösen torni lähtee irti no ei välttid ny irti.


      • Lammas80G

        Turrent.. turrent. Heh jos et ole huomannut niin tämä suomenkielinen keskustelupalsta ! LammasJoten käytä tuon turrentin sijaan suomenkielistä sanaa Torni , siis panssarivaunun TORNI.


      • JyrpäIllu

        Wg itsessään jo huijaa pelaajia , ilman premiumaikaa et tule voittamaan kuin .. 3/10 matseista.
        Ja tällaisista kirjoituksista missä paljastetaan kusetteja firma ,voi saada bannia heidän peräreikä pelissään .
        Surkein F2P paska mikä koskaan luotu.

        Tomato noobs and wg funboys älkää ottako itseenne .


      • Wefuli360

        Itse olen kokenut saman kyseessä voisi olla aimbot ja muita hackseja mutta kyllä sun pitäis Tiger 1 läpästä KV 1 panssari lähes mistävaan kun sulla on 8,8 tykki varmastijoku huijaus oli päällä!


    • Minä

      Yritin pelata sitä ja latasin sen eilen. Kun avasin sen se jumitti kohtaan päivitetään ja ilmoitti että peliä ei voi avata. Mikä avuksi

    • Retustan

      Pelin ongelmana pitäisin toisten pelaajien jatkuva nälviminen.
      Etenkin nuorempi pelaaja voi turhautua kun se on jokapäiväistä päänaukomista.

      Itseäni ottaa nuppiin se hiivatin nob,nob ja nob.

      Keskenkasvuisten jauhamista.
      Peli menee miten menee,mutta nämä tosikot pilaavat muuten ihan hyvän pelin.

      Suurin osa pelaajista on fiksua porukkaa mutta sitten on nämä löylynlyömät.
      Ei voi mitään jos äiti ei nostanut mettässä joka kannon kohdalla. :))

      • tankii

        joo täysin murkkuikäsen jauhamista noobit. Näillä makarooneilla on äiteen tissi mielessä vielä ja itse en ole koskaan edes vilkaissut viestejä ja jos olen olen avoimesti vittuillut näille munamiehille. Eipä ole sen koommin kuulunut kommenttia ja jos kuuluu, osataan se vittulilu täälläkin sillä kun yksi finski vastaa 10 vittuilevaa vanjan pojua. Väliin olen 6 tankkia tuhonnut kun vastapuoli ei varo mutta mikäs ihme olis jos pelissä on tekaistuja nimimerkkejä jotka toimivat pelin koodaajan mukaan. Ei ole mikään ongelma laittaa konetta pelaan ihmisiä vastaan!


    • pelailija2

      Älä ota siitä huutelusta ittees.ne on ääliöitä. Älä ole huomaavinasi semmosta ;-)

    • saatananpoika

      ei vittu mitä paskaa, alkuperäinen viestinkirjoittaja hanki elämä.....

    • ...

      onnittelut saatananpoika, olet juuri sellainen henkilö jonka retustan kuvaili tuossa ylempänä.

    • KV-1

      mitä jos world of tanks ei toimi kun se vaan sanoo no connect server mitä pitää tehdä

      • Samajuttu

        On sama ongelma. Se on varmaa niitten palvelinongelma, eli et voi tehä muutakuin odottaa. Tai sitten vika voi olla teidän nettiyhteydessä mutta luulisi että se on palvelinongelma. Eli mikäli netti toimii teillä muuten hyvin niin voit vain oottaa että ne korjaa asian. :D


      • kv-1
        Samajuttu kirjoitti:

        On sama ongelma. Se on varmaa niitten palvelinongelma, eli et voi tehä muutakuin odottaa. Tai sitten vika voi olla teidän nettiyhteydessä mutta luulisi että se on palvelinongelma. Eli mikäli netti toimii teillä muuten hyvin niin voit vain oottaa että ne korjaa asian. :D

        mitä jos se ei korjaudu?


      • Noob

        Sinulla todennäköisesti Windowsin palomuuri blockaa tuon Wot:n. Itsellä vika löytyi tuolta!
        (Wot clientille sallittuna oli vain yksityiset verkot, pitää olla myös julkiset!)

        Jos et löydä, niin asenna client uudestaan ja kun palomuuri kysyy lupaa, laita raksi myös julkisiin verkkoihin.


      • wot6
        Noob kirjoitti:

        Sinulla todennäköisesti Windowsin palomuuri blockaa tuon Wot:n. Itsellä vika löytyi tuolta!
        (Wot clientille sallittuna oli vain yksityiset verkot, pitää olla myös julkiset!)

        Jos et löydä, niin asenna client uudestaan ja kun palomuuri kysyy lupaa, laita raksi myös julkisiin verkkoihin.

        kiitos mullakin oli sama ongelma mut ei enää


    • Tiikeri

      Puppua, kasikasilla mennään jo 200mm penetraatioon. Siinä ei KV:t auta. Voi olla totta KV 3:ssa tai 4:ssa, mutta ykkösen turretti ei tuota ongelmaa. Kysehän on Arcade peli, eli ei ole oikea simulaatio kyseessä.

    • KV-1

      ei ole korjautunut vieläkään vittu

    • nolla2

      Huom. Siihen vaikuttaa etäisyys ja kulmaus

    • Mamman poika =)

      Hei kun tankit on vastakkain , piippuni on toisen tankin sisällä, tehtävät toimet jotta tulisi madollisimman paljon tuhoa aikaiseksi ? ja toinen kysymys onko vakipelaajille mitää ryhmää, missä voisi käydä asiallista keskustelua, vinkeistä yms.. Kiitos asiallisista vastauksista =)

    • KV-1

      mitenkä mun ongelman sais korjattua en oo pelannu sitä kolmeen kuukauteen mitä pitää tehdä?

    • jep1

      hyvä rölli...hyvä rölli oli

    • kaikkitietävä

      Huijaus WOTissa ei ole mahdollista koska WOT on server based peli mikä edellyttäisi wargamingin servujen hackaamista jotta pystyis käyttämään mitään huijaus vempeleitä.

    • hellcat1

      Et oo tietoinen varmaan vaunujen mihistön camo skilleistä. Esim itsellä hellcat 5 skillit joka miehellä. Ryssävaunuja saa ampua puskan takaa 60m päästä eikä ne nää.
      L2P noob

    • uiuohiouh

      Sairasta paskaa metrin päästä tankkia kylkeen pzIV:llä ja 10,5cm kanuuna ja heat ammus. Vastustajan tankki t-34 ja EI YHTÄÄN DAMAGEA ja ite tuhouduin yhdestä osumasta MITÄ V...UA.....
      Tänää ollu hirveetä kuraa pelaaminen heatit vaa kimpoilee vaik ampuu alempi tierisiä niin et nuoli vihreänä, kyllä korpeee taitavat haluta rahaa et voi pelata.

    • TankkiTyttö924

      Olikohan vihollisilla kulta-ammuksia?
      En silti pysty älläämään tuota miten noin NOPEASTI tuhouduitte...
      T: TankkiTyttö924

      • Mithaah?!?

        WTF?!? Mun nimi on wotis TankGirl924 ni mikä sää luulet olevas vai ootko wotis oikeesti tol nimel jos oot nii tää mun komma oli aika turha...


      • Anteeksikaikille
        Mithaah?!? kirjoitti:

        WTF?!? Mun nimi on wotis TankGirl924 ni mikä sää luulet olevas vai ootko wotis oikeesti tol nimel jos oot nii tää mun komma oli aika turha...

        Hhihi kiusaan nyt kaikkia suomi24 marttoja ja perttejä nostamalla tätä aihetta vuoden jälkeen mutta oikean TankGirl924 pelaajan kanssa on tullu ongelmia koska shän ei ollenkaan pitänyt siitä että hänen käyttäjätunnusta käytetään "jossain vitun martta keskustelupalstalla" ja siitä että tämä näkyy kun hänen nimeään käytetään hakusanana joten korjaan nyt kaikille että oikea pelaaja ei ole käyttänyt suomi 24ää ollenkaan


    • Wot pelaaja

      Kyllä kai ne kulta-ammuksia käyttää, koska hyvin panssaroitu AT 15 tankki tuhoutuu muutamasta osumasta, vaikka ampuvat edestäpäin.
      Kun vastassa on vihollisen AT 15 tankki ja ammut sitä edestäpäin, niin eipä tehoa tavalliset ammukset.
      AT 2 kesti paljon paremmin osumia, varmaan johtu myös siitä, ettei pelaajat kulta-ammuksia käyttäneet käyttäneet Viidennen tason tankkitaisteluissa.

      Aina välillä hyvinkin panssaroitu tankki on tuhoutunut yhdestä laukausksesta, joten ammus ei ole millään voinut olla oikealla rahalla ostettava ammus.
      Siis mitä järkeä on edes ostaa oikealla rahalla noita kulta-ammuksia.
      Jos niillä saa tuhottua tankkeja tehokkaasti, niin siinä menee vaan rahat ja mitään hyötyö ei jälkeenpäin siitä ole.

      Tosiaan ärsyttää sellaiset pelaajat, jotka pelaa, kuin peli olisi elämää suurempi asia.
      Eihän Wot ole kuin peli, jonka parissa viihdytään ja pidetään hauskaa.
      Mutta erittäin hyvä peli, vaikka kyllästyisi, niin pienen tauon jälkeen jaksaa jälleen pelata peliä.

      • AT 15:ssa kuten AT2:ssa ja muissakin, jokaisessa tankissa on omat heikot kohtansa, joista saa ihan AP:llä läpi.

        Yhdestä laukauksesta jos tuhoutuu, niin ammo rack menee rikki. Tai sitten on yksinkertaisesti sen verta isompi vaunu vastassa.

        Kulta-ammuksissa on paljonkin järkeä - käytännössä välttämättömiä klaanimatseissa.


      • Wot pelaaja
        timekillerx kirjoitti:

        AT 15:ssa kuten AT2:ssa ja muissakin, jokaisessa tankissa on omat heikot kohtansa, joista saa ihan AP:llä läpi.

        Yhdestä laukauksesta jos tuhoutuu, niin ammo rack menee rikki. Tai sitten on yksinkertaisesti sen verta isompi vaunu vastassa.

        Kulta-ammuksissa on paljonkin järkeä - käytännössä välttämättömiä klaanimatseissa.

        Tortoisekaan ei ole mahottoman kestävä tankki, vaikka siihen osti super raskaan sirpalesuojan.
        Damagea tulee vaikka vastassa on heikompi tasoisia tankkeja ja ampuvat suoraan edestä.
        Onhan edessäkin heikot kohdat, jos vaan osuu niihin, muuten ammukset yleensä vaan kimpoaa.
        Vaikka on ollut vastaavassa tilanteessa, että vastassa on ollut Tortoise, niin vaikka kuinka ammut, niin ei meinaa vahinkoa syntyä.
        Parhaat hetket on ne, kun on päässyt raskaan tankin peräpäätä tulittamaan ja sivuja, silloin vahinkoa saa aikaan paljon enemmän.

        Vaikka onkin tankkeja tier 5-8 ja jopa yksi tier 9 tankki, niin paljon tulee pelattua ihan tier 2-5 tankeilla, joiden korjaus kustannukset on alhaiset ja saa kerättyä rahaa.
        Noissa isommissa tier tankeissa on se huono puoli, että jos tankki tuhoutuu, niin sen korjaus kustannukset on senverran kalliit, että voittaa vaan muutaman tonnin tai jos peli menee oikeen huonosti, niin ei voitosta saatu summa edes riitä tankin korjaamiseen.

        Sekin välillä rassaa, että automaatti tähtäin ei aina mene päälle vaikka useasti painelet hiiren oikeaa kosketinta ja välillä taas menee.
        Automaatti tähtäintä tulee käytettyä yleensa alle 5 tierin tankeissa ja varsinkin näitä nopeita rynnäkkötankkeja vastaan.
        En enää viitsi alkaa erikseen niihin tähtäämään, kun yleensä siinä on oma tankki tuhoutunut, kun on pysähtynyt tähtäilemään.
        Mielummin vaan ajaa menee ja ampuu, kun tähtäin on lukkiutunut kohteeseen.

        Kyllähän noita kulta ammuksia käyttäs, mutta ei oikeaa rahaa peliin viitti oikeen mennä laittamaan.
        Mihinkään klaaniin tuskin tulee liityttyä, kun omat pelit menee suurin osa ala-arvoisesti, niin klaani asettaa liikaa paineita peliin, kun pitäs klaanissa pelata mahdollisimman hyvin.


      • Wot pelaaja kirjoitti:

        Tortoisekaan ei ole mahottoman kestävä tankki, vaikka siihen osti super raskaan sirpalesuojan.
        Damagea tulee vaikka vastassa on heikompi tasoisia tankkeja ja ampuvat suoraan edestä.
        Onhan edessäkin heikot kohdat, jos vaan osuu niihin, muuten ammukset yleensä vaan kimpoaa.
        Vaikka on ollut vastaavassa tilanteessa, että vastassa on ollut Tortoise, niin vaikka kuinka ammut, niin ei meinaa vahinkoa syntyä.
        Parhaat hetket on ne, kun on päässyt raskaan tankin peräpäätä tulittamaan ja sivuja, silloin vahinkoa saa aikaan paljon enemmän.

        Vaikka onkin tankkeja tier 5-8 ja jopa yksi tier 9 tankki, niin paljon tulee pelattua ihan tier 2-5 tankeilla, joiden korjaus kustannukset on alhaiset ja saa kerättyä rahaa.
        Noissa isommissa tier tankeissa on se huono puoli, että jos tankki tuhoutuu, niin sen korjaus kustannukset on senverran kalliit, että voittaa vaan muutaman tonnin tai jos peli menee oikeen huonosti, niin ei voitosta saatu summa edes riitä tankin korjaamiseen.

        Sekin välillä rassaa, että automaatti tähtäin ei aina mene päälle vaikka useasti painelet hiiren oikeaa kosketinta ja välillä taas menee.
        Automaatti tähtäintä tulee käytettyä yleensa alle 5 tierin tankeissa ja varsinkin näitä nopeita rynnäkkötankkeja vastaan.
        En enää viitsi alkaa erikseen niihin tähtäämään, kun yleensä siinä on oma tankki tuhoutunut, kun on pysähtynyt tähtäilemään.
        Mielummin vaan ajaa menee ja ampuu, kun tähtäin on lukkiutunut kohteeseen.

        Kyllähän noita kulta ammuksia käyttäs, mutta ei oikeaa rahaa peliin viitti oikeen mennä laittamaan.
        Mihinkään klaaniin tuskin tulee liityttyä, kun omat pelit menee suurin osa ala-arvoisesti, niin klaani asettaa liikaa paineita peliin, kun pitäs klaanissa pelata mahdollisimman hyvin.

        Pitää nimenomaan osua siihen komentajan kupoliin. Noissa britti-td:issä varsinkin.

        Parhaiten kyllä tienaa seiskatierillä. Itse en viitsi pikkutiereillä ajella, niillä en edes osaa ajaa. Kyllä joskus kutosella ja seiskalla voi olla hauskaakin, mutta kaikki ne alemmat on käyty läpi, niin vähän yhtä turhan kanssa. Kaseja ja ysejä grindailee vaan kympeiks.
        Kyllä isoillakin jää voitolle jos pelaa hyvin vaikkei premiä olisikaan. Sitäpaitsi muutama tonni sinne tänne, aina niitä creduja saa kun pelaa tarpeeksi ja tulee tehtäviä yms.

        Premivaunuilla saa myös rahaa. Äskettäin sai Super Pershingin ilmaseks kun teki tehtäviä. Ennen oli T34 tehtävä. Sitä en tosin jaksanut suorittaa. Ja sitä ennen T34 oli normivaunu, jos kerkes saamaan se jäi preminä talliin. En jaksanut grindata aikanaan kun ois ollu melko kiireen päässä.

        Automaattitähtäintä ei kannata missään nimessä käyttää. Ikinä. Kyllä vauhdistakin voi tähdätä itse ja paremmin kuin automaatilla, se kun ei taida ottaa ennakkoa.

        Kulta-ammuksia saa myös crediiteillä ostettua.


      • p.ervone

        Tehoo ja aivan varmasti! Ammut vaan oikeeseen kohtaa; etkä siihen paksuimpaan.


    • paaryto

      moi olen vasta alottanut ja haluaisin tietää miten tankkeja voi ostaa kun menin shoppiin ja painoin tankin kuvasta mitään ei tapahtunut vaikka rahat riitti siinä oli vain tutki kertokaa bliis

      • Wot pelaaja

        Uuden tankin ostoon tarvii hankkia kokemus pisteitä, joko taisteluissa tai ostamalla kultaa, jota voi muuttaa kokemus pisteiksi.
        Kannattaa ennemmin hankkia kokemus pisteitä pelaamalla, kuin ostamalla kultaa oikella rahalla.
        Kun sulla on perustankki ja olet tallissa, niin valitse tutki ja näet mitä varusteita (aseet, moottori, tela, radio) joutut tutkimaan tankista riippuen enenkuin saat seuraavan tankin, johon nuoli osoittaa.
        Kehityspuusta näkee millaisia tankkeja joutuu hankkimaan, ennekuin saa haluamansa tankin, johon nuolet johtavat.

        Alussa tier 1-5 tankit saa aika nopeasti hankittua, mutta sitä isompien tankkien hankintaan voi mennä helposti muutama kuukausi aikaa.
        Riippuen tietenkin siitä kuinka paljon pelaa ja kuinka hyvin osaa pelata.

        Mulla on yksi 9 tier tankki Tortoise ja sen hankkiminen kesti yli vuoden pelaamista, mutta kun muillakin tankeilla pelaa, niin ei kokemus pisteitä kerry yhden pelikerran aikana niin hirvesti.
        Ainakin mulle tulee rahaa paljon nopeammin näillä alle 5 tierin tankeilla, kun niiden korjaus kustannukset on pienet.
        7 ja 8 tierin tankeilla mulla yleensä tankki tuhoutuu ja jos ei saa edes yhtä tankkia tuhottua tai ei montaa osumaa, niin rahaa tulee vähemmän, kuin alle 5 tierin tankilla pelatessa, kun tankin korjauskustannukset ovan senverran suuremmat, että välillä mennään miinuksella.

        Välillä alkaa tympimään, jos etenee pelissä varovasti ja keskittyy tähtäämiseen, niin sit tulee monta tankkia ja tankki tuhoutuu, kun tähtäämisessä kuitenkin kuluu aikaa.
        Sit vaan ottaa jokun alle 4 tierin nopean tankin ja kruisailee pelialueella sen kummemmin tähtäilemättä ja ampuu vihollisen suuntaan jäämättä tähtäilemään, jolloin vaan tiedustelee vihollis tankkien sijainnit.


      • Cpt. Tomato
        Wot pelaaja kirjoitti:

        Uuden tankin ostoon tarvii hankkia kokemus pisteitä, joko taisteluissa tai ostamalla kultaa, jota voi muuttaa kokemus pisteiksi.
        Kannattaa ennemmin hankkia kokemus pisteitä pelaamalla, kuin ostamalla kultaa oikella rahalla.
        Kun sulla on perustankki ja olet tallissa, niin valitse tutki ja näet mitä varusteita (aseet, moottori, tela, radio) joutut tutkimaan tankista riippuen enenkuin saat seuraavan tankin, johon nuoli osoittaa.
        Kehityspuusta näkee millaisia tankkeja joutuu hankkimaan, ennekuin saa haluamansa tankin, johon nuolet johtavat.

        Alussa tier 1-5 tankit saa aika nopeasti hankittua, mutta sitä isompien tankkien hankintaan voi mennä helposti muutama kuukausi aikaa.
        Riippuen tietenkin siitä kuinka paljon pelaa ja kuinka hyvin osaa pelata.

        Mulla on yksi 9 tier tankki Tortoise ja sen hankkiminen kesti yli vuoden pelaamista, mutta kun muillakin tankeilla pelaa, niin ei kokemus pisteitä kerry yhden pelikerran aikana niin hirvesti.
        Ainakin mulle tulee rahaa paljon nopeammin näillä alle 5 tierin tankeilla, kun niiden korjaus kustannukset on pienet.
        7 ja 8 tierin tankeilla mulla yleensä tankki tuhoutuu ja jos ei saa edes yhtä tankkia tuhottua tai ei montaa osumaa, niin rahaa tulee vähemmän, kuin alle 5 tierin tankilla pelatessa, kun tankin korjauskustannukset ovan senverran suuremmat, että välillä mennään miinuksella.

        Välillä alkaa tympimään, jos etenee pelissä varovasti ja keskittyy tähtäämiseen, niin sit tulee monta tankkia ja tankki tuhoutuu, kun tähtäämisessä kuitenkin kuluu aikaa.
        Sit vaan ottaa jokun alle 4 tierin nopean tankin ja kruisailee pelialueella sen kummemmin tähtäilemättä ja ampuu vihollisen suuntaan jäämättä tähtäilemään, jolloin vaan tiedustelee vihollis tankkien sijainnit.

        Sul ei vissiin peli ole hyvin mennyt jos vuodessa olet yhden 9 tierin saanut.

        Itse olen pelannut hieman yli vuoden ja mulla on 2x 10 tieriä ja 10x 9 tieriä ja monta muuta siitä alemmas.


    • superplayer

      vitsit oon tavannu häkkereit kaikki tankit vaan tuhoutuu ja yks on muka tappanut kaikki omat

      ja woti on hyvä peli mut ihan liikaa päivityksiä

      • Cpt. Tomato

        Et muuten ole tavannut hakkereita, koska peli on serveri pohjainen ja se vaatisi Wargamingin serverin hakkeroinnin, että pelissä pystyy huijaamaan.

        Yksi pelaaja voi hyvinkin tappaa kaikki omat varsinkin jos olet pelannut low tierin pelejä toki ylemmissäkin se on mahdollista, mutta vaikeampaa.


      • pelaaj

        paska peli.ei yhtään osumaa omaan tankkiin ja kaksi kertaa ammuttu,niin -15000 korjauksiin


    • Kemuli

      Tuo on vaan perus aloittajapelaajien idiootteilua kun eivät osaa vielä pelin tekniikoita.. Jos ammut tiger ykköselläs KV-1:sen sidescrpeen tai äärimmäisesti kulmattuun keulaan niin kylhän sen dinggaa... Tarpeeksi hyvin osaavalla scoutilla voitetaan pelit juurikin noin, scoutti visittää ja omat ampuu taisteluasemista.

      • Järnefeld

        Sidescreen onko kylkeen
        dinggaan onko kimpoaa
        Uskomattoman vaikea taito toisille tämä suomen kieli, ihmettelen


    • wottipotti

      Siksihän se on ilmainen peli että kultajonnet saavat alemman tason ammuttavaa ja jotkut alkaa maksaan siitä että pääsee itse paukuttaan jotain onnetonta.
      Matsitasoitus on täyttä kusetusta, eivätkä aio asiaa korjata.
      Ilmoittavat että lopeta vaan häviäminen ja tätsit.
      Muutamia kertoja on tullut oikein yksityisviestejä näiltä mongoloidi-jonneilta johon vastaan tietty vielä tylymmästi takaisin ja laitan saamani viestit ylläpidolle joka ei reagoi kun en ole maksava asiakas.
      Turhaa on moni juutupe video mainostaessaan kuinka peli on hyvä ja mahtava, tekijöille maksetaan mainoksista, siinä totuus pääsee äkkiä unohtuun.
      Aika ovelaa tuommonen lypsyhomma kun aina löytyy joku polonen liioissa rahoissaan.

      • Voi sitä silti ilmaseks pelata. Ja jos on alusta asti ollut aktiivisesti mukana niin kyllä sitä maksamatta voi rypeä premivaunuissa, kullassa ja tallipaikoissa.

        Onneksi systeemi ei ole pay-to-win.


      • Näin_on_näreet

        Wragamingilla on 2500 työntekijää ympäri maailman. On naiivia olettaa, että peli olisi edes olemassa enää jos se olisi pelkästään ilmaispeli. Nyt on vaan niin, että kultajonnet maksavat köyhien jonnien (jonnejen?) pelaamisenkin. Perseestähän se on mutta bisners is bisnes ja mooses is mooses.


      • XtomaattiX

        Jos ryssäin talutus/kuristusnyörissä haluu olla talutettavana, on se ihan jokaisen oma asia.
        Onko pelin lopullinen pointti päästä kehuskeleen omaa taitoaan, omistaa tier 10 tankit vai mitä?
        Yhtä kuraa kumpikin wot & wt.


    • ilmanenpeli

      "Onneksi systeemi ei ole pay-to-win" No, siitäpä sitten jokainen vuorollaan kokeileen että onko vai ei.

      • Hyvin on closed beta vaiheesta asti pärjänny maksamatta mitään.
        Toiset on vaan polakkeja ja toiset muuten vaan nyyppiä.


    • Type59

      Mulla on Type 59 ollut 5 vuotta. Kokoajan on mennyt heikompaan suuntaan. Alussa oli voittamaton peli ja nykyisin todella surkea.

      Ilmeisesti haluaisivat myydä lisää primerium tankkeja ja heikentävät käytössä olevia pikkuhiljaa.

      • Onsehyvä

        On se vieläkin hyvä, itellä ei ole mutta joutuu samankokoisella Pattonilla käyttämään kulta-ammuksia että menee keulasta läpi. On kuitenkin nopeampi.


      • Onsehyvä

        Erehdyin muuten tankista, tarkoitin 54:jää.


    • Kokeneempi...j

      Ensinnäkin world of tanksissa on mahdoton hakkeroida.
      Toiseksi mitä jos puskassa oli scout, joten muut pääsivät paukuttamaan tiimiänne joka meni miten sattuu.

    • Polakkivajakki

      Ne on itse pääperkeleet wargamesilla jotka ohjaa servupuolelta minkälaisia tiimikavereita ja miten osut milläkin tankilla. En tietystikkään maksa mongoloideille ainuttakaan euroa joten on erittäin todennäköistä että premium vaunuilla -ja kullan käytöllä olisi näennäinen helpotus peliin. Sitten on vielä tämä että kuinka monen servun kautta reitittävät datan, VPN vähentää viiveitä pelissä ja parantaa tarkkuuksia.
      Kun vain tulisi jonkun muun kuin mongoolien ylläpitämä tankkipeli niin hyvä olisi.

    • Kaikmaksaa

      Ei oe mennyt vasta kuin 300 euroa tankkeihin. Pakko nopeuttaa etenemistä kun pelaan mielelläni vain XI ja X vainuilla.
      Kun katsoo pelimääriä ja tallin vaunuja, on joidenkin ollut pakko pistää peliin tuhansia.

    • WOTWTF

      Paska peli. Ajan tuhlausta ja sitä aikaa nimittäine menee jos ei ole kultalusikka persereiässä syntynyt rikkaan perheen äpärä. Rikkaat käyttää oikeaa rahaa aivan sikana tuohon peliin. Jos ei käytä oikeaa rahaa on kyseessä tuskainen vuosien taival, jotta pääsee huipputankkien pariin. Jos silloinkaan. Kulta-ammukset yms rikkaiden jutut vie pelistä kaiken mielenkiinnon. Nämä kultapojut eivät varmaan pärjäisi jos joutuisivat ilman rahaa pelaamaan.

    • Anonyymi

      tuntuu olevan molemmat pelit rahastukseen suuntautuvia mafia pelejä world of tanks sekä war thunter.Tankkien korjaus on tehty niin kalliiksi ettei peleissä tienattu raha voi millään pidemmän päälle riittää korjauksiin.

    • Anonyymi

      Tää o nykyää täyttä skeidaa voi mennä päivä taistellessa et ei tuu ku pari hassua voittoa. Häviöt sitten on sitäkin nopeampia pahimmat 15-0 ja vain 2-3 minuuttia mm on uskomatonta kuraa en tiiä onko sama maksavilla pelaajilla ite en oo koskaan käyttäny tähän oikeaa rahaa.

    • Anonyymi

      Laittakaapa merkille että jos hommaatte uuden tankin niin hetken olet voittoisa kunnes alkaa tappioputki. Peli yrittää kannustaa hommaamaa paremman tankin. Kiinnitä huomioon pelin lopussa vastustajien voittoprosentit. Silloin kun tappioputki iskee päälle niin selitys on se että sinut laitetaa sellaisee teemiin että et voi voittaa.

      Esim itse hommasin tankin ja hetken päästä alkoi tappioputki. Kiinnitin huomiota siihen että jatkuvasti olin sijoitettuna heikommin menestyneiden pelaajien ryhmään joten tappio oli aina selvä.

      Peli kusettaa eikä siihen kannata laittaa yhtään rahaa !

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Peli on muuttunut vuosien varrella pay To play peliksi. Eli jos et laita oikeata rahaa peliin et myöskään voita.
        Jotenkin epäilyttää et onko vastustaja tiimi ees oikeita pelaajia vai onko kyseessä tietokone, että varmastihäviät. Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      älkää maksako premium tiliä,itse lopetin,pelaan vain perustilillä,kaikki ne premium rahat vaan menee lukaschenkon lompakkoon!!!

    • Anonyymi

      Jos pelaa liian hyvin verrattuna muihin vaikkapa huonommalla tankilla joutuu pikkutankilla isompien joukkoon. Pikkutankkeja ns. huonompia tankkeja on aina useampien joukossa, kun joutuu tappio putkeen, niin sijoitus huononee ja pääsee mukaan jo useampaan voitolliseen peliin. Rahallakaan ei aina voi olettaa, että aina olisi voittajien puolella, tankkeja täytyy sijoitella siten pelimoottorissa, että pelattavuus säilyy, aina se ei onnistu.

    • Anonyymi

      lopettakaa venäläisten pelien pelaaminen

    • Anonyymi

      kyllä pelissä jotain mätää on kun 30 taistelusta oma puoli eli 15 tankkia häviää keskiarvona 28 taistelua ja viholliselta menee yleensä 1-3 tankkia ja aivan sama mikä levelisellä tankilla tiimi pelaa johtuu vissiin siitä etten osta pelistä tankkeja .kun aloitin pelin oli keskiarvo noin 55% mitkä voitta tai edes sai useita tankkeja tuhottua esim maksimitason oma tankki on tuhoutunut erittäin usein etupansariin ammuttuna 1 tai 2 laukauksella kun itse saa vain ehkä25 osumapisteistä tuhottua ja usein ei läpäise amus vihollista vaikka ampuisi 5 kertaa keulaan mihin kohtaan vaan vihollista.samoin alussa sai pelissä voittokolikoita helposti nyt kun muutama max lev tankki tulee joka pelissä vähemmän kolikoita kuin siitä saa vaikka pelaisi pikkulev tankeilla eli rahaa ei saa kerrytettyä että voisi ostaa uusia tankkeja siksi deletoinkin koko pelin tänään poikkeuksena rahan saantiin on jos ne lopussa peli vissiin tunnistaa sen ja silloin voittaa hetkessä noin 500tonnia että pysyisi mielenkiinto yllä mutta heti senjälkeen alkaa taas tappioputki

    • Anonyymi

      tässä tankkipelissä annetaan näköjään automaattinen banni 2-3 viikon välein minulle. pelaan telatykeillä paljon. viimeisessä pelissä olin himmelsdorf kentässä jpanther vaunulla. oma arty alkoi heti pelin alettua puskea minua,hän ampui minua 3 kertaa ja hänen vaununsa tuhoutui.hän meni siniseksi mikä oli oikein,pelasin pelini normaalisti loppuun asti,peli päätyi ja minulle annettiin panni jonka syynä oli passiivinen pelaaminen.
      aika reilua on....
      en ole kyllä enää pitkään aikaan maksanut mitään tuohon peliin kun eivät he ansaitse minun rahoja.
      ja pankkikorttini tiedot kerran kaapattiin ja uskon että juuri wotin kautta ne vietiin.
      ja aina kun olen laittanut valituksen wotille niin siellä sanotaan vain että on automaattinen banni valituksien peruusteella....joten minäkin nykyään jaan ne 10 valitusta joka päivä että joku muukin saisi sen bannin...

    • Anonyymi

      Joo olen huomannut ihan saman asian ja välillä pelit päättyy viholliselle 15-0 . ja muutakin olen huomannut kun olet ampumaasemassa ja tarkastelet ympäristöä niin ei näy ketään vihollista ja yhäkkiä niitä voi olla 5 vaunua ihan sinun edessä. Olen pelannut tuota peliä jo 2015 lähtien ja on tuo peli siitä mennyt parempaan päin . Mutta virheitä löytyy vielä vaikka kuinka paljon , parannettavaa on tuossa pelissä paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe